შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მაპატიე...შემიყვარდა! (4)


18-03-2015, 14:24
ავტორი ana-stasia
ნანახია 2 053

...სიყვარული...აბსურდია!!ეს უბრალოდ შეჩვევაა და მეტი არაფერი...ხალხი ამბობს „სიყვარული ღვთაებრივია და მისი განცდა ყველასარ ძალუძს“იქნებ და მართალნი არიან...სამი წელია მის გულში სიძულვილის გარდა არაფერსს დაებუდა,განა არ ჰყოლო მმაკაცი ძალინ ბევრჯერ,მაგრამ,ეს უბრალდ ერთი ღამის რომანი იყო და მეტი არაფერი,არ თვლიდა რომ საჭირო იყო გათხოვება და ფორმალობა,მარტო იმიტომ რომ სექსი ჰქონოდა კაცთან...ამბობენ იმასაც რომ როდესაც ბავშვი იბადება ანგელოზები მას კარგით და ცუდი ჩევევბით ასაჩუქრებენო,ნუთუ მას მხოლოდ ცუდი აჩუქეს და კარგის ჩუქება დაავიწყდათ,ან იქნბეაა თვითონ მან მოკლა ის კარგი თვისებები ტავის თავში და ახლა ანგელოზებ აბრალებს ყველაფერს...არ ვიცი,არაფერი არ ვიცი...!!
...როდესაც თვალები გაახილა და გვერდით გეგა დაინახა თავიდან ცეღიმა,მაგრამ წამებში ზიზღმა შეიმპყორ,იმ მონეტში გეგა კი არა ,თავის თავი სძულდა,რომ მისცა ნება შეხებოდა და მოფერებოდა,სარკეში ჩაიხედა და გულის რევის შეგრძენბამ შემოუტია,დუშის ქვეშ ერთი საათი იდგ ად ატნს საგუდაგულოს იხეხდა,კუტეში კი ბეთჰოვენის ღამის სონატა,აყრუებდა სააბაზანოს...ესეთი ჩვევვა ჰქონდა,ისე ვერ ბანაობდა,მისი თანხებით აბაზანის მირება თითქოსდა უფრო სასიამოვნო ხდებოდა...წამით მოსწყდა დედამიწას და ღრმა ფიქრებში გადაეშვა...რა იქნებოდა ახლა,რომ მარომ მარი მასთან ყოპილიყოდა არა 10 ფუტით მიწაში,რომ არ წასულიყვნენ იმ დაწყველის კლუბში და არ სეყვარებოდა მარის გეგა...ახლა ალბათ ყველაფერი სხვანაირად იქნებოდა..._ღმერთო როგორ მტკივა თავი,ნეტავ მოვკვდე და მოვშორდე ამ გულის ამრევ ცხოვრებას_ბურტყუნებდა და თან თმას იმშრალებდა,პისახოც შემოხვეული გავიდა სამზარეულოში...მაცივართან წელს ზემოთ შიშველი გეგა დახვდა და უსიამოვნოდ გაკრა რაღაცამ გულში...აფერისტულად გაიღიმა და უკნიდან მოეხვია,ცოტაც და გული აერედოაა,ვერ წარმოიდგენთ რამხელა ზიზღს იწვევდა ეს კაცი ლიზაში...
-დილამშვიდობის_თბილად გაუღიმა გეგამ და მოეხვია
-გშია?
-აუ კი. მაჭმევ?
-სიამოვვნებით_ზურგი აქცია და ყალბი ღიმილი მოიშორა...გამეტებით ურტყავდა დანას კიტრს და მტელ სიბრაზეს მასზეე ანთხევდა...გეგა გაოცებული უმზერდა ვერ გაეგო რატომ იქცეოდა ესე...
-ლიზაზუ კარგად ხარ?_და აი აქ აასხა სიხლმა თავში ლიზას...გაახსენდა როდესაც მარი უბრაზდებოდა მაშინ ეზახდა ლიზაზუს ,მხოლოდ ის ეძახდა ესე სხვა არვის აძლევდა უფლებას მსგვსად მიემართა ის ყველასთვის ლიზა იყო,მარიამისთვის კი ლიზაზუ...
-აღარ გაბედო_კბილებში გამოსცრა
-ვერ მიგიხვდი ლიზა,რა გჭირს?
-აღარ გაბედო და ლიზაზუ აღარ დამიძახო_არც სებრუნებულა ისე უთხრა,მიუხედავად ამისა მაინც მიხვდა ეხლა როგორ სახით ეტყოდა ამ სიტყვებს და აღარფერი უთქვია...მშვიდად მიირთვეს და ლიზამ სუფრის ალაგება დაიწყო,მშვუდად რეცხდა ჭურჭელს,როდესაც უკნიდან გეგას ხელები იგრძნო წელზე და იმ მონეტში ახლოს იარაღი რომ ჰქონოდა დაუფიქრებლად დაატყავდა...გეგმა ყელზში კოცნა დაუწყო შემდეგ მხარზე გადაინაცვლა და იქ დაუტოვა მხურვალე კოცნა...ძლივს იკავბდა ტავს გული არ არდეოდა და არ გაქცეულიყო...რარაც უნდა მოემქომედა თორემ მეორედ მასტანდაწოლა ბოლოს მოუღებდა...გოგონა მოშორდი და წინიდან სემოხვია კისერზე ხელები...
-სამსახურში არ გაგვიანდება?
-კი,მაგრამ უფროსი იქ მე ვარ ამიტომ მაპატიებენ ცოტა ხნით დაგვიანებას_ლიზას ტუცებს არ აშორებდა ტვალს,ლიზაც მიუხვდა მის ფიქრებს...
-აი მე კი არ მაპატიებენ_ვითომ და წყენით ჩაილაპარაკა და მამაკაცს მოშორდა...ვნებიანი მზერა გააყოლა გეგამ ოთახისკენ მიმავალ ლიზას და ისიც უკან გაყვა...
-ერთი დღე რომ გააცდინო რა მოხდება?
-გამომაგდებენ გეგა,მეც მინდა სენტან დარცენა მაგრამ რა ვქნა!
-კარგი,დღეს გამოგივლი სამსახური მერე ერთ ადგილას მინდა წაგიყვანო
-კარგი,დაგელოდები_საფში სეყო ტავი ვითომ ტანსაცმელს არცვდა და თვალები გადატრიალა...სამსხურშიც გეგამ მიიყვანა შუბლზე აკოცა და გაუშვა,სანამ არ შევიდა შენობაში ,ანამდე უყურე შემდგე უაზროდ გაიღიმა და თვითონაც სამსახურში წავიდა...


*********************************************
დიტოსაც არ გამოპარვია ძმაკაცის უეჩვეულოდ კარგი ხასიათი...
-რა იყო ?მთელი დღეა დებილივით იღიმი,რამე ხდება?
-ვახ ჩემი დიტო,შარში ვარ ტოო
-რა ხდება დროზე თქვი!
-გუშინ ლიზასთან ვიყავი
-ლიზა ვინაა?
-ბატონი ალექსადრეს ქალიშვილი
-ვაა უფროსის ქალიშცვილთანაც აბავ რომანს?ყოჩაღ
-რა რომანი ბიჭო ღადაობ,პროსტა იცი რა ქალია,აი საოცრება,რამდენ ქალტან ვყოპილვარ,მაგრამ მეორე დილით ყველა მეზიზღებოდა,აი ლიზასთან კიდევ სურვილი მქონდა ყოველ მზის ამოვლას მასთან ერთად შევხვედროდი...
-ხო არ შეგიყვარდა?_გაეცინა დიტოს,მაგრამ რომ დააკვირდა რომ სერიზულად ცაფიქრდა ამაზე გეგა ღიმილი სეხამა
-რა მართალა შეგიყვარდა?
-არა რა შემიყვარდა,მაგრამ ძალიან მომეწონა,დღეს უნდა შევხვდე_ამ დროს უაზრო გაეღიმა და თავი დაბლა ჩახარა...


******************************************
აი ძალიან დიდი ბოდიშით უბრალოდ ეს დღეები მთლიანად ვწერდი მოთხორბას რომ შემდეგ არ დამეტანჯეთ ლოდნით,აღარ დავაგვიანებ...აბა როგრ მოგწონთ მოთხრობა?



№1  offline წევრი aniko:)))))

dzalian magaria da didi tavebi dade

 


№2  offline წევრი tskriala

magari tavi iyooo <3 shemdegs rodis dadebt

 


№3  offline წევრი tskriala

კომენტარიnagari iyo dzan :* da shemdegs rodis dadebt? an Agrdzeleeebt??

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent