შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიძულვილიდან სიყვარულამდე...(თავი პირველი)


25-03-2015, 18:36
ავტორი Heartbeat
ნანახია 2 535

დილა მშვიდობის ქალბატონო ელიზაბედ,დიდი ბოდიში ასე ადრე ,რომ გაგაღვიძეთ ,მაგრამ ქვემოთ ქალბატონი ნინი არის და ითხოვს თქვენს ნახვას.
-კარგი,ეხლავე ჩამოვალ ან ამოვიდეს რისი რცხვენია._ნამძინარევი ხმით უთხრა და მზის სხივების დახშობა ცადა.ლენა(მოსამსახურე) უხმოდ ჩავიდა ქვემოთ და ნინის აცნობა,ელიზაბედი გელოდებაო.
-ელიზაბედ,როგორ ხარ?_მხიარულად მიუგო გოგონამ.

-კარგად, მიზეზი მაინტერესებს ასე ადრე რატომ მოხვედი._ინტერესით შეხედა და გამოფხიზლებულმა ნინის გაუსწორა მზერა.

-ადექი გთხოვ რაღაც უნდა გითხრა._მოუთმენლობა დაეტყო ნინის.

-კარგი...ჩემო გადარეულო._ელიზაბედმაც მხიარულად მიუგო.
სხარტად წამოდგა და სააბაზანოს მიაშურა მალე დაამთავრა დილის პროცედურები და სასურველი ტანსაცმლის ძიება განაგრძო.

-აი ეს ჩაიცვი გთხოოვ._მუქ ლურჯ კაბაზე მიუთითა,ელიზაბედმაც არ დააყოვნა ნინის არჩეული კაბა გადაიცვა და შავი ლობუტინებიც შეუხამა თმები ჩამოივარცხნა და მისი პრიალა შავი თმები უკან გადაიწია,ჰერმესის ჩანთაც უცბათ მოიძია საყვარელი სუნამო შეიპყურა და სახლი დატოვა.

-ელიზაბედ_თითქოს და სხვა სამყაროდან გამოიყვანა ნინის ხმამ.

-გისმენ._მითომც და არაფერი ისე ჰკითხა.

-როდემდე უნდა იყო ასე?_შეწუხებულმა ჰკითხა.


-ასე როგორ?_უემოციოდ ჰკითხა და თვალი ნინის გაუშტერა.

-ვიცი,გიყვარდა მაგრამ,წარსულში დარჩა მიეცი შენ თავს ბედნიერების უფლებს გთხოვ._მავედრებელი ტონით უთხრა და მისი ხელი თავისაში მოიქცია.

-რა ვქნა დაიკო?მეც მიჭირს მაგრამ მენატრება ის დრო როცა მისი ნახვის საშვალება მეძლეოდა მას კი მარტო ჩემი ფული და სხეული უნდოდა,მე კი მისგან ერთრამეს ვითხოვდი._თითქოს რაღაცამ დააბრკოლა წამით შეწყვიტა ლაპარაკი ,იგრძნო როგორ აევსო თვალები ცრემლით._ერთ რამეს სიყვარულს ვითხოვდი._ბოლოს ცრემლებს გასაქანი მისცა და ამოიტირა.

-გიყვარს.ისევ გიყვარს ის არაკაცი..ელიზაბედ ,დაიკო მომისმინე._მე გყავარ და უნდა მომიყვე ყველაფერი ,ყველა დარდს გულში ,რომ იკლავ იმიტომ ხარ მუდამ ასე. სად გაქრა?სად? ის ლაღი ,მხიარული ლიზა._ჩემი გიჟი და გადარეული უფროსი დაიკო,სად გაქრა._მხიარულად ეუბნებოდა და მაგრამ ბოლოს მაინც გაუელვა სევდამ.

-რეზის გავატანე,მორჩა ვეღარავინ!ვეღარავინ შემოვა ჩემს გულში..ყველა კაცი ერთნაირია გარდა იკაკოსი_ბოლოს მაინც ჩაიცინა,ჩემი სიძე ყველას მირჩევნია,იმედია არ გაბრაზებს.

-არა.ვერ გამაბრაზებს..უი ხო მართლა,უცბათ წამოიყვირა ნინიმ,სულ გადამავიწყა შენმა სახემ რისი თქმა მინდოდა.

-ჰა,თქვი_ხალისიანმა მიუგო და მოუთმენლობა დაეტყო ხმაში.

-ორსულად ვარ._უთხრა და სახე გაუბრწყინდა,ელიზაბედი წამოდგა და მისი და გულში ჩაიკრა.

-ჩემო სიხარულო,უზომოდ მიყვარხარ,გილოცავ ყველაზე მაგარი დედიკო იქნები.

-შენ კი ყველაზე მაგარი დეიდიკო._მხიარულად შესციცინა ნინიმ და დას უფრო მიეკრა._მეც მინდა დეიდობა._თითქოსდა მოწყენით თქვა ნინიმ და უცბათ განზე გაიწია.

-ოხ ნინი.._რას გიზამ._სიცილით დაემუქრა.

-კარგი ხო,მაპატიე_ხო არ გაწყენინე?_დამწუხრებულმა იმედიანი თვალებით შეხედა.

-არა ნინუც,შენსგან არაფერი არ მწყინს,კარგი ეხლა წავიდეთ კომპანიას ხო არ დავტოვებ იმ უსაქმურების იმედზე._ჩაიცინა და მხიარულად დატოვეს კაფე.


-------------------------------------------

-ბატონო ანდრეა,ინვესტორები მოვიდნენ და ითხოვენ ბატონი ანდრეა უნდა ვნახოთო.

-კარგი კაკი შემოუშვი,ოღონდ უთხარი თუ ისევ იმ კომპლექსზე აპირებენ ლაპარაქს რომელიც ქალაქ გარეთ უნდა აშენდეს მე უკვე მყავს ჩემი ფავორიტი კომპანია,რომელსაც კარგი არქიტეკტორები ჰყავს.

-არვიცი მაგრამ,მაინც დაელაპარაკეთ._მორიდებით მიუგო კაკიმ და სამი ახოვანი სილუეტი ოთახში შემოატარა.ანდრეა ადგა და ხელის ჩამორთმევით მიესალმა მათ.

-დაბრძანდით,ბატონებო._თბილად მიუგო ანდრეას და მდივანს გადახედა მანაც არ დააყოვნა და ფინჯნებით დახუნძლული შემოვიდა.

-ბატონო ანდრეა,ბრწყინვალე ვარიანტი გვაქვს სამშენებლო კომპანიის ძალიან მიგეწონებათ თან ცნობილია და თან გამოცდიკი,თუ გაინტერესებთ ვისია იმასაც გეტყვით.

-კარგი,რახან ასე აქებთ მინდა ,რომ შევხვდეთ და დავილაპარაკოთ._კმაყოფილმა მიუგო და საბუთებს დაწვდა.

-კარგით მაშინ სადილად დავპატიჟებ მეპატრონეებს და გაიცნობთ,შეთანხმდებით და მოილაპარაკებთ_იმედია კმაყოფილი დარჩებით._იმედიანად ჩაილაპარა.

-იმედია._მანაც ასე მიუგო და დაემშვიდობა.

--------------------------------
-ქალბატონო ელიზაბედ ინვესტორები დაგვთანხმდნენ და დღეს 3ზე ამბასადორში გელოდებით._მხიარულად შემოაბიჯა ლენამ ოთახში და უფროს ახალი ამბავი მოსვლისთანავე ახარა.

-კიდევ კარგი,მაგათი არმოსაწონი რომეკი არქიტეკტორი გვყავს,ძალიან გამიკვირდებოდა უარი რომ ეთქვათ._კმაყოფილმა მიუგო და ჩაეღიმა.

დაგიბრუნდით...აბა შემიფასეთ სიცხიანი ვწერ..
მიყვარხართ!
თქვენი ჰართბითი!



№1  offline წევრი yvavi

ამ სახელით ბევრი ისტორიაა დაწერილი უკვე.
"არქიტეკტორი" არა, "არქიტექტორი".
ისტორია არ წამიკითხავს ხდ უბრალოდ ამდენი ერთნაირი სათაური გულის ამრევია.

 


№2  offline წევრი Heartbeat

yvavi
ამ სახელით ბევრი ისტორიაა დაწერილი უკვე.
"არქიტეკტორი" არა, "არქიტექტორი".
ისტორია არ წამიკითხავს ხდ უბრალოდ ამდენი ერთნაირი სათაური გულის ამრევია.


სულ არ მახსენდება ასეთი სახელის არაფერი ნუ მე არ ვიცი..რაც მთავარია შეცდომას გამოვასწორებ
--------------------
გაიღიმეთ..მთავარია პოზიტივი❤️

 


№3  offline წევრი lamazmani

შეიძლება გულის ამრევი იყოს მაგრამ ეს ყვლეასგან განსხვავდება მე მომწონს გააგრძელე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent