შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დამთხვევა


20-03-2015, 15:44
ავტორი justgirl
ნანახია 2 625

ერთი შეხედვით ჩვეულებრივი გოგონა იყო მარიამი, მაგრამ თავისი თანატოლები სულ სხვანაირად უყურებდნენ. არავინ არ ემეგობრებოდა კლასიდან ყველა დასცინოდა. მარი არ იყო მაღალი, გრძელფეხება, "შხვართი", არ გამოირჩეოდა მდიდრული ტანსაცმლით, მოკრძალებული და მორიდებული იყო ყოველთვის, როგორიც მშობლებმა გაზარდეს ზუსტად ისეთი, მაგრამ ძალიან ლამაზი სახის ნაკვთები ქონდა, იმისდამიუხედავად რომ გრძელიფეხები და მდიდრული ტანსაცმელი არ ქონდა თავისი ეშხი ყოველთვის გააჩნდა, შავი თვალები და ქერა წელამდე სწორი თმა ქონდა. მშობლები ავარიაში დაეღუპა, როდესაც მარიამი 10 წლის იყო. ეს იყო შოკი მისთვის. ამის შემდეგ, მარიამი ბიძაშვილთან ცხოვრობდა გიოსთან. გიო 21 წლის იყო, მაღალი მწვანეთვალება ქერა იურიდიულზე სწავლობდა და თან მუშაობდა, რომ თავისი პატარა "ოჯახი" შეენახა.


-გიოო, წამო მალე რა თორე გამოცდაზე დამაგვიანდება
-ხოხოო, მოვდივარ.

გიომ სახლის კარები დაკეტა და მანქანაში ჩაჯდა.


-ჰაა? გიხარია?
-რამიხარია?
-ნორმალური ხარ გოგო? დღეს ბოლო გამოცდა გაქვს და სკოლას ამთავრებ.
-უი ხოო.. კი ძალიან მიხარია აი ძალიან.. იმათ სახეებს რომ ვერ დავინახავ ეგ მახარებს ყველაზე მეტად.
-კაირა, არ არიან ცუდი ბავშვები, პროსტა ვერ გაგიგეს.
-ხოალბათ.
-დღეს მოიყვანე ნინი ჩვენთან ავღნიშნოთ შენი სკოლის დამთავრება.
-არა იყოს, არაასაჭირო.
-რო გეუბნები ესეიგი არის! ტონს მოუმატა გიორგიმ.
-კაიკაი. მანქანა გააჩერა გიორგიმ და მარიამიც გადმოვიდა, ნინი დაინახა თუარა ეგრევე მასთან მივიდა. თავისი იდიოტი კლასელებისთვის ყურადღება არ მიუქცევია.გამოცდა წარმატებით დაწერა და ნინის უთხრა რომ მოსულიყო საღამოს. მარიამი ფეხით წავიდა სხვა საქმე არ ჰქონდა და გასეირნება გადაწყვიტა.როცა მიდიოდა რაღაც განცხადება იყო გამოკრული, მარიამმა ნომერი ამოიწერა და დარეკა.


-გამარჯობა.
-გამარჯობა, გისმენთ.
-მე იციით განცხადების თაობაზე ვრეკავ.
-დიახ,დიახ. ასისტენტი ხო?
-დიახ.
-კარგი, მაშინ მე მოგწერთ მისამართს და თუ გცალიათ დღესვე მობრძანდით საღამოს 5ზე.
-კარგით, ეგ დრო მაწყობს.


მარიამს გაუხარდა დღესვე რომ დაიბარეს, ტაქსი გააჩერა და სახლში წავიდა. აირბინა კიბეები სააბაზანოში შევარდა უცბათ დაიბანა, პირსახოც შემოხვეული გამოვიდა ულამაზესი მოკლე თეთრი კაბა ჩაიცვა, ასევე თეთრი მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელი, თმები გაიშრო და კულულები გაიკეთა, "მსუბუქი" მაკიაჯი გაიკეთა და წავიდა ოფისში.



-თუ მოგეწონათ დააკომენტარეთ გავაგრძელო თუ არა.



№1  offline წევრი Latfe

ძალიან კარგია <3 უბრალოდ თავები გაზარდე <3 ძალიან მომეწნა მედია მალე დადებ შემდეგ თავს<3 love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent