შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მიყვარხარ!!-მადლობა აღარმინდა,დაგაგვიანდა!!18


9-04-2015, 14:03
ავტორი piso
ნანახია 1 835

საბა გავიდა პალატიდან და ცოტახნითდასვენებ გადავწყვიტე, თვალები დავხუჭე და კარების ხმა გავიგეე ,ნაბიჯის ხმა მესმოდა მაგრამ თვალები არ გამიხელია..მაგრამ როცა ის ვიღაც მომიახლოვდა მისი სურნელი მეცნო, ვიხსენებდიი მაგრამ ბუნდოვნად მახსენდებოდა,თვალები მაინც არ გავახილე და აი უცებ ჩამოჯდა სკამზე და ვიგრძენი მისი შეხება ხეზე , ეხლა კი უკვე ვხვდებოდი ვინც უნდა ყოფილიყო მაგრამ ჯიუტად არ ვახელდი თვალებს..
ოთო..
პალატაში შევედი როცა ის ისევ ისეთ დგომარეობაში დავინახე არვიცოდი როგორ იყო, რამდგმარეობაში ვერავის ვერაფრის კითხვა ვერ გავუბედე,ვერავისთვის გავბედავდი რაიმე მეკითხა, იმიტომრო ის ჩემ გამოა ასეთ დღეში საკუთარ თავს ვერასდროს ვაპატიებ რომ მას მე ვატკინე .. ვიცი არმაპატიებს არც ვარ ღირსი მაგრამ ვიცი რომ იდესღაც მაპატიებს.
-ჩემო პატარაა, რადონის არარაობა ვარრ არაკაცი რომ შენ ახლა ასეთ დღეში ხარ, საკუთარ თავს ვერ ვპატიობ, შენ რომ რამე დაგემართოს იცი ვერ ვიცოცხლებ,გთხოვ ჩემგამო თუარა შენი მეგობრების გამომ , საბას გამო მაინც გადალახე ეს ყველაფერი, შენი სიყვარულის ღირსი არვარ თავის დროზეუნდა დამეფასებინა ეს ყველაფერი , მაგრამ ახლა სინანული გვიანია, ვიცი რომ საბას ძლიან უუყვარხარ, გთხოვვ მისგამოო არ დანებდე..ვერასდროსს გესმისს ვერასდროს ვაპატიებ საკუთარ თავს ასეთ სიმხდალეს, შენ ხომ არაფერ შუაში იყავი ჩემი ამბიციების და სიამაყის გამო დაგემართა ეს ყველაფერი.გთხოვ იბრძოლე ჩემო პატარავ, არდანებდე შენხომ ყოველთვის მებროძოლი იყავი !! სკოლის დროსაც როგორ მახსოვს როგორ ცდილობდი ჩემთან საერთო ენის გამონახვასმაგრამ მე ამის საშვალებას არ გაძლევდი, მეხომ ერთი ამბიციური და ძალიან საშინელი ბიჭი ვარ, როგორ ვერ ვხედავდი იმ დიდ სიყვარულს, მეშემეძლო რომ შენთან რაიმე ურთიერთობა დამეწყო მაგრამ მე ხომ ოთო პირველი ვიყვაი!! უდრეკი სვანი, არმინდოდა დამენახა როგორი იყავი,ხედავ ჩემ გამო რამდდენი რამ დაგემართა როგორ გიყვარდა ჩემნაირი ადამიანი, როგორ შეგეძლო ასეთი სიყვარულიი, მაგრამ ისვიცი რომ როგორჩ შენ გიყვარდი ისე ვერავინ შემიყვარებს,სიყვარულის ღირსიც კი არვარ , ჩემი სიბრმავის გამო სადამდე დავეშვი. ბევრი მივქარე არანაირი გრძნობის ღირსი არვარ სიცოცხლის უფლებაც კი არმაქ.. საერთოდ კომაში მყოფ ადამიანეს გამიგია რო ყველაფერი ესმით , ვიცი ამის თქმის უფლებაც არმაქ მაგრამ მინდა იცოდერომ მიყვარხარ ისე როგორც არასდროს, მაგრამ შენ გვერით ვერასდროს ვიქნები. არმაქვს ამის უფლება , მირჩევნია საბასთან იყო ვიცი რომ არასდროს გატკენს გულს,მეკი ამას ვერასდროს დაგპირდები.სიცოცხლეს მირჩევნიხარ ერთი რამ იცოდე რო შეიძლება ვერ მხედავდე მაგრამ სულ შენთან ახო ვიყო ,შეიძლება ვერ შეგეხო მაგრამ სულ ჩემშიი იქნები, ვიცი ოდესღას როგორც ეხლა ისევ შევხვდებით სადმე, შენ უკვე ოჯახი გექნება მეკი არვიცი რამომავალი მექნება, მაგრამ იცოდე რო თუკი ოდესმე ქალთან შემნიშნავ იცოდე რომ ის შენსავით ვერასდროს მეყოლება , ვერასდროს შეგცვლის შენ შენ ადგილს ვერცერთი ქალი ვერ დაკავებს ..მიყვარხარ ახლაც და მერეც ბოლო სუნთქვამდე.. ახლა კი ჩემო წასვლის დროა ჩემო პატარაა..
ხელზე მაკოცა და წავიდა,.. ვიგრძენი რო მიდიოოდა და ჩემი სულის ნაწილი მიჰქონდა . ჩემ თავთან მართო დავრჩი და ფიქრობდი რაიქნებოდა შემდეგ. რადგან ღმერთმა არ დამტოვა და ისევ აქ ჩემ საყვარელ ადამიანებთან ვარ მაშინ რაღაც უნდა შევცვალო , ასე ცხოვრებას ვეღარ შევძლებ . საავადმყოფოდან გამწერე ყველანი ჩემთან ვიყავით აარავინ მშორდებოდა გვერდდან, უკვე კარგად ვიყავი სიარული შემეძლო..გადიიოდა დრო ისე რომ ვერც ვხვდებოდი.
**
1 წელი გავიდა ამ ამბიდან როცა ეზოში ვსეინობდით მე და გოგოები საბა დაბიჭები რაღას საქმეზე იყვნენ გასულები,ამ სეირნობის დროს უცებ ჩემი და ოთოს საერთო მეგობრები შეგხვდნენ, მომიკითხეს თბილად ,ხელდამძიმებულები მიიჩქაროდნენ სადღაც და მარიმ უცებ კითხა
-ასე გახარებულები და დათვირთულები საით?(მარი)
-ქორწილია მარიამ ქორწილიი (ერთ-ერთი მათგანი)
-ვავავა ვინ ბედნიერდება ასეე აჰაჰაჰ თქვენ რომ ესე ძაან გიხარიათ (თამო)
-მოიცა გვეღადავები?(ისინი)
-არაა , რატო ხოარ დამესიზმრებაა ვისი ქორწილია (თამო)
-მთელი თბილისი ოთოს ქორწილზე ლაპარაკობს მართლა არიცი ( ისინი)
-მოიცა ვინ ოთო ?ეხლაართქვა რო ..(თამო)
- ჰო ჰო ოთო პირველის ,ცოლი მოყავს ქორწილი ხვალა (ისინი)
- აჰაჰა როდისღა მოასწრო (ანა)
- უკვე დიდიხანია ყავსს ის გოგო შეყვარბულები იყვნენ 3წელია უკვე და გადაწყვტა ცოლად მოეყვანა,ძაან ტაკოი ქორწილი იქნება, ისეთი ოჯახიდანა ის გოგოც რო აი რავი(ისინი)
-მოიც რომელი გოგო ?(ჩემდაუნებურად წამომცდა ეს შეკითხვა)
-ანამარია ბარათეონი , ჩვენი სკოლის პრინცესა არ გახსოვს?( ისინი)
- აჰაჰაჰ მაგას რადამავიწყებს, რაგინდა უშოვია თავისნაირი (მე )
-კარგი გოგოებო ახლა ჩვენი წასვლის დროა , დროებით (- დროებით,
-მოულოცე ჩემგან პირადად
-აუცილებლად სალ ..
.. როცა გავიგე რომ ოთოს ცოლი მოყავდა ქორწილი უნდა ქონოდათ, უცე პალტაში მისი ნათქვამი სიტყვები გამახსენდა :''' მაგრამ იცოდე რო თუკი ოდესმე ქალთან შემნიშნავ იცოდე რომ ის შენსავით ვერასდროს მეყოლება , ვერასდროს შეგცვლის შენ შენ ადგილს ვერცერთი ქალი ვერ დაკავებს ..მიყვარხარ ახლაც და მერეც ბოლო სუნთქვამდე.''' .. და ვფიქრობდი ნუთუ შეეძლო მოეტყუებინა ჩემთვის და სხვა ყვარებოდა არვიცი არვიცი დავიბენი. მაგრამ მას უკვე ცოლი მოყავს, ამას აღარანაირი მნიშვნელობა არააქ.მას ახლა ახალი ოჯახი ექნება ბედნიერად იცხოვრებს.
თავში ერთმა აზრმა გამიელვა.გადავწყიტე მიმელოცა , სახში ავედი კონვერტი ავიღე გოგოენი კი გაკვირვებულები მიყურებდნენ მაგრამ არაფერს მეკითხებოდნენ. ავიღე კალამი და ფურცელი და მხოლოდ ეს დავწერეე ფურცლის შუაში '' გილოცავ'' და ბოლოში ძალიან მკრთალად მივაწერე '''შენი ბოლო სიტყვა და დაპირება არასდროს დამავიწყდება , ბედნიერებას გისურვებ ..best wishes 'Old Dreamer'. ეს წერილი გავუგზავნე და დავაბარე მხოლოდ ოთოსთვის მიეცა სხვა არავისთვის.როგორც იქნა ამ წერილმა მიაღწია ოთომდე და ზუსტად ქორწილის დღეს სახლიდან გასვლამდე გახსნა ეს წერილი



№1  offline წევრი ninee

dzaan kaia da agar daagviano..me momwons da gaagrdzelee

 


№2  offline წევრი tawka_tamunia_tako

ჩემუ დაუკო დაბრუნდა. ძაან კაია. და ველიდები შემდეგს შეეცადე აღარ დააგვიანო :*

 


№3  offline წევრი S.likuna

agarrr daagvianoooo malee dadeee raaa

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent