შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არ გაგიშვებ! (3)


23-03-2015, 15:28
ავტორი Colaa
ნანახია 2 413

ნელ-ნელა მოდიოდა ჩემსკენ. ღმერთს ვთხოვდი ეს ყველაფერი კარგად დასრულებულიყო. არ ვიცოდი რა გამეკეთებინა. ვთხოვდი რომ შეჩერებულიყო მაგრამ უშედეგოდ.ტუმბოზე მდგარი ლარნაკი ავიღე და თავში ჩავარტყი.ეგრევე მასთან მივვარდი და პულსი გავუსინჯე.ცოცხალია!ღრმად ამოვისუნთქე და კარებისკენ გავვარდი და ჩავკეტე.ჩემი ძმა კი სააბაზანოში "შევათრიე" და ჩავკეტე.სკოლის ჩანთა წიგნებისგან გავათავისუფლე და რამოდენიმე წყვილი ტანსაცმელი ჩავყარე.ზურგზე მოვიკიდე და ფანჯარასთან მივედი.იქიდან გადავიხედე და აღმოჩნდა რომ არც ისე მაღლა ვიყავი მიწისგან.ფანჯრის რაფაზე შემოვჯექი.შემოვტრიალდი და ხელები მჭიდროდ მოვკიდე.მთელი სხეული დაბლა ჩავუშვი და ახლა მხოლოდ იმის იმედზე ვიყავი რომ ხელები არ გამიოდლიანდებოდა და არ ამისხლტებოდა.თვალები დავხუჭე,ღრმად ამოვისუნთქე და ფანჯრის რაფა ხელები გავუშვი.ფეხები ოდნავ მოვკეცე და წამში მიწაზე აღმოვნჩდი.ჩემი თავით კმაყოფილმა ღობეზე ჩუმად გადავძვერი.თავისუფლება ისე მწყუროდა რომ მზად ვიყავი მისთვის ყველაფერი გამეკეთებინა.უკვე დიდიხანნია რაც დავდივარ.მაგრამ ეს მსიამოვნებს!დაღამდა,აცივდა..მე კი მომშივდა.სულ მალე სიბნელე ორმა მანათობელმა შუქმა დაარღვია.მმივხვდი რომ მანქანა იყო.იქნებ დახმარება მეთხოვა?მაგრამ არა ეს სულელური იქნება.როგორც კი მანქანა მომიახლოვდა ეგრევე გაჩერდა.იქიდან კი მაღალი ბიჭი გადმოვიდა.თავიდან გამოსახულებას ვერ ვარჩევდი მაგრამ როგორც კი მომიახლოვდა მაშინვე მივხვდი ვინც იყო.რა უნდა?თავი დამანებოს რას გადამეკიდა!!
-რა გინდა?-უხეშად ვკითხე
-ვიფიქრე შენი დახმრება ურიგო არ იქნებოდა
-ზუსტადაც რომ ურიგოა
-კარგი რა ნუ ჯიუტობ!შენთვითონაც იცი რომ გცივა,გშია,გწყურია..თან შეიძება ვიღაც-ვიღაცეებმა მოგაკითხონ
-შეიძლება მართლაც მცივა,მშია,მწყურია მაგრამ შენთან ერთად წამოსვლას არ ვაპირებ!და ჰო,ვინ უნდა მომაკითხოს?
-აი იმ სამმა ლოთმა
მითხრა და ვიღაც სამი "მოღრიალე" კაცებისკენ მიმითითა.
-ჰა მოდიხარ?
-კარი გააღე!-ბუზღუნით ვუთხარი.მანქანაში ჩავჯექი და მანაც მომბაძა.მკითხვეო,შეიძლება გამკიცხოთ,მაგრამ ჩემს ადგილას რომ იყოთ..რომ ხედავდეთ მის სახის ნაკვთებს,მარწყვისავით წითელ ტუჩებს,შავ თვლებს რომელშიც სინანულის ნაპერწკალი გაუჩერებლად დარბოდა,სწორ ცხვირს,და ღრმულებს რომლებიც გაცინებისას უჩნდებოდა.მალევე მივედით ულამაზეს სახლთან.კარის გაღება ნიკამ დამასწრო.
-მის..
-ოჰ,რა პატივია
-აჰაამმ
ორივეს გაგვეღიმა.ამწამს არ მაინტერესებდა თუ რა მოხდა წარსულში.მხოლოდ ის მაინტერესებდა თუ რა ხდებოდა ახლა.როგორც კი გადავედი ზურგში ძლიერი ტკივილი ვიგრძენი.ფეხები მომეკეცა და მიწაზე დავვარდი.ვიგრძენი როგორ ავიწიე მაღლა და როგორ მიცავდა ვიღაცის ძლიერი მკლავები.ასევე ვგრძნობდი როგორ მიჩურჩულებდა ყურში ვიღაც.მაგრამ რას ეგ უკვე არ ვიცი.სულ მალე კი უკუნით სიბნელეში გადავეშვი..
***************************************
დილით საავადმყოფოში გამეღვიძა.ეგრევე ვიგრძენი წამლების საშინელი,გულისამრევი და გამაბრუებელი სუნი.
-როგორ ხარ?-მკითხა ნიკამ
-ამმ კარგად და რა მოხდა?
-ვიღაცამ გესროლა მე კი საავადმყოფოში მოგიყვანე
-და ტყვია უკვე ამომიღეს?
-რათქმაუნდა
საწოლზე ჩამოჯდა და მომიახლოვდა.მისი ცხელი სუნთქვა სახეზე მეცემოდა.გული მუცელში ჩამივარდა.თავი უფრო ახლოს მოწია და მისი ბაგეები ჩემსას შეახო.ვერ აგიღწერთ რა ვიგრძენი ამ წუთას.ამჯერად კოცნაში მეც ავყევი.მაგრამ გონს მალევე მოვეგე და მოვშორდი.
-მაპატიე..მე..მეე..
-იცი რა?!მოდი და მაკოცე!!



№1  offline წევრი lamazmani

ძაან კაია მომწონს მალე გააგრძელე რა

 


№2  offline წევრი prettygirl

Mdah.. Bichma gaaupatiura da es Gogo ase moxiblulia misitt ?! Arviici..

 


№3  offline წევრი Latfe

აურამაგარი იყოო :D ძაან მომეწნა ეს თავი <3 იმედია მალე დადებ შემდეგს ^^

 


№4  offline წევრი lika

dzan kargia momwons male gagrdzele da ufro didi tavi gtxov

 


№5  offline წევრი Colaa

xo dzalian didi madloba imas vinc kitxulobs :-*

 


№6  offline წევრი Khaleesi

გააგრძელე უფრო დიდი თავოთ

 


№7  offline წევრი Colaa

prettygirl
Mdah.. Bichma gaaupatiura da es Gogo ase moxiblulia misitt ?! Arviici..

სჰენ ჯერ არიცი რამოელის მაგბიჭს :3

ბავშვებო ვიცი რო დიდი თავები გინდათ მარა ვერ ვასწრებ,სასწავლი თავზე საყრელი მაქ ამას პლიუს სამუშაო..იმისთვისაც ძლივს ვიცლი რო ყოველდღE დავწერო ახალ-ახალი თავები თუნდაც ესეთი პატარა.და ძალიან დიდი მადლობა ყველას ვინც კითხულობს და სულ პატარა კომენტარს მაინც წერს <3 მიყვარხართ ყველანი <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent