შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ზაფხულის რომანი (1)


18-03-2015, 22:11
ავტორი mariam-mariam
ნანახია 4 623

-აუუუ ლიზი მალე რა გვაგვიანდება....
ჩვეული ბუზღუნით მაღვიძებს ქრისტინა...
-აუ ცოტახანიც რა გთხოვ სწავალს ხომ მოვრჩით...
-კი მოვრჩით და დასასვენებლად მიდიხარ ნუ გავიწყდება... აუ ადექი რააა..
ჩვეულებისამებრ ფეხები დააბაკუნა და ოთახიდან გავიდა... მეც დიდხანს აღარ დავრჩენილვარ საოლში წამოვექი, ფეხეი „შლოპანცებში“ გავუყარე და აბაზანაში შევედი.. მე ლიზი კობახიძე ვარ.. 19 წლის... ვსწავლობ სამედიცინოზე.. მყავს და ქრისტინა 16 წლის.. დედა ეკა და მამა კახა... ვარ მაღალი, გრძელი ქერა თმით და უჩვეულო ცისფერი თვალებით... ოჯახში მარტო მე ვარ ქერა და ცისფერთვალება.. აბაზანიდან გამოვედი... მოკლე ჯინსის შორტი,მოკლე მკლავიანი შავი მაიკა წარწერით „f**k bitches” და კედები ამოვიცვი... წელზე ცისფერი კლეჩატი საროჩკა შომოვიხვიე და კეპი დავიხურე... წინასწარ გამზადებული ბარგი ავიღე და ქვევით ჩავედი... ჩემები დასასვენებლად რომში მიდიან... მე კიდე ვერ ვიტან იქაურობას და დაქალთან ერთად ბათუმში დასვენება გადავწყვიტე.....
-გვანციიი სად ხარრრ??
-5 წუთში შენ სადარბაზოსთან ვარ ჩამო..
-კაი...
ტელეფონი გავუთიშე ჩემებს გამოვემშვიდობე და ფული გამოვართვი... სადარბაზოდან გავდგი ფეხი და მანქანაც გაჩერდა.. ვითომც არაფერი ისე ჩავდე ბარგი საბარგულში და უკან დავსკუპდი.. წასვლას მარტო მე, გვანცა და მისი ძმა გიორგი ვაპირებდით, თუმცა მანქანაში კიდე ერთი ტიპი იჯდა...
-ლიზი გაიცანი ესაა დემეტრე გიორგის ძმაკაცი ისიც ჩვენთან ერთად დაისვენებს ბათუმში..
-სასიამოვნოა
ზრდილობა გამოიჩინა ბიჭმა და ხელი გამომიწოდა, რაზეც ჩემი უბრალო გაღიმება მიიღო და მეტი არაფერი....ყურსასმენები გავიკეთე და ჩემს სამყაროში გადავეშვი.. გვაცას რომ სევხედე მასაც ჩემთვის მოებაძა, თუმცა ერთი განსხვავებით ეძინა... დემეტრე და გიორგი რაღაცაზე გამწარებულები ლაპარაკობდნენ დიდად არ მაინტერესებდა, სიმრერას ბოლო ხმაზე ავუწიე და ფანჯარაში გავიხედე და სიმღერას ბოლოხმაზე ავუწიე და კვლავ ჩემს სიტქიას დავუბრუნდი ჩარკვიანთან ერთად... დაღლილობამ თავისი გაიტანა და ჩამეძინა, რომ გავიღვიძე უკვე სასტუმროში ვიყავი... ტელეფონს დავხედე და გვანცას მესიჯი დამხვდა, რომელიც მამცნობდა რომ სასტუმროს მოპირდაპირე მხარეს რესტორანში იყვნენ.. მეც არ დავაყოვნე, ძალიან ცხელოდა და მოკლე გრილი სარაფანა გადავიცვი დაა გავედი....
-ოჰ მძინარე ალქაჯს გაუღვიძია ...
ჩვეული რეპლიკით შემეგება გვანცა რაზეც მწარე მუჭი მიიღო ბეჭებში.. დემეტრესს და გიორგის რომ გადავხედე სიცილით იხეოდნენ.. ბევრი ვილაპარაკეთ და ბოლოს სასტუმროში წასვლა გადავწყვიტეთ და თან კარგად დაღამებულიყო, საათს რომ დავხედე ათი სრულდებოდა.. სასტუმროში მალევე მივედით.. მე და გვანცა ოთახში შვედეით და ბევრი ვიჭორავეთ.... ბოლოს ჩაეძინა მე კი დავრჩი ისე... პლედი მოვიხურე და აივანზე გავედი.. სიცივემ მევე შეაღწია ჩემს გვერდებში და გამაკანკალა... იქვე მდგომ სავარძელში ჩავჯექი და ჩარკვიანის „ მე გადავცურავ ზღვას“-თან ერთად გადავხედე ღამის ბათუმს რომელიც ულამაზესი იყო.. კიდე დიდხანს ვიქნებოდი ესე დემეტრეს ხმა რომ არ გამეგო..
-ლიზი აქ რას აკეთებ ამ დროს?
-რავი ვერ დავიძინე და ცოტახანი გამოსვლა გადავწყვიტე, შენ რას აკეტებ აქ?
-რავი ვერც მეე ვერ დავიძინე.. რას უსმენ შეიძლება?
ხელი ყურსასმენისკენ წამოღო და თვალებით მანიშნა... მეც გავუწოდე ... წამებში ჩემს გვერდზე დაჯდა...
-ჩარკვიანი ვგიჟდები მის სიმღერებზე.. წამო გავისეირნოთ...
-რაა გაგიჟდი ხო დემეტრე რომელი საათია იცი?
მაჯის საათზე დაიხედა და მიპასუხა
-კი ორი ხდება.... წამოდი და მალევე დავბრუნდებით გპირდები ...
-კაი ხო გადი ოთახიდან გამოვიცვალო...
ხელსი რაც მომხვდა ის ჩავიცი... ფეხზე კედები ამოვიცვი და გავედი...
-წამო წავიდეთ
კარებთან უაზროდ დაყუდებულ დემეტრეს ხელი თვალწინ ავუქნიე და მხოლოდ მაშინ გამოერკვა ფიქრებიდან....ხელკავი გამომდო და წინ წამიძღვა.. ულამაზესი იყო ბათუმის ბულვარი ღამით... ბოლოს ზღვის პირას ვისეირნეთ საათს რომ დავხედე სამი ხდებოდა, კაციშვილი არ ჭაჭანებდა გარეთ.. ცოტა არ იყოს შემცივდა ეს დემეტრემაც შემაჩნია
-შეგცივდა? რა გეგონა აბა ამ დროს ესე ჩაცმული რომ წამოხვედი და ოსაცმელიც არაფერი წამოიგე
ისეთი მზრუნველი ხმით მითხრა მეც გამიკვირდა.. ტანზე რომ დავიხედე მართალი იყო მოკლე შორტი კეტი და თხელი ზედა მეცვა... შეუმჩნევლად დავუქნიე თავი და ხელები მკლავებზე გავისვი ... მანაც მალევე გაიხადა თავისი ჟაკეტი და მხრებზე მომახურა...
-დემეტრე შენ?
-მე არ მინდა..
ჟაკეთი მხრებზე კარგად მოვიხურე და საიამოვნო სურნელი ჩავისუნთქე... დემეტრემ მხრებზე ხელი მომხვია და უფრო ახლოს მიმწია მისკენ.. თავი მხარზე დავადე და კვლავ ღრმად ჩავისუნთქე სურნელი, რომელიც უკვე ძალიან მომწონდა...



დავბრუნდი ახალი ისტორიით <3 იმედია მოგეწონებათ გავაგრძელო??



№1  offline წევრი aniko:)))))

ki gaagrdzele da didi tavebi

 


№2 სტუმარი ნაზი

კი მომეწონა კიდევ დადე

 


№3 სტუმარი ავტორს

წელზე ცისფერი კლეჩატი საროჩკა შომოვიხვიე და კეპი დავიხურე.

კლეჩატი-რუსული სიტყვაა -კუბოკრულია ქართულად.
საროჩკა რუსულია--პერანგია ქართულად.
პ.ს. ეცადეთ, კარგი ქართულით დაწეროთ, უფრო საინტერესო იქნება.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent