შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მაპატიე...შემიყვარდა! (1)


7-03-2015, 01:31
ავტორი ana-stasia
ნანახია 2 332

-ლიზა_ქალს ხმა უკანკალებდა,ენის ბორძიკით ცდილობდა რაღაცის თქმას
-დიახ ქალბატონო მანანა_გოგონა შეკრთ მიხვდა ხმაზე რომ რაღაც მოხდა
-მარიამი...ის ...ის...არაა შვილო,ჩემი მარიკო აღარაა,დამტოვა..._გოგონას ამის შემდგე აღარფერი გაუგია,ტელეფონი ხელიდან გაუვარდა და საშინელ ხმაზე დაიყვირა...ტიროდა...ლანძღავდა,ყველას საერთოდ ყველას...წყევლიდა იმ დღეს როცა დაიბადა...აღარ შეეძლო ამდენი ტკივილის გადატანა...მარიამი ერთადერთი ნათელი წერტილი იყო მის ჩირქით მოსვრილ ცხოვრებში და ეხლა ცხოვრება ისიც წაართვა...რატომ მაინცდამაინც ის...რატომ?

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
2013 წლის 7 ნომებერს თვითმკლელობით სიცხოლე დაასრულა მარიამ არევაძემ....მთელი თბილისი ამ შემთხვევაზე ლაპარაკობდა...ყველას აინტესებდა რატომ მოიკლა თავი მარიამმა,ეს მხოლოდ ლიზამ იცოდა...იცოდა ვინ იყო ამის მიზეზი....დიახ სწორედ გაიგეთ ვინ და არა რა...ვერავინ ხვდებოდა მდიდარმა ლამზმა და ერთი სეხედვით უდედრდელმა გოგონამ რატომ დაასრულა სიცხოლე თვითმკლელობით...რატომ დატოვა სიცოხლე 17 წლის ასაკში მარიამ არევაძემ...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
...უყურებდა მისი მეგობრის საფლავის ქვას და მისი გული შურისძიების წყურვილით ივსებოდა...ივსებოდა ბოღმითა და სიძულვილით...დაიჩოქა ხელი გადასუვა ქვას და ცრემლები წამოუვიდა,დასტიროდა მარიამს ,დასტიროდა სიცოხლეს...ბევრი მიზეზი იყო სატირლად...ზედმეტად ბევრი...მანტო შეიკრა,ცრემლებიუხესად მოიწმინდა და წამოდგა...
-გეფიცები მარიამ,იმაზე მწარედ ვატკენ გულს ვიდრე შენ გატკინა,უარესად დაიტანჯება,ვიდრე შენ იტანჯებოდი...მივიდა აკოვა წვას და ადგილს ელვის სისწრაფით მოსწყდა...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
ელიზაბეტ დვალი...რა გითხრათ მასზე....ის იყო ულამაზესი,მარამ ცოტა პუტკუნა გოგო,ამის გამო ბავშვობიდან კომპლექსი ჰქონდა,მთლი დღეები სკოლაში მარტო მოფუზული იჯდა და წიგნს დაჰყურებდა,მაგრამ მის ცხოვრებაში გამოჩნდა მარი.ერთხელ როგორც ყოველთვის მარტო იჯდა და მაიკის ახელოებს ხლებზე იფარებდა,გვერდტ შავგვრემანი,გამდარა და საოცრად ლამზი გოგონა მიუჯდა,ეგონა დაცინებდა და თავი ცახარ,ამგრამ მარი ხელი გაუწოდა და გაეცნო,იმ დღის შემდეგ ერტად არიან...მარი დაეხმარა კომლექსებსი დაძლევაში და უფრო მონტაკტური გახადა...მაგრამ ყველაფერი იმმ დღის სემდგე შეიცვალა,როდესაც მარის შეუყვარდა...სანდრო იყო სიმპტიური,მდიდარი ბიჭი და გოგოებსის საშინელი მუსუსი...ყველა გოგო კისერზე ეკიდა,ესეც შანს არ უშვებდა და ერთობოდა ყელასტან,მისთვის სიყვარული უბრალო ბოდვა იყო და მეტი არაფერი...ყველაფერი ფეხებზე ეკიდა...ყოველდღე ახალი გოგო,სამელი და ფული...ეს იყო მისი ცხოვრება...მაგრამ მარიმ რა დააშავა მას ხომ იბრალოდ შეუყვარდა...შეუყვარდა ბიჭი, რომელიც ამას არ იმსახურებდა,მის დანახვაზე თვალები უბრწყინდებოდა და მთელ დღე უაზროდ იღიმოდა,რა ვქნათ ესაა პირველი სიყვარული...დიახ პირველი...მიუხედავდ იმისა,რომ თაყვანისმცემლები არ აკლდა,გული მაინც იმ მიუწვდომელს აჩუქა...და ამან დაღუპა...ეჰ რა ვქნათ,ძნელია იცხოვრო და არ გიყვარდეს თუნდაც ბოლო ნაძირალა იყოს,თუ მივიდა გულამდე იქიდან ვეღარ გააგდებ,დაიბუდებს სამუდამოდ და მორჩა...
...და მაინც რა არის იმ ადამინზე საშიში რომელსაც სძულხარ? არაფერი...იმ წყეული დღის შემდეგ ლიზას სახეზე ღიმილი არავის დაუნახავს,მისი ლურჯი სისცოხლით აღსავსე თვალები სადღაც გამქრალიყო,ახლა კი მათში ზიზღი და სევდა ჩაბუდბეულიყო...მოციმციმე თვალები სარკედ გცულიყო და ისეთ სიცივეს გამოსცემდნენ გაგყინავდნენ...რა ხდებოდა გულში? არ მკითხოთ...მისი გული უბრალოდ შურისძიების გრძნობით იყო სავსე და არ ვიცი რა მოხდება მაშინ როდესაც ამ გრძნობას ერთიანად გამოუშვებს,ალბათ არაფერი კარგი...კიდევ ეს უნდოდა მას,ის ხომ მხოლოდ 17 წლის იყო...17 წლის გოგონას გული აღსავსე იყი სიძულვილით,ესეთი რამ ვის გაუგია?...რას აღარ აკეტებდა თეა(დედამისი)რომ შვილი როგორმე გამოეყვანა ამ მდგომარეობიდან,მაგრამარაფერი შველოდა,მისი სიძულვილი კი დღითიდღე იზრდებოდა...ამიტომ გადაწყვიტეს ლიზა ცოტა ხნით უცხოეთში გაეშვათ მამიდასთან...თავიდან სასტიკად წინაღმდეგი იყო,მაგრამ ბოოს დაითანხმეს და ამერიკაში გაუშვეს...ორი წლსი განავლობაში მასზე არავის არაფერი გაუგია და თითქოსდა დაავიწყდათო...ბვერი რამ სეიცვალაიმის შემდეგ რაც ლიზამ საქართველო დატოვა,მაგრამ არ შეცვლილა მხოლოდ ის შურისძიების წყურვილი,პირიქით ის გაორმაგდა და ძალიან მალე გარეთ გამოღწევდა...


აბა ხალხნო დაბრუნდი,არ გეგონოთ ეს ისტორია ბანალური ლოვე სთორი,დამერწმუნეთ დიდია ისიმოვნებთ,მადლობა ვინ კითხულობთ და გვერდში მიდგახართ ეს ჩემთვის ძალიან მნიშვნელოვანია და ხო კიდევ ნუ გეზარებათ კომენტაების დატოვება <3 <3 <3



№1  offline წევრი blackboss

kargia gaagrdzele ♥

 


№2  offline წევრი tamooo

ukve dzalian damainteresaaale dade xolmee raa magariaa

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent