შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვატო ბურდული (1 თავი )


25-03-2015, 21:50
ავტორი ucnobis nacnobi nina
ნანახია 4 523

-გოგო არაბული დაბრუნდაო და მართალია ? (თაკო)
-აზრზე არ ვარ გოგო (ელენე )
-არაბული თუ ჩამოვიდა დევდარიანიც ჩამოვიდოდა მაგრამ მგონი დევდარიანი 1 კვირის წინ ჩამოვიდა და არაბული დღეს (თაკო)
-ახლა ისევ აირება ყველაფერი ხომ ? (კესო)
-რომც აირიოს ჩვენ რა (ელენე)
-არაფერი პროსტა გარეთ გასვლაც უნდა შემეშინდეს რომ ვინმესთვის განკუთვნილ ტყვიას ან დანას არ შევეწიროთ (კესო)
-დამშვიდდი ჩვენ საერთოდ არავინ არ შეგვეხება როგორც ვცხოვრობდით ისე ვიცხოვრებთ(თაკო)
მე კესო ახვლედიანი ვარ. 20 წლის დედისერთა , დედა მაკა ახვლედიანი რომელიც ამერიკაში ცხოვრობს. მამა არ მყავს სანამ დავიბადებოდი მანამდე გადაიკარგა, დედა უკვე 4 წელია რაც ამერიკაშია და თავისი პატარა ბიზნესი აქვს, შესაბამისად არაფერი არ მაკლია ჩვეულებრივი გოგო ვარ 1.70 ვარ სიმაღლეში ღია ფერის თმა მაქვს და თეთრი კანი დიდი სქელი ვარდისფერი ტუჩები და პატარა აწკვენტინი ცხვილი, საკმაოდ გამხადი. მეგობრები ელენე და თაკო სამივე პირველი კლასიდან ერთად მოვდივართ ყოველთვის ერთმანეთის გვერდით ვართ ჭირში თუ ლხინში, თავს აღარ შეგაწყენთ დღევანდელ დღეს დავუბრუნდები.
-მე სახლში გავალ და საღამოს გადმოდით რა (ელენე)
-მეც მოვდივარ (თაკო)
-დაგირეკავთ და ასე 6 მერე გამოვალ (კესო)
-თუ რამე დამირეკე და გიოს ვეტყვი გამოგიაროს (გიო ელენეს ძმა 25 წლის)
-კაი ელე (კესო)
გოგოები გავაცილე და კომპიუტერს მივუჯექი რამდენი ხანია დედიკოსთან არ მილაპარაკია სკაიპი ჩავრთე და მაკას დავურეკე.
-დედი როგორ ხარ ? მომენატრეე ძაან (მაკა)
-მაკუნა კარგად შენ? მეც ძალიან მომენატრე დედუნა (კესო)
-მეც ვარ დედიკო რა მიჭირს მთვარია შენ იყო კარგად სწავლის საქმე როგორ მიდის ?(მაკა)
-კარგადაა დეე 1 კვირაში გამოცდები მაქ და ვემზადდები (კესო )
-არდადეგებზე ჩამოხვალდე ? (მაკა )
-არ ვიცი დე შეიძლება გოგოებთან ერთად წავიდე ზღვაზე ან მთაში (კესო )
- კაი დე საქმე მაქ უნდა წავიდე ჭკუით იყავი ხვალ ფულს გამოგიგზავნი და აიღე (მაკა)
-კაი დე მიყვარახარ (კესო )
სკაიპი გამორთო და საათს დახედა ჯერ კიდევ 6 ნახევარია ახა რაგავაკეთო ? კაბები გადმოყარა და არჩევა დაიწყო.. მოდი ამ შავ კაბას ჩავიცმევ , ოხ როგორ მაინტერესებს როგორია არაბული ამდენი წლის მერე .... მთელი თბილის მაგის სახელი რომ აკერია პირზე ერთი ჯმუხი ტიპი იქნება რომელსაც თავში აქ ავარნილი და ჩხუბის მეტი არეფერრი არ იცის ისე კი მიკვორს გიორგი ასეეთთან როგორ მეგობროს ფიქრებიდან ტელეფონის ხმამ გამოიყვანა:
-ხო ელენ რა მოხდა? (კესო)
- კეს ჯერ არ გამოსულხარ ხო ? (ელენე)
-არა ელენ ასე რამ აგაფორიაქა კარგად ხარ ? (კესო )
- გგოგო დევდარიანის და არაბულის თემაა გიოც ახა გავიდა სახლიდან და ვერ მოგაცილებს და ფრთხილად იყავი კარგი? (ელენე)
-კაი რა ელენე რა განერვიულებს , კარებს ვკეტავ უკვე და მოვივარ.. (კესო )
-კესო ფრთხილა რა (ელენე)
- ნახევარ საათში თუ არ მოვედი ისე იგიი ცუდად ვარ :დ (გადაიკისკისა კესომ )
- კარგი რა კესო მე სერიოზულად გეუნები და ნუ ცანცარებ დამირეკე ეგრევე თუ რაიმე (ელენე)
-კაი მოვდივარ 10 წუთში მოვალ (კესო )
ტელეფონი გავთიშე და კკიიბეები ისე ჩავირბინე „ლიფტის“ არსებობაც არ გამხსენებია, იმედია მშვიდობით მივალ ელენეს სახლამდე და ამ ორ კვეთაში რაიმე არ მოხდება, ოღონდ ეს არაა რა ამის მეტი ჩიხი ვერ ნახეს ? ახა რა ვქნა არავული ან გიო სადაა მარტო ანდრონიკაშვილი ბანდა რომ ჩანს ნერვიულობისგან ლამის იქვე ჩაბიკეცე მეგონა მორჩა სამშვიდობოს გავედი თქო მაშინ ატყდა ჩოჩქოლი ვინ ვის ურტყამდე ვერ მიხვდი მაგარამ კარგად მოვკარი გიოს თვალი მის უკან დანით იდგა ტიპი და აშკარად კარგი ბედი არ ელოდა მთელი ხმით დავიყვირე გიოო თქო და მერე ზურგში მწარე ტკივილის გარდა არფერი არ მახსოვს..
^^----საავადმყოფო----^^
-ელენე დამშვიდდი რა ყველაფერი კარგად იქნება.(გიო)
-შენი ბრალია რო არ წასულიყავი კესოსაც შენ მოიყვანდი ახლა რა ვქნა მე მის გარეშე ჰა ? (ელენე)
-ელენე(დაიღრილა გიორგიმ)
ელენე ჩაიკევა იქვე და ერთ წერტილს გაუშტერა თვალი
-გიო ხომ კარგად იქნება? (ამოისლუკუნა თაკომ )
-იქნება ყველაფერი კარგად იქნება(გიო)
-მაკას დავურეკოთ ? (თაკო)
-ჯერ არა! მოვლენებეის მიხედვით ვიმსჯელებთ ჯერ ოპერცია დამთავრდეს(გიო )
ელენე ფეხზე წამოხტა და გიორგისთან მივარდა
-სადაა დევდარიანი მითხარიი სადაა, არაბული სადღაა გიორგიი მითხარი სადაა (ელენე )
-ელეენე თუ არ დაწყბარდები გავაფრენ ტო ! არაბული დევდარიანის მოსაძებნად წავიდა შენც ხო იცი არაბულმა წასვლის წინ რა დამიბარა „კესოს მიმიხედეთო“ ახლაც მის გამო ჩამოვიდა მაგრამ დევდარიანმა ვერ დააყენა (გიო)
-ექიმი გამოვიდა (თაკო)
-ახვლედიანის ნათესავები თქვენ ხართ? (ექიმი)
-დიახ გისმენთ (გიორგი )
-გადარჩენილები ხართ, ოდნავ რომ დაგეგვიანებიატ მოყავანა ან უფრო ღრმა ჩრილობა რომ ყოფილიყო კიდურები დაუზიანდებოდა მაგრამ ყველაფერი კარგადაა, ოპერაციამაც კარგად ჩაიარა მთავარია მალე გამოვიდეს ნარკოზიდან (ექიმი)
-როდის ვნახავთ? (ელენე)
-საღამოს გადავიყვანთ პალატაში, მანამდდე რეამინაციაში უნდა იყოს ექიმების მეთვალყურეობის ქვეშ, ახლა დაგტოვებთ თუ რაიმე დაგჭირდათ დამიძახეთ(ექიმი)
-გმადლობ (გიო)
-მადლობა ღმერთ, მაგრამ ერთი კითხვა ტვინს მიჭამს(თაკო)
-აბა გისმენ(გიო)
-რატო დაჭრეს ? მიზეზი რა ქონდათ? (თაკო)
-ჩემი სახელი რომ დაიძახა იმიტომ ! კესომ მე გადამარჩინა (გიო)
-გიორგი გვაბოლებ ? შენი სახელი არაბულსა და დევდარიანს შორის რა შუაშია (თაკო )
-არაბული ჩემი ძმაკაცია ტო ! ჩემიანს რაიმეს რომ დაუშავდებდა იცოდე არაბული არ შეარჩენდა და დევდარიანმაც მისი გაისწორა (გიო )
-ახლა გასაგებია(თაკო)
-არაბული მოვიდა (ელენა )
-როგორაა? (ვატო)
-ოპერაციამ კარგად ჩაიარა გადარჩენილები ვართ (გიო)
-მადლობა ღმერთს (ვატო სკამზე ჩამოჯდა და თავი ხელებში ჩარგო)
-ვერ იპოვე ხო ? (ელენე)
ელენეს ხმამ შეაკრთო და ქვევიდან ამოხედა
-ვერ ვიპოვე ეგ დედა მოტ...ნული(დაიღრიალა არაბულმა)
-ვიპოვით (გიო)
-დედა შე...ცი მაგის მაინდამაინც კესო რატო ტო ! (არ წყვეტდა ღრიალს არაბული)
-საავადმყოფოში ხართ(თაკო)
-ბიჭები სად არიან ? (გიო)
-დევდარიანს ეძებენ(არაბული)
-კესო გადაყავთ პალატაში (დაიყვირა თაკომ და საკაცეზე დაწოლილ დაქალს თავზე დაადგა შუბლზე ტუჩები შეახო და გაიწია )
არაბული გაშტერებული უყურებდა , როგორ გალამაზევულა ეს პატარა ანგელოზი გაიფიქრა და თვალი გააყოლა.
-როდის შეგვიშვებენ? (ვატო)
-საღამოსკენო და ალბათ აწინ შეგვიშვებენ (თაკო )
-კარგი მე გავალ და ასე 1 საათში მოვალ (არაბული)
-მეც წამოვალ ! (გიო )
-გოგოებს რაიმე არ დაჭირდთ (არაბული)
-არ გვინდა არაფერი , გიო ფრთხილად იყავი (ელენე )
გიომ ორივეს შუბლზე აკოცა და არაბულთან ერთად დატოვა საავადმყოფო.
-არაბულის ქცევა რას მივაწეროთ ? ან გიორგის სიტყვები „დამიბარა მიმიხედეთო“ (გაოგნებული იყო ელენე)
-მისი ჩხუბის გამოა კესო ამ დღეში და სხვანაირად როგორ უნდა იქცეოდეს? (გაღიზიანდა თაკო)
-არ ვიცი მაგრამ რაღაცა უეჭველი ხდება(ელენე)
-გამოცდები რა ვქნათ? ერთ კვირაში გვაქ (თაკო)
-ხვალ მივიდეთ და გადავადებინოთ მაგრამ მაკას რა ვუთხრათ? (ელენე)
-კესო რომ გაიღვიძებს მას ვკითკოთ (თაკო)
გოგოებს ექიმი მიუახლოვდა და ახალი ამბავი აცნო:
-კესო ნარკოზიდან გამოვიდა და შეგიძლიათ ნახოთ ოღონდ არ ანერვიულოთ და ბევრი არ ალაპარაკოთ (ექიმი)
-მადლობა, რომელი პალატაა? (თაკო)
-402 (ექიმი)
გოგობი სირვილით წავიდნენ და ლამის კარები შეანგრიეს
-როგორ ხარ? (თაკო)
-კ..ა...რ..გ..ა..დ (ნაწყვეტ ნაწყვეტ საუბრობდა კესო)
-როგორ შეგვაშინე ჩემო ფერია (თავზე აკოცა ელენემ)
-მაკას დავურეკოთ? (თაკო )
-ა..რ..ა.. (კესო )
-გამოცდებზე არ იდარდო ხვალ წავალთ და გადავადებინებთ (თაკო )
-ბ...ი..ჭ..ე...ბ...ი ს..ა..დ..ა..რ..ი..ა..ნ (კესო)
-საქმეზე გავიდნენ დევდარიანს ეძებენ უეჭველი (წამოაყრანტალა ელენემ და თაკოსთვის საერთოდ არ გაუხედავს რომელიც თვალებს უ....პდა და ანიშნებდა გაჩერებულიყო)
კესოს თვალებიდან ცრემლი გადმოუვარდა ერთო ორი სამი და მერე ნაკადულივით იწყეს ცოცვა მის ლამაზ ნაკვთებზე ფანჯრისკენ გაიხედა და გოგოებისთვის საერთოდ აღარ მიუქცევია ყურადღება რომლებიც თხოვდნენ დამშვიდებულიყო, ბოლოს რომ ვერაფერს გახდნენ დივანზე დაჯნენ და ხმა ააღარ ამოუღიათ.ცოტა ხანში ბიჭებიც შემოვიდნენ და კესო ასეთ მდგომარეობაში რომ დაინახეს ყველა ძარღვი დაეჭიმათ.
-რატომ ტირის ? (გაღიზიანებულმა გიორგი ჩაილაპარაკა და გოგოებისკენ გადაიტანა ყურადრება )
-დებილი და რომ გყავს იმიტო (ამოიოხერა თაკომ )
-რა მოხდა ?! (ხმას აუწია არაბულმა)
-ქალბატონმა მიახაალა დევდარიანის მოსაძებნად წავიდნენო, არადა ნერვიულობა არ შეიძლებაო ექიმმა ეს კიდე თითქმის ერთი საათოა ტირის (არ ცხრებოდა თაკო)
გიოგი კესოს მიუახლოვდა და თვზე აკოცა მაგრამ რეაქცია არ ქონიდა ახვლედიანს
-ჩვენ გავალთ დიდი ხანია აქ ვართ უკვე (ამოილუღლუღა ელენემ )
-მეც მოვდივარ ექიმს ვნახავ რომ დამამშვიდებელი მისცეს (გიო)
ყველა გავიდა არაბული საწოლს მიუახლოვდა და შუბლზე აკოცა..
-კესო ხმას გამცემ ? (არაბული )
-კ..ი (ამოისლუკუნა კესომ)
-არ იტირო რა , ჩემი ბრალია ყველაფერიი , ვერასდროს ვერ ვაპარიებ ჩემ თავს ასეთ დღეში რომ ხარ (ამოიოხრა ვატომ და ხელზე ხელი დამადო)
-შ..ე...ნ..ი..ბ..რ..ა..ლ..ი ..ა.რ.აა (კესო )
-დამშვიდდი და დაიძინე კარფი?(ვატო)
-შ..ე..ნ..წ..ა..ხ..ვ..ა..ლ? (ამოისლუკუნა კესომ)
-არსად არ მივდივარ (ვატოს გაეღიმა მის ბავშობაზე და გვერდით მიუჯდა)
-მ...ი.ც.ნ...ო..ბ..დ..ი..? (კესო )
-ეხლა დაისვენე და სახლში რომ მივალთ მერე ვილაპარაკოთ ! (ვატო)
კესომ თვალები დახუჭა და სიბლენეში გადაეშვა, არაბული ფრთხილად ადგა და პალატიდან გავიდა:
-როგორაა?(ელენე)
-ძინავს ! (მკვახედ მიუგო და გიორგის ძებნა დაუწყო თვალებით )
- კვალზე გავიდნენ მგონი (აქოშინებული შემოვარდა შაკო ვატოს ძმაკაცი)
-მოვდივარ! გიო სადაა? (არაბული )
-ქვევითაა დროზე (შაკო)
-დედას მოვ...ტყ..ნავ (ღრიალებდა ბოლო ხმაზე და გასასვლელისკენ გარბოდა)
მანქანაში ჩაჯდა და იქაურობა მურუჭების ხმით გააყრუა
-გოგო როგორაა??(შაკო)
-რავი ტო სუსტადაა მაგარი ! (ვატო)
-ბედი დაგცილინის ძმაო გეფიცები, ამდენი წლის მერე ძლივს ნახე და ისიც რა დღეში(შაკო)
-რამე რომ მოუვიდეს არ ვაცოცხლებ დედა აფეთქებულ დევდარიანს (დაიღმუილა არაბულმა და გაზს ფეხი მიაჭირა)

----------------
იმედია მოგეწონებათ <3 მადლობა ყველას, ძალიან მაინტერესებს თქვენი აზრი გთხოვთ დააფიქსიროთ თქვენი მოსაზრება <3



№1  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

აჰაა ეგ უნდა მეკითხა მეც ბურდულიი რა შუაშიათქო ან ვინაათქოო :)) მალე დადეე

 


№2 სტუმარი niako123

Farulavas ar daamsagvso raa , da boloshi saxelebs nu awer :// rchevad miige,use dzaan sainteresoa <333

 


№3  offline წევრი Smiling girl

აუ პირველი რატო მიატოვე/ სანდროს მკვლელი ვიპოვე > angry

 


№4  offline წევრი ucnobis nacnobi nina

არ მიმიტოვებია ჩემო კარგო <3 იმასაც ვწერ <3

 


№5  offline წევრი Smiling girl

ucnobis nacnobi nina
არ მიმიტოვებია ჩემო კარგო <3 იმასაც ვწერ <3

:) ძაან კაი winked

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent