შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

damn he's hot (4)


13-03-2015, 00:24
ავტორი il13
ნანახია 1 956

ქვემოთ სკამზე მოვკალათდი და ინტერნეტში უაზროდ დავიწყე ქექვა. მერე ფეხის ხმა გავიგე და ისევ ის იდიოტური სახე დავინახე რომელიც ასე ძალიან მიშლიდა ნერვებს!
–ერთმანეთი არ გავიცნოთ მაინც?
–საჭიროდ არ ვთვლი!–ზურგი ვაქციე. რამდენიმე წამის შემდეგ კი მომესმა:
–საბა…
–რაა?
–საბა! მე საბა მქვია შენ რა გქვია?
–შენი საქმე არაა!
–თუ მოგისყიდი?
–რა გაქვს? მე ესე იოლად ვერ მიყიდი!
–ის რაც ყველას უყვარს!
–ხშირ შემთხვევებში მე ეგეთი რაღაცეები არ მიყვარს ხოლმე!
–მგონი ეს გამონაკლისია!–ჯიბიდან Alpen gold-ის პატარა შეკვრა ამოიღო, თან ჩემი საყვარელი რძიანი შკოლადი. ოღონდ ეს არა ჩემი სუსტი წერტილი.
–ალერგია მაქვს!–არ ვიცი ეს საიდან მოვიტანე მაგრამ უცბად მომაფიქრდა და თან გამოდგებოდა კიდეც!
–იტყუები!
–მართალია!–ფეხზე წამოვდექი, საყვარდად გავიღიმე, მივუახლოვდი და ხელიდან ავაგლიჯე–სალომე!
–მანდ ოთხი კუბია ანუ ოთხი პასუხი!
–კარგი!
–რა გვარი ხარ?
–დავითაია!
–იტყუები!
–რათქმაუნდა.
–მე სიმართლე მინდა!–ხელიდან ამაგლიჯა ჩემი შოკოლადი.
–ნემსაძე! ეხლა მომე!
–ოღონდ აღარავითარი ტყუილი!–შოკოლადი გამომიწოდა–რამდენის ხარ?
–მაგას რამე მნიშვნელობა აქვს?–კბილებით ერთი კუბი მოვტეხე და ცალი თვალი ჩავუკარი.
–კი და საკმაოდ დიდი!–რაღაცნაირი საყვარელი ღიმილით თქვა.
–21
–დავიჯერო?
–ეხლა რო ვიცი რო მართლა წამართმევ კი!–შოკოლადის დანახვაზე ზედმეტად ხარბი და ბავშვური ვხდები! <3
–და ბოლო შეყვარებული?
–ეგ რა ხილია მაგის ჭამა შეიძლება?–ძველი ფრაზით მივახვედრე რომ თავისუფალი ვარ–ეხლა მე შეიძლება?
–რითი მომისყიდი?
სკამზე დაჯდა, მეც გვერდით მივიჯექი და ლოყაზე ვაკოცე. ჯერ ცალი წარბი აწია მერე ტუჩები შეჭმუხნა და თქვა:
–ერთი კოცნა–ერთი პასუხი!
–მაწყობს! კარგი მაშინ რა გვარი ხარ და რაში გჭირდება ჩემი გვარი?
–მახარაძე ვარ და ეგ უკვე მეორე კითხვაა და პასუხს თავისის საფასური აქვს!–ლოყა საყვარლად მომიშვირა და მეც ვაკოცე.
–გავლენები მაქვს მოგძებნი და ძალიან ბევრ რამეს გავიგებ შენზე!
–რა გავლენები?– გაკვირვებულმა შევხედე, მერე საფასური გადავიხადე და პასუხიც მივიღე:
–ჩუუუ! მე FBI მფარველობს!–სიცილით ჩაილაპარაკა.
წარბები ავწიე და სერიოზული სახით შევხედე მერე ახლოს მოიწია და POOF…
ძლივს გადავურჩი მის კოცნას უკან უხეშად გავიწიე და ზარი რომ დაირეკა სახლისაკენ ავიღე გეზი.
როგორცკი მიდედი დასასვენებდად დავწექი, როგორც ყოველთვის ვინმე რამეს გაცლის? კარზე ზარია გავედი არავინ მიყო და ისევ შემოვბრუნდი, მერე ისევ, ახლაღა შევამჩნიე ერთი წითელი ვარდი და ძალიან მაგარი კალიგრაფიით წარწერა ბარათზე რომელიც ახლდა: „სურპრიზს გიმზადებ ლამაზო!“
საბა
დილას თავი რომ წამოვყავი 9 ხდებოდა და უცბად გავემზადე უნივერსიტეტში წასასვლელად.რომ მივედი ჩემ ადგილას ისევ ის ნაბოზარი გოგა იჯდა და ვიღაც გოგოს ადგილას დავჯექი. რომ მოვიდა ვერაფერი მითხრა გვერძე მომიჯდა. მივესალმე რაც აშკარად არ ესიამოვნა, ისეთი ლამაზი იყო მივაშტერდი და გვერძე გაიწია, მგონი შევაშინე. მრერ თმა გავუსდორე და დამიბღვირა მაგრამ მის ფაფუკ თმას არ მოვეშვი და იმხელა მიყვირა აუდიტორიიდან გამოგვყარეს. ისევ შემიბღვირა და ქვემოთ ჩავიდა. ვეღარ მოვითმინე და ცოტა ხანში მეც უკან მივყევი. სკამზე უცნაურად იჯდა, და ტელეფონში უაზროდ იქექებოდა. ჩემი საყვარელი შოკოლადით მოვისყიდე და გამომელაპარაკა გავიგე რომ სალომე ქვია! ცოტაც და შემეძლო მეკოცნა. მაგრამ მთლად რომ ვცადე ესეც არ ეხამუშა და რო მეკოცნა ხო ვაფშე გადაირეოდა.
ზარი დაირეკა და სახლში გავარდა. მეც სახლში წავედი მერე საღამოს ბიჭებს დავურეკე და დასალევად ბარში წავედით, ადრე მივედი და ერთერთ ოფიციანტს ვთხოვე რომელიმე მაგიდა დაეთმო 4 კაცისთვის და დასაწყისისთვის ოთხი კაათხა ლუდი მოეტანა. ის ქერა თმა მეცნო რომელიც ჩვენს მაგიდას მიემსახურა, მე ჯერ ბართან ვიჯექი და ბარმენს ვთხოვე ერთი ჭიქა ტეკილა დაესხა, მანაც უმალვე შეასრულა თხოვნა.
ბიჭები მალევე მოვიდნენ და მაგიდასთან დავჯექით.
–შე შტერო აბა რას შვები?(ბექა ტრუსიკის მეგობარი)
–ოო ისევ იმ გოგოზე თუ ამბობ თავი დავანებე!
–აი შე მაიმუნო, შენა! სხვა გამოჩდა ვინმე? შენ ტასოს(ყოფილი) ესე იოლად არ დაანებებდი თავს!–ახლა ბექას ტატო აყვა.
–ხოო, გამოჩნა და დიდი ხანია რაც ჩანს!
–ეეე ვინაა?(სანდრო)
–როდის გაგვაცნობ?(ტატო)
–მგონი აქაა!
–რაა?(ბექა)
–დაიცა იმ გოგოზე ამბობ?–სანდრომ მაღალ შავგვრემან გოგოზე ანიშნა.
–არა შე ყ*ეო! ქერაა ის გოგო!–სამივემ თვალი მოავლო ბარს მაგრამ ირგვლივ ქერა არსად ჩანდა.
–სადაა?(ტატო)
–აგე მოდის!–გავიღიმე– მთლად ოფიციალურად ვერ გაგაცობთ აქ ოფიციანტად მუშაობს.
სალომე ოთხი კათხა ლუდით გამობრუნდა ბარიდან და ჩემ დანახვაზე ლამის ხელიდან გაუვარდა.


რავი მგონი კარგია!
აბა რას იტყვით ღირს გაგრძელება?
პ.ს.სურათზეა სალო <3




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent