შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ილუზიური მოვლენა (1 ნაწილი)


8-04-2015, 22:26
ავტორი მ♥ს
ნანახია 2 490

- გაეთრიე!
დედა უყვიროდა მამას მაგრამ სამი წლის ბავშვს არაფერი მესმოდა ვტიროდი და დედას ვეკრობოდი პირველად მოვიდა მამა ჩემთან დაბადებიდან მივუტოვებივარ არ ვადარდებდი თბილისში ჩავიდა და ახალი ოჯახი შექმნა ჩვენ სულ არ ვაინტერესებდით როგორ ვიყავით მარტო დედამ გავზარდა ალბად რთულია როცა დედა გზრდის და მას არავინ ეხმარება შრომობს და იძულებულია პატარა ბავშვები მარტო დატოვოს რადგან ორი ნაჭერი პური მოუტანოს რამე საჭმელი ჩასაცმელი და ბავშვებს თავი ცუდად არ აგრძნობინოს.
როდესაც თოთხმეტი წლის გავხდი ეს ამბები დედამ მომიყვა რადგან არც მახსოვდა და როცა წამოვიზარდე მამა ვიკითხე მყავდა თუ არა მაგრამ მას ცრემლები წამოუვიდა და მოყოლა დაიწყო როდესაც მომიყვა ამეხილა თვალები გამახსენდა თითოეული დარტყმა ყვირილი ლეწვა გამახსენდა როგორ მიგვატოვა პატარა ბავშვები და როგორ წავიდა ვიღაც ...თან ეს ჩემთვის ყველაზე დიდი დარტყმა იყო მაგრამ ვამაყობ რომ ასეთი გაბედული და ძლიერი დედა მყავს.
ვუყვებოდი ფსიქოლოგს და თან ვტიროდი
- მერე მერე გააგრძელეთ თუ შიძლება
- მერე გავიზარდე სამწუხაროდ როდესაც თვრამეტი წლის ვიყავი დედას სიმსივნე აღმოუჩნდა და ძალიან მალე დავკარგე დიდი ტრამვა იყო ეს ჩემთვის მაგრამ ვფიქრობდი რომ ცხოვრება უნდა გამეგრძელებინა ისე როგორც დედა ცხოვრობდა მინდოდა ვყოფილიყავი ძლიერი მიზანდასახული ქალი როგორც დედაჩემი იყო.

დღეს უკვე ჩამოყალიბებული ქალი ვარ ოცდახუთი წლის საკმაოდ ლამაზი ერთერთ სააგენტოში ვმუშაობ ვმუშაობ რა დამფუძნებელი ვარ საოკმაოდ გავიზარდე ვისწავლე ჭკუა და იმედია როგორც მიმდის საქმეები ისე წავა ყოველთვის.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent