შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

damn he's hot (1)


8-03-2015, 19:41
ავტორი il13
ნანახია 2 635

–სალო, კარი დაკეტე მივდივართ ჩვენ!–მომძახა დედამ შემოსასვლელიდან.
–დე შენც მიდიხარ?
–ხოო, ნინოსთან გადავალ ახალი სამსახური დაუწყია!–სიხარულით განაცხადა დედამ.
–გაემზადე და მერე მოვალ თორე შენი ამბავი რო ვიცი… სიტყვა შემაწყვეტინა კარის მიჯახუნების ხმამ.
საწოლიდან წამოვიზლაზნე შუადღისას მეძინა და ამ დიალოგმა გამომაფხიზლა, დედა, მამა და ჩემი ძმა წავიდნენ სადღაც და სახლში მხოლოდ მე დავრჩი. სტუდენტი ვარ, ისედაც მარტო ვცხოვრობ, მაგრამ ამჯერად მშობლებმა მინახულესცოტა ადრე წავიდა დედა ვიდრე ველოდი ამიტომ გამიკვირდა. ეხლა ვეღარ დავიძინებდი ამიტომ ჯერ კომპივტერში ქექვა დავიწყე მერე მომწყინდა და საბანაოდ გავამზადე ნივთები. მალევე შევედი ჯერ სარკეში ჩავიხედე და ჩემს სახეს შევავლე თვალი მერე გავიხადე და წყალი მოვუშვი. მთლიანად რომ გავილუმპე თმაზე შამპუნი წავისვი და ის ის იყო თმაზე უნდა გადამენაწილებინა რომ ზარის ხმა გაისმა! ბედი არ გინდა? უცბად გავიცალე შამპუნი თმიდან თმა გავიწურე, პირასხოცი შემოვიხვიე და კარის გასაღებად წავედი. ზარი იმდენად ხშირად მეორდებოდა მივხვდი რომ ჩემ იდიოტ ძმას დარჩა რაღაც ალბათ ისევ ტელეფონი. კარს მივვარდი და სასწრაფოს გავაღე. აი ახლაღა მივხვდი რომ შევცდი…


ვიცი რომ ძალიან პატარაა, ვიცი რომ არც დახვეწილი არაა მაგრამ მაინტერესებს ღირს თუ არა გაგრძელება?



№1  offline წევრი Khaleesi

სათაური აქვს კარგი გააგრძელე

 


№2  offline წევრი tamooo

kargiaa martla ogoon didi taviii :))

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent