შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მდიდარი მოსამსახურე [1]


20-03-2015, 20:15
ავტორი კოტი
ნანახია 10 026

-შვილო დარწმუნებული ხარ რომ ეს გინდა?
-დედა ძალიან გთხოვ, აღარ დაიწყო რა. ჯობია ჰოლის დაუძახე დამეხმაროს ბარგის ჩალაგებაში.
-რატომ აკეთებ ამ ყველაფრს? რისთვის იტანჯავ თავს? შენ მშვენივრად იცი, რომ მე ხალხის აზრი არ მაინტერესებს, რაც უნდათ ის ილაპარაკონ ძალიან გთხოვ არ წახვიდე.
-დედა მადლობა, რომ ჩემზე ზრუნავ. ვიცი, რომ შენ არ გადარდებს ხახლის აზრი,დიდად არც მე მადარდებს დამიჯერე, მაგრამ არ დავუშვებ მამაჩემის ხსოვნას შეურაწყოფა მიაყენონ, ხომ წარმოგინდგენია რას დაწერენ. ძალიან გთხოვ რაა, ნუ მაჩერებ.
დედაჩემმა გაბრაზებულმა შემომხედა და ოთახიდან გავიდა. ნეტავ იცოდეს რა რთულია ჩემთვის ყოველივე ეს, ისედაც ძლივს გადავიტანე ის, რაც მოხდა. ჯერ კიდევ მესიზმრება ის საშინელი დღე, ყველაფრის გახსენებაზე ჟრუანტელმა დამიარა. ახლა მხოლოდ ჩემი ძმის იმედი მაქვს, დამპირდა რომ სამუშაოს მიშოვის. აი ისიც მოვიდა სასწრაფოდ მოვიწმინდე ცრემლები და ჩემს ოთახში შემოვარდნილ ძმას მაგრად ჩავეხუტე, ის ერთადერთი მამაკაცია ვისი შეხებაც მსიამოვნებს და კარგ ხასიათზე მაყენებს.
-აბა რა ქენი მიშოვე სამსახური?იმედიანად ვკითხე. მან კიდევ თავისი მწვანე თვალები მომანათა და სიხარულით დამიქნია თავი.
-ვაიმე რა კარგია, როგორ გამახარე აბა სად ვიმუშავებ? ვისთან? რა უდნა გავაკეთო?
-ვაიმე ალისია ჩაისუნთქე .ესეიგი რადგანაც შენსას არ იშლი და თბილისიდან გინდა გასვლა უშგულში მიდიხარ
-რაააა?ახლა ვიკივლებ მე ხომ ვგიჟდები უშგულზე იქ სხლიც კი მაქვს.
-ხო ნუ მიყურებ ეგეთი თვალებით, შენ ხომ გიჟდები სვანეთზე? მოკლედ შენ იმუშავებ ჩემი პარტნიორის ბებიის და ბაბუის სახლში, როგორც ვიცი სახლის ამბები გევალება შენ დანარჩენზე შენ გაესაუბრე .
-უთხარი ჩემი პირობები?
-კი ვუთხარი და თანახმა.ა ისე კი დააინტერესა ამდენი ფულის მეპატრონეს მუშაობა რად უნდაო, მაგრამ ვუთხარი თავისი მუშაობით ნაშვნი ფული უნდა მეთქი.
-იმაზე ხომ არ გითქვამს რამე?
-არა არ მითქვამს. მალეე შევამჩნიე ჩემი ძმის დასევდიანებული თვალები, ღმერთო ოღონდ ახლა არ მკითხოს არაფერი, ღმერთო....
-ალისია გთხოვ მითხარი რატომ აკეთებ ამას? ან ლევანის რატომ დაშორდი ? რამე გაწყენინა? იცოდე თუ რამე ისე გააკეთა ხომ იცი....
-ვიცი. ნუ ნევრიულობ არაფერია, უბრალოდ არ მიყვრს, ის... ის სულ სხვანაირი ადამიანი აღმოჩნდა (ღმერთო როგორ ვსაუბრობ, იმ არაკაცზე ასე თავისუფლად?) ძალიან გთხოვ მარტო დამტოვე
-კი მაგრამ...
-ენდი გთხოვ
-კარგი მიყვარხარ.
შუბლზე მაკოცა და ჩემი ოთახი დატოვა, კარები დაიხურა თუ არა ჩემი დაწყნარებული ნერვებიც მას გაყვნენ და ცრემლები წამომივიდა, ლოგინთან ჩავიკეცე ბალიში სახეზე მივიდე და რაც ძალა და ღონე მქონდა დავიღრიალე, ღმერთო რატომ?რატომ მე? განა რა დავაშავე ასეთი? რა შევცოდე? რატომ გამოგზავნე ჩემს ცხოვრებაში ის არაკაცი?ცრემლები ღაპაღუპით მომდიოდა, ერთი ცრემლი მუცელზე დამეცა, დავიხედე თუ არა უმალვე გამახსენდა ჩემი მდგომარეობა,შევეცადე თავი დამეწყნარებინა. მადლობელი ვარ იმის, რომ დედაჩემი ფსიქოლოგია, ძალიან დამეხმარა, მართალია ჩემმა მონაყოლმა ისიც დაამძიმა, მაგრამ ის ხომ დედაჩემია?მან მასწავლა სიარული, საუბარი მან მატარა 9 თვე მუცლით და ეს ტკივილიც გადამატანინა, მხოლოდ ღამე მეწვევა ხოლმე ის საშინელი სიზმარი, ძილის წამალსაც ვერ ვსვამ, ჩემთვის არ შეიძლება.ჩემს ძმას ვერაფერს ვეტყვი ნამდვილად მოკლავს ლევანს, მე კიდევ ვერ გავწირავ მას. მართალია ბოლო დროს შეცვლილს ძლივს მიძლებს, მაგრამ ვაჟკაცურად უმკლავდება ჩემს ცვლილებებს. „ღმერთო დამეხმარე“ მეთქი ჩავილაპარაკე და ავდექი. ჰოლის დავუძახე და ბარგი ჩავალაგეთ, ხვალ გავდივარ ამიტომ ადრე დავწექი, მაგრამ არ მეძინება. ხვალ უშგულში მივდივარ, უშგულში ჩემს საყვარელ ადგილას, იქ სახლიც კი მაქვს, ჰაჰ სად არ მაქვს მე სახლი, იმედია ის ადამიანები კარგები იქნებიან. ღმერთო მათი სახელებიც კი არ ვიცი. მთავარია ჩემს საიდუმლოს ვერ მიხვდნენ, ჯერ მუცელი არ მეტყობა, მაგრამ რას ვიზამ რომ დამეტყობა? რამეს მოვახერხებ. მუცელს ღიმილით დავხედე, ხელი მოვისვი და ჩუმად ჩავილაპარკე.
-აბა დედიკოს ბიჭო ან გოგო, დავიძინოთ ხვალ გრძელი გზა გვაქვს გასავლელი.


დიდი ხანია ,მაწუხებს ამ ისტორიიის იდეა. ხოდა აჰა დავიწყე როცა მოვახერხბე მაშინ დავდებ იმედი მაქვს რამოდენიმე მაინც წაიკიტხავთ დააფიქსირეთ თქვენი აზრი <3



№1  offline აქტიური მკითხველი grafo

"ყურანი"-ო ანუ ქართველებზე არ წერ, უბრალოდ საქართველოში ხდება მოქმედება თუ...?

 


№2  offline წევრი მარგო ♥

საკმაოდ ორიგინალურად დაიწყე..! სიუჟეტიც კარგია, სხვა არაფერი დამრჩენია თუ არა ის რომ წარმატება გისურვო. ♥

 


№3  offline აქტიური მკითხველი grafo

მე სადმე ვთქვი, რომ მუსლიმები ქართველები არ არიან ან რამე მსგავსი?! მაგრამ, ჩვენთვის მე თუ არ ვცდები "ბიბლია" არის და ამიტომ გავამახვილე ამაზე ყურადღება. მთელი ზაფხულს ქართველ მუსლიმანებთან ვატარებ წლებია უკვე,ასე რომ.... სულ ტყუილად ცდილობ ჩემი აზროვნება სხვაგან წაიყვანო:))).

უი, ეხლა გადავხედე და ამოუღია უკვე ავტორს "ყურანი" და ამიტომ ვერ ნახე-თ ალბათ სხვებმა. მე ძალიან ადრე მომიწია წაკითხვა და აშკარად "ყურანი" ეწერა.

 


№4  offline წევრი talaxadze133

Kargia momewona male dade a tavebi gazarde!warmatebebi <333

 


№5  offline აქტიური მკითხველი grafo

bingo_013
arc aravin cdilobs rro azri shegacvlevinos,ubralod am dedaafetqebul azrovnebas vaprosteb,ateizmis dda iagovas garda yvela religia religia da aravis ar aq ufleba ro sxvis religias sheexos,ise ro icode saqartveloshi ufro bevri muslimia vidre qristiani,me kidev ertxel vityvi qristiani var magram es imis uflebas ar mazlevs rro vinme davchagro,sheni komentari muslimans gulze moxvdeboda,qartvelia isic chemo kargo



გაფიცებ ამ ყველაფერს მე მიხსნი კონკრეტულად თუ ზოგადად?! რა დემაგოგიას მიკითხავ?! ყველამ თავისი აზროვნება აკონტროლოს. რელიგია ისეთი ინტიმური რამეა, არასდროს განვიხილავ მე საჯაროდ და არც ამ თემით მანიპულირება მიყვარს. მუსლიმისგანაც ბევრი რამე გვხვდება ქართველებს, მაგრამ ამით მათ არაფერი დაკლებიათ. ყველა ფეხის ნაბიჯძე არიან და ესენი, რომ "ჯეჯილობენ" საქართველოში, იმის ნახევარს ვერ ბედავენ ქართველი ქრისტიანები! მოვრჩეთ ამ თემაზე. არავის შეურაცხყოფა არ მიფიქრია. ინტერესის დაკმაყოფილება მინდოდა მხოლოდ

 


№6  offline წევრი kneina

sagol grafo genacvale sulshi
bingo nu bilwsityvaob,darwmunebuli var gogo xar da ar shegshvenis.

 


№7  offline წევრი Frances Bean Cobain

მუსლიმები ქართველებზე ბევრი არიან საქართველოში? და პირველი რელიგია ისლამი იყო? შენს ადგილას ისტორიის წიგნს გადავშლიდი :) არანაირი პრობლემა არ მაქვს მუსლიმებთან, ჩვეულებრივი ადამიანები არიან. მაგრამ ქრისტიანი და ქართველი ვარ და არასოდეს დავიცავ იმათ წინაპრებს ვინც ჩემი ქვეყანა ააოხრა თავის დროზე.
გრაფო მაგარი გოგოა
ისტორია კიდე საინტერესოა და აუცილებლად გააგრძელე

 


№8 სტუმარი ვაი, ჩაგრულნო...

ყოველ ფეხის ნაბიჯზე მეჩეთებს იგებენ აქ ჩვენს ტკბილ ქვეყანაში მუსლიმანები, სადა ქრისტიანობისთვის უამრავმა ქართველმა ღვარა სისხლი და შენ, ბინგო, რომელ ჩაგვრაზე ლაპარაკობ ხომ ვერ მეტყვი? ერთი მუსულმანური სახელმწიფო მითხარი სადაც იმდენივე რაოდენობით არის ქრისტიანული ეკლესიები, რამდენიც აქ აქვთ მუსლიმებს. იუთუბიზე მაინც ნახე, როგორ აგლეჯენ ერთ ქრისტიანულ ეკლესიას, ერთერთ მუსლიმურ ქვეყანაში ჯვარს განხეცებული და ადამიანის სახე დაკარგული მასა მუსულმანებისა. აქ კი ეგ სარკინოზები ჩაგვრაში კი არა ზე-პატივისცემაში არიან და მუსლიმური ქვეყნებისგან განსხვავებით ჩვენ კარგად ვიცით ეგენიც რომ ადამიანები არიან და მსგავსი რადიკალიზმით კი არა არანაირ რადიკალიზმს არ აქვს ადგილი ქრისტიანების მხრიდან. :)

 


№9  offline წევრი tveni

ბინგო თუ მუსულმანებზე ბევრი რამ იცი ისიც უნდა იცოდე რო პირველი რელიგია საქართველოში ისლამი ნამდვილად არ ყოფილა და არც ქრისტიანებზე მეტნი არიან რიცხობრივად.. ადამიანი პირს რო გააღებს რაღაცის სათქმელად ოდნავ მაინც უნდა იყოს სიმართლე.. ასე მგონია ერთი ჩვეულებრივი პატარა გოგო ხარ რომელსაც რაღაცოს თქმა მოუნდა იბრალოდ და ვერც ტექსტი შეარჩია შესაბამისი და ვერც ადგილი

 


№10 სტუმარი ნისსა

კოტი სადაური ხარ ?

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent