შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსაზღვროდ სიმპათიური და ნახევარად შიშველი მეზობელი (1 თავი)


20-03-2015, 00:31
ავტორი lika-kika
ნანახია 4 877

საღამოს 11 საათი დაიწყო და ეს ჩემი მეზობელი გაუჩერებლივ ისევ ღრიალებს! როგორი სიმთვრალე აქვს მერე,თუ დაგვიჭირა და სამსაათიანი კოცნები და ჩახუტებები. ვოკალი არაჩვეულებრივი! დაგვაყრუა მთელი კორპუსი. ყოველ საღამოს ერთსადაიმავე სიმღერას მღერის ,მაგრამ დღმდე ვერ დავადგინე მისი წარმომავლობა. ტექსტი შემდეგნაირა:
გაბედული სიყვარულიოოოო ,მერე ააააააა და ისევ გაბედული სიყვარულიოოო. ძალიან სასაცილოა ეს, რომ ერთხელ მოისმინო მაგრამ წლებია უკვე ამ ტექსტს ვისმენ დავ ერაფერი გავარკვიე რა სიმღერაა ან რას ნიშნავს. თან ნერვებიც აღარმყოფნის და შავი სიმღერები სიაშია!!!! მერე ისე ლაპარაკობს გეგონება ერთი 10 კაცი უზის სახლშიო, არადა მარტო ცხოვრობ დამარტოლოთაობს. მარტო ლაპარაკობს, ელაპარაკება ვიღაცეებს ვითომ. მოკლედ მაგარი დარეხვილი კაცია ეგ გენო .
პაწუკა ნიაკო ვერ ეგუება ჩვენი მეზობლის ღრიალს და ეს აქედან აძლევს ბანს. ნიაკო ჩემი დიშვილია, ჩემს დას სახლში რემონტი აქვს და ჩვენთან გადმოვიდნენ ცოტახნით, მაგრამ გენომ ასე თუ გააგრძელა ვშიშობ აქ ვერ გაჩერდებიან, პატარა საერთოდ ვერ იძინებს გენოს ჰანგებზე და შესაბამისად ჩვენც სტარტზე ვართ. ჩემი და დაღლილი და განადგურებული სახით იწვა ლოგინზე და აწუწუნებულ ნიაკოს ნაზად უსვამდა ზურგზე ხელს,იქნებ ასემაინც ჩაეძინოსო.
-გვანც გამოფხზლდება და ხვალ დაველეპარაკები და იქნებ ჩუმად იმღეროს ხოლმე.
_ვაიმე ლიზა ეგ რომ დათვრება ეგ გაახსენდება? არა ვეტყვი ხვალვე გიოს და გადავალთ სადმე
_კარგი გოგო,დედა და მამა გინდა გააგიჟო? თან ისე უხარიათ ნიაკოს აქ ყოფნა, გავაჩუმებ მე გენოს შენ რა გინდა.
_ჯანდააბას,ერთი დღე კიდე გავძლებ,მაგრამ ეხლა ნახევარი საათით მომაშორე ეს მაწაკა და მე წავუძინებ თორემ მოვკვდებიიი.
_მომეცი ეს მსუქანა აქეთ.
მაგრად ცავიხუტე დიშვილი რომელიც ცარიელი ძვლებია, მეკიდე მსუქანას ვეძახი,თვვების რომ იყო ძალიან პუტკუნა იყო ეხლა 1წლის და 3 თვისაა და ისე დასუსტა სულ სიფრიფანაა.ჭამა არ უყვარს,სული ამოაძრო ჩემს დას. გულზმივკარი პატარა და ეხლა მე დავიწყ სიმღერა, არა გენოზე უკეთ კი გამომდის მაგრამ ნიაკოს მაინც არ მოეწონა და აწუწუნდა....
_ოოოო ნიაკოო ,რა გჭირს ეხლა, დაიძინე რა ცოტახნით... მავედრებელი თვალებით შევხედე, მაგრამ ვერაფერს მიმიხვდა,ბოლოს,ჩემს ოთახში გავიყვანე და ვარბენინე წრეზე, ისე დაიღალა მომეხუტა და მალევე დავიძინეთ. ვაიმე რომ ძინავს ბევრად საყვარელია. ნახევარი საათითო და ვის გაახსენდა ნიაკო ,მაგრამ ისე დავღალე მეთელი ღამე ერთმანეთზე მიკრულებს გვეძინა.
დილით გვანციმ გაგვაღვიძა,თან შემაქო აწი სულ შენ დააძინე ხოლმეო. მეც გამიხარდა და ახალგაღვიძებული ვირთხუკელა ნიაკო ლამის შევსანსლე საწოლში. გავემზადე და სამსახურისაკენ გავეშურე მაგრამსანავ გავიდოდო გენოს შევუარე.დიდზანს ვრეკე ზარი მაგრამ, ვერაფერი გავაგონე,ალბათ გაგუდულს სძინავს. საღამოს ამისთვის დავბრუნდები მე!
სამსახურში ავიკელი გოგოები, ხან რა დავუწუნე და ხან რა.უძილობისაგან ცუდხასითზე ვიყავი მართალია დილისკენ მეძინა მგარამ 12საათიან ძილს მიჩვეული სულ რაღაც 6 საათი მეძინა და ვერ ვიყავი რიგზე. ჯავრიი ამათზე ვიყარე. კი ვიცოდი რომ ესენი არაფერ შუაში იყვენენ და კარგადაც მუშაობდნენ მაგრამ აბა ვისზე მომეფხანა ნერვები? გოგოები უბატონოდ ხმას არ მცემდნენ და ბოდიშებს მიხდიდნენ არ ჩადენილი დანაშაულისათვის. მერე გოგა შეომომივარდა, ის ერთადერთია რომელიც უფროსად არ აღმიქამს. მე და გოგა ბავშობის მეგობრები ვართ და ჩემთან მუშაობს. დიდი ხანია ვუყვარვარ, ჩემთვის არ უთქვამს,მაგრამ მე ვგრძნობ.ასეთ რამეებს გოგოები ყოველთვის ვამჩნევთ ხოლმე. ძალიან კარგი ბიჭია,ნამდვილი ჯელტმენი, მეგობარი, ძალიან კარგი ხასიათით,კარგიიუმორით, ფიზიკურობაზე ხომ საერთოდ არაფერს ვიტყვი, ქართველი ჯონათან რის-მეოირსია. მექალთანეობასავც ვერ დავუკარგავ.ერთი სიტყვით ჩემი დასაწუნი არაფერი არ სჭირს, პირიქით აქეთ არდამიწუნოს , მაგრამ ყველა ამჩნევს ჩემს მიმართ გრძნობა რომ აქვს, მე არ ვიმჩნევ და არც გოგა იმჩნევს ვითომ.
_რა დღეში ხარ ლიზა? რა დაერიე ამ წიწილებს?
_აუ გოგა შენი ნერევები არ მაქვს ეხლა რა....
_გათხოვება გინდათქო შენ რომ გეუბნები კი არ გესმის და...
_ მაგ ამბავას რასაც შენ გულისხმობ სულაც არ უნდა გათხოვება, მგარამ შენ საერთოდ ვინ გეკითხება?! უფროსი არ ვარ შენი? წადი იმუშავე თორემ მოგაჭრი ხელფასს, სამუშაო საათებში რომ ერთობი მეგობრებთან .
_რომელ მეგობრებთან?_დაიბნა გოგა
__ჩემთან შე შტერო. წადი ეხლა მართლა, არ მცალია. ასე ტყუილად გიხდით თქვენ ფულს,მთელ დღეს ჭორაობაში ატარებთ და მეკიდევ მუშაობ თქვენს მაგივრად.
_აუუ რა წიკვინის ხასიათზე ხარ რა!!! _კარი გაიხურა და წავიდა.

გოგას ნათქვამმა ჩამაფიქრა, არა არც ისეთი დიდი ვარ ეხლა...სულ რაღაც 27 წლის,,,ჯერ რომ შეყვარებული არ მყოლია მაგას არ განვიცდი რატომღაც. ველოდები ყველაზე საუკეთესოს. არ მაკლია თაყვანისმცმლები მარტლა.
მშვენიერი გოგო ვარ გარეგნობით, მოწესრიგებული, ყოველთვის ელეგანტურად და მოხდენილად მაცვია.ყველაფერი მაქვს იმისთვის რომ უამრავი თაყვანისმცემელი მყავდეს და მყავს კიდეც მაგრამ ისეთი ვარ ახლოს არასდროს არავის ვიკარებ, უფროსწორე დ გული არ იკარებს და მე რა ვქნა? !
მთელი დღე ქანცგაწყვეტამდე ვიმუშავე სამსახურში და 7იყო დაწყებული რომ გამოვედი. სახლში მისულს გენოსნახვა არ დამვიწყბია, კარებზე ზარი ჩამოვიღე,რომ არ გამომხედა, მოტრიალბას ვაპირებდი რომ კარები გაიღო და პირსახოც შემოხვეული მამააკაცი შემეგება..აი მანდ დამემართა რაც დამემართა. სუნთქვა შევწყვიტე! შიშველი მმაკაცი, უცო ასე ახლოს არავინ მყავდა ნანახი.უცხოს თავი დავანებოთ და ასეთი აღგნაგობის საერთოდ არ მყავდა ნანახი. ძალიან სექსუალური, ტანი არ შეემშრლებინა ეტყობა და წყლის წვეთები ქონდა მთელს ტანზე დაყრილი.შავი თმები უკან ქონდა გადაყრილი,ლამაზი სქელი წარბები, მუქი ლურჯი დიდი თვალები, დიდი სქელი წითელი ტუჩები და საოცრად თეთრი კბილები, არც ბაიბუტების ნაკლებობას უჩიოდა და არც პრესის. ისე მიღიმოდა,სულ დამავიწყდა ვინ ვიყავი, რა მინდოდა და საერთოდ რატომ ვიდექი აქ ასე გამოშტერებული მის წინ.

მადლობა მას ვინც წაიკითხა .ვინც კითხულობდა ჩემს ისტორიას „ცხოვრების ბოროტი პინციპები“ აუცილებლად დავასრრულებ. ამ ეტაპზე ვერ ვწერ ამ ისტორიას და ძალიან დიდი ბოდიში. ერთ თავში დავასრულებ.
ამისტორიაზე კიდევ მაინტერესებს თქვენი აზრი.....



№1  offline წევრი ruti

კარგია... მაინტერესებს რა მოხდება შემდეგ... მალე დაასრულე

 


№2  offline წევრი vighaca

Dzalian magaria

 


№3  offline წევრი aniko:)))))

magaria male dade shemdegi

 


№4 სტუმარი inga

katgia dasawyisi akvs .velodebi gagrzelebas siamovnebiiit

 


№5  offline წევრი ninonino7500

კაია მალე დადე რა :* :* :*

 


№6  offline წევრი lamazmani

ძაან კაია გააგრძელე აუცილებლად

 


№7  offline წევრი lika-kika

Bavshvebooo <3 iseti daglili var exla da ise nanervilebi ubralod ase ver davwer :( bodishi martla, vinc dges elodeba imedebs gicruebt.... ubralod dges deda gamixda cudad saswrafo operacia gauketes. Sabednierod yvelaferi kargad dasrulda.ganixarda amdeni naxva da komentari rom damxvda. Madloba rom waikitxet <3 :*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent