შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

400 კილომეტრით შორს (1 ნაწილი)


22-03-2015, 15:17
ავტორი kato-gio2000
ნანახია 1 513

hau

2008 წლის ზაფხული იყო იმ დროს 8 წლის ვიყავი...სოფელში მეგობრებთან ერთად თამაში ძაან მიყვარდა...ყოველდღე მათთან ერთად ვიყავი ხოლმე დაღამდებოდა სახლში და რომ გათენდებოდა ისევ მეგობრებიი...ერთ დღესაც სათამაშოდ რომ მივდიოდი ორი უცხო გოგონა დამხვდა...ვერცერთი ვერ ვიცანი მაგრამ რომ მივედი მეგობრებმა მათი ბიძაშვილები გამაცნეს...თაკო და კატო...დრო და დრო რომ ვთამაშობდით ხოლმე მეც დავუმეგობრდი...მახსოვს სუ რომ ვჩხუბობდით მე და კატო ერთმანეთს ვერასდროს ვუგებდით მაგრამ ძაან მიყვარდა ხოლმე მასთან თამაში...ადრე ძაან საყვარელი იყო და მომწონდა...მაგრამ მაიც არ ვაქცევდი ყურადღებას ძაან პატარა ვიყავი...


ერთ დღესაც სახლში ძაან დაღლილი მივედი და ეგრევე დასაძინებლად წავედიი...აი იმ ღამეს ისეთი სიზმრი ვნახე არ მინდოდა გამღვიძებოდა...
მესიზმრა რომ მე და კატო შეყვარებულები ვიყავით ოღონდ დიდები ვიყავით მაგრამ რატომღაც გარეგნობით ვერ ვხვდებოდი სიზმარში...აი იმ დღის მერე კატოს რომ თვალებში ჩავხედავდი ხოლმე ეგ სიზმარი მახსენდებოდა და ტანში ჟრუანტელი სასიამოვნოდ მივლიდა...აი იმ დღის მერე მიყვარს მაგრამ ვერ ვხვდებოდი ალბათ იმიტომ რომ ძაან პატარა ვიყავი...და ასე გადიოდა დღეები...მალე ზაფხულიც მთავრდებოდა და სკოლაც იწყებოდა...კატოს მშობლებმა თბილისში წასვლა გადაწყვიტეს...რატომღაც არ მახსოვს როგორ დავემშვიდობე მაგრამ იმ დღეს მაგარი დაგრუზული ვიყავი...სუ ის სიზმარი მახსენდებოდა...მაგრამ მალე სკოლაც დაიწყო და ნელ-ნელა დავივიწყე ყველაფერი სიზმარის გარდა...ასე გრძელდებოდა 4 წელი...

4 წელი გავიდა...2012 წლის ზაფხული იყო 12 წლის ვიყავი...როგორც ყოველთვის სოფელში მეგობრებთან ერთად თამაში მიყვარდა და ისევ ისე მოხდა როგორც 2008_ში ავდივარ მეგობართან და ვხედავ ერთ გოგონას რომელიც ძალიან მეცნობა მაგრამ ვერ ვიხსენებ...და ამ დროს დავინახე სახლიდან რომ კატო გამოვიდა...კატოს შევხედე და სუ პირველი სიზმარი გამახსენდა...როგორც ადრე ჟრუანტელი მივლიდა ტანში და სახეზე ვწითლდებოდი...აი მერე მაგახსენდა რომ ის გოგო თაკო იყო რომ ვერ ვიცანიი...მივედი მაგრამ ცოტა გამიტყდა მისალმებაა...რამოდენიმე დღის შემდეგ მეგობრებთან რომ მივდიოდი ბურთებიც წავიყოლე სათამაშოდ...რომ ავედი ერთი ბურთი კატოს მივეცი და აი იმ დღის მერე სუ გვახელებდნენ...სუ იმას გვაძახებდნენ პირველი სასიყვარულო საჩუქარიოო ..მაგრამ იმ დროს სხვა მიყვარდა...საბედნიეროდ ცალმხრივი იყო ... ეხა ვფიქრობ ხოლმე რა მშემაყვარა ...მოკლედ იმ ზაფხულს დიდი ხნით არ გაჩერდნენ...მაგრამ იმ ზაფხულს კატოსთან რაგაც სხვანაერად ვიყავი...როგორც ადრე ისე არ ვკამათობდით ხოლმე...და ასე გადიოდა ზაფხული...რომდესაც წასვლა გადაწყვიტეს მხოლოდ ის მახსოვს კატო რასაც მეუბნებოდა...
(კატო)-წარმატებებს გისურვებ ვიკასთან
(გიო)-მადლობაა
-კაი კარგად
-კარგად
და აი ასე დავემშვიდობე...რომ მიდიოდა მხოლოდ სიზმარი მახსენდებოდაა...მაგრამ დრომ მაინც ყველაფერი დამავიწყა...მის მერე დიდი დრო გავიდა ვიკას ვეღარ მოვუთმინე და დავშორდი...2013 წელს კიდევ სხვა შემიყვარდა ოღონდ მასთან ცალმხრივი არ მქონია...ზაფხული რომ მთავრდებოდა თეკლასაც დავშორდი ვიღაც ბიჭის გამოო...დრომ და სკოლამ ესეც დამავიწყა...სკოლა რომ დავიწყე კატოსთან მესიჯობას რატომღაც მოვუმატე თითქმის ყოველდღე ვწერდი...ძაან მივეჩვიე მასთან მესიჯობას...ერთ დღესაც ვერ შევძელი FAСEBOOK ზე შესვლა ძაან დაღლილი დავბრუნდი სახლში და დივანზე წამოვწექიი...რაღაც არ მასვენებდა თითქოს რაგაც მავიწყდებოდა და მაკლდა...ამ დროს სიზმარი გამახსენდა და გიჟივით წამოვარდი დივნიდან და კომპთან მივედიი...რომ ჩავრთე კატო საიტზე არ დამხვდა...ველოდე და რომ არ შემოვიდა გადავწყვიტე დასაწოლად წავსულიყავი მაგრამ სმსს ხმა რომ გავიგე მაგრად გამისწორდააა...იმ ძაან მეძინებოდა მაგრამ მაინც გავძელი და 3 საათამდე ვწერდიი...და ასე გადიოდა ეს დრო...მალე ახალი წელი და ჩემი დაბადების დღეც მოახლოვდაა...14 წლის რომ გავხდი მახსოვს კატომ რომ მომილოცა მაგრამ სამწუხაროდ სიტყვები ვერ დავიმახსოვრეე...კატო ძაან მომწონდა და სუ მესიჯობით და სიზმარზე ფიქრით შემიყვარდა მაგრამ რატომღაც ვერ ვხვდებოდიიი თუ ვხვდებოდი არ ვიცი რაა თავს ვიკავებდი ალბათ იმიტომ რომ ჩემი ყველაზე მაგარი ძმაკაცის ბიძაშვილია მაგრამ რომ მიყვარდა ვეღარ ვეშვებოდიი და ტქმა გადავწყვიტე მაგრამ ვერ გავბედეე...
(გიო)-სხვანაერად არ გამიგო უბრალოდ მაინტერესებს...LOVE გყავს??
(კატო)-არაა 1 კვირაა რაც დავშორდი...შენ?
-აუ ერთი გოგო მიყვარს სიგიჟემდე მაგრამ ვერ ვეუბნებიი
-აუუ ვინაა მითხარი რააა
-აუუფ...ვერაა
-რატომ??
-რავი ასეთი ვარ სანამ არ ვეტყვი არ მინდა გამხელაა
-აუუ კაი რაა...სახელებს ჩამოგითვლი
-ნწ
-მარი??
-არაა
-ანი??
-არააააა
-ნინი??
-არა არაა ტყუილად მეჩალიჩებიი
-ნუცაა???
-ეგ დეიდაჩემია
-აბა სალოოოო??
-გააფრინე?
-თაკოო?? ჰაა??
-არაა გოგო არაააა
-აბა რასაც ვეჭვობ ის???
-აუუუ არა თქო რაა ხომ გითხარი ჯერ არავის ვეტყვიი
-აუუ მალე უთხარი რაა და გამაგებინეე...სადაურიაა? რამდენი წელია იცნობ??
-თბილისელი... 6 წელია...
-სად გაიცანი??
-ჩემი მეგობრის ნათესავია
-ჰაჰ აუ ხომ გამაგებინებ რო ეტყვიი??
-მოიცა სმსებს ვკითხულობ მაინტერესებს რამდენი ვიმესიჯეთ
-აუუ დამიკოპირე რაა და გამომიგზავნეე...
-ოკ (((თვითონ ვერ გადახედაავს? )))
.
.
.
.
.
-ჰაა ბიჭო ეს სმსები ჩვენიაა და ის გოგო მე ვაარ???
-რაა???
-აბა ეს რა დამიკოპირე??
-მე ვთქვი მაინტერესებს ჩვენ რამდენი ვიმესიჯეთ თქოოო
-აააამმმმ (((აუუუუუუფ )))
- მეთქი რეებს ბაზროობს
-აუუ გამაგებინე მერე რააა
-გპირდები რომ პირველი შენ გაიგებ
.
.
.
.
.
-აუ 14_ში ჩემი დაბადების დღეააა
-ვაა მართლაა მაგარიააა
-ხოო თან სიყვარულის დღეა მა ჩემი ყოფილი მეგობრებს გვპატიჟებს რესტორანში და შევურიგდეეე???
-რავი რაა მე ნუ მეკითხები ეგეთებს (((აუუფ ეს რა პონტიაა)))
-არ წავალ საერთოდ
-როგორც გინდაა
-ისე 12_ს 5 აკლია და მოიცა არ გახვიდე მალე გახდება 14 თებერვალიი
-კაიიი
-ისეე ხვალ ვალენტინობაა
-ხოომ ვიციი
-საიტზეა ის გოგო?
-კიი
-უთხარი არ გავიდე
-ვუთხარი მერე??
-ჰოდა 14 რომ გახდება უთხარი რომ გიყვარს
-აუუფ (((ეხა რა ვქნააა სად გავებიიიი)))
-მიდი რომანტიული გამოვაა...თან დაბროსაც მოგცემს
-რომ არ მომცეს სამუდამოდ დაკარგვის მეშინიაა
-დაგთანხმდება
-და რომ დავკარგოო?
-დაგთანხმდებააა...
-მეშინიაა
-დაგთანხმდებაა...არ ეუბნები?? 14 ია უკვეე
-უიი გილოცაავ მრავალს დაესწარიიიიიიი
-მადლობააა მიდი უთხარიი...თან დაბადების დღის საჩუქარი იქნებაა ჩემთვის
-კაიი ვეუბნებიი
-მიდიიი შენთან ვაარ
-აუუუფ...მაცა მოფიქრება
-ოკ მიდი
-მიყვარხარ მთელი არსებით ჩემი ძააან ძაან მაგრად მიყვარხარ ჩემი ცხოვრება ხარ ძაან მიყვარხარ
გაგრძელებას მეორე თავში იხილავთ



№1 სტუმარი winny_bbx

Gansxvavebulia, rac dzalian kargia:)) kargs izav male tu gaagrdzeleb...

 


№2  offline წევრი kato-gio2000

winny_bbx
Gansxvavebulia, rac dzalian kargia:)) kargs izav male tu gaagrdzeleb...

მადლობა <3 ვეცდები მალე დავდო შემდეგი))

 


№3  offline წევრი tamooo

მართლა სხვანაირია მალე დადე რაა კაიაა

 


№4  offline წევრი Kato Gio

winny_bbx
Gansxvavebulia, rac dzalian kargia:)) kargs izav male tu gaagrdzeleb...

მალე გავაგრძელებ...ოღონდ დღეს ვერაა და ხვალ ალბათ იქნებაა....ძაან მაგარი ისტორიაა ^_^

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent