შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მოულოდნელობა (3)


10-04-2015, 02:23
ავტორი niwa
ნანახია 2 525

შევიდა და რა დაინახა.... ერთ მაგიდაზე მსხდომარე ბიჭები და ერთ ამბავში არიან ქეიფობენ, ჭიქებს ურახუნებენ ერთმანეთს და კაროჩე არ აინტერესებდათ არავინ სანამ ელენე არ შევიდა ოთახში დასიებული თვალებითა და წითელი ცხვირით...

-აი ჩემი მომავალი მეუღლეც მოვიდაა.. წამოიყვირა ერთმა სიმპატიურმა,კუნთებიანმა ტიპმა, ელენემ დაკვირვებით შეხედა..აათვალიერა ჩაათვალიერა აშკარად არ ეცნობოდა..არასდროს ენახა ეს ტიპი... წამოდგა მაგიდიდან ეს ტიპი და ელენესკენ წამოვიდა,რომ მიუახლოვდა ელენემ უკან დაიხია... და ზიზღით შეხედა

-ჩემი სიცოცხლე გოგოც ჩემთანაა და წავიდა რომ ჩახუტებოდა,ხელები მოხვია... ელენემ უხეშად მოიშორა..ვერაფერს ამბობდა ეშინოდა..რა ცოლი რის ცოლი..

-შენ გაკლია? თავი დამანებე არაადამიანო,არც კი გიცნობ რა გინდა ჩემგან დამანებე თავი რატო გამიკეთე ეს?? ელენეს თავისდა უნებურად ცრემლები წამოუვიდა, სუფრაზე მსხდომნი კი გაოცებულები უყურებდნენ..ამ ტიპის თვალებში კი ცეცხლი აგიზგიზდა..გაბრაზდა საშინლად, ელენეს ხელი წაავლო მკლავში ძლიერად და მაღლა სართულზე წაათრია,ოთახის კარი ხმაურით გააღო და შეაგდო ელენე...

-შენ ხოარ გაგიჟდი გოგო რეებს ლაპარაკობ? დღეიდან შენ ჩემი ცოლი იქნები და შენც შეეგუები ამას და დანარჩენებიც,შენ მარტო ჩემი ხარ და სხვა დალშე არ მაინტერესებს კარგი? გინდა არ გინდა მთელი ცხოვრება ჩემ გვერდით უნდა გაატარო იმიტომ რომ მე მინდა ასე და დალშე და შენთვისვე აჯობებს შემიყვარო,იმიტომ რომ მე გაღმერთებ…ეს სიტყვები ჩუმად თქვა

-რეებს მთხოვ შენ ვაბშე აზრზე თუ მოდიხარ? რანაირად უნდა შეგიყვარო რას მოითხოვ ადამიანო რომ ვაბშე რომ ცხოვრებაში არ მინახიხარ ისე შეგიყვარო? მაგარი გაკლია იცი? (ვა საიდან ამდენი გამბედაობა ელენეს?არადა შინაგანად ისე ეშინოდა ცახცახებდა)რას ქვია შენი ცოლი ვარ ჯერ სკოლაც არ დამიმთავრებია და მითუმეტეს არ ვაპირებ ჯერ გათხოვებას,მითუმეტეს შენზე,ადამიანზე რომელსაც არ ვიცნობ არანაირად აი ვაბშე და რას მთხოვ დავივიწყო ყველაფერი და შეგიყვარო? ვერასოდეს ეღირსები ამას,იმიტომ რომ არაადამიანურად მოიქეცი და მომიტაცე,ამას არავის ვაპატიებ გასაგებია? აქ არ გავჩერდები უკან დამაბრუნე იცოდე!!

-აუფ მომინდომა რისთვის მოგიტაცე რომ მერე უკან დაგაბრუნო?ნურას უკაცრავად, შენ უკვე ჩემის სახელი გქვია და ვერსადაც ვერ წახვალ მე და შენ ერთად უნდა ვიყოთ.ვსო მოვრჩი, ნელნელა გამიცნობ ნუ ნერვიულობ,არვარ ცუდი ადამიანი,იცი ვაბშე როგორ მიყვარხარ? აი ვგიჟდები შენზე,ჭკუა დამაკარგინე,სუ შენ გვერდით ვიყავი მარა ვერ მხედავდი სადაც იყავი სუ თან დაგყვებოდი ასე რომ ჩემზე მეტად არავინ გიცნობს...ასე რომ დამიჯერე ჩემზე მეტად ვერავინ შეგიყვარებს... მე ნიკა მქვია... 25 წლის ვარ რო იცოდე... თქვა ეს გაბრუნდა კარი გაიხურა და გარედან ჩაკეტა...
ელენე საწოლზე დაეშვა და ბოლო ხმაზე ტიროდა....
აღარ იცოდა რაზე ეფიქრა,მის ახალ მეუღლეზე აქედან გაქცევის გეგმაზე,მშობლებზე თუ სხვაზე... ხმა აღარ ჰქონდა იმდენი იტირა,თვალები და მთლიანად სახე დაწითლებული ჰქონდა..
კარზე კაკუნი იყო...ფრთხილად შემოაღო კარი ერთ-ერთმა ბიჭმა რომელმაც მოიტაცა, ლანგრით საჭმელი შემოიტანა და საწოლზე დაუდო ელენეს..

-ნიკამ გთხოვა რომ შეჭამო
-არმინდა...ძლივს ამოიკნავლა ელენემ
-უნდა შეჭამო ნიკას არ მოეწონება როცა გაიგებს რომ არაფერი შეჭამე
-არმაინტერესებს
ერთი ამოიხვნეშა და გავიდა ოთახიდან... ცოტახანში ისევ კაკუნი იყო კარებზე..ნიკა შემოვიდა უკვე კარგად მთვრალი...აშკარაა გაბრაზზებული იყო და აშკარააა რომ იმ ენატანიამ ჩაუკაკლა ყველაფერი საკვებზე..
-გავიგე არაფერი გიჭამია

.........

-ძალიან მაბრაზებ...

.......

-ელენე !!

.....

-ხმა გამეცი გთხოვ...! ხელები დამუშტა... ელენემ არც კი იკადრა გახედვა
....

-ელენეე !! დაიყვირა და საწოლის სახელურს მუშტი მიარტყა... ელენემ შეშინებულმა და არაფრისმეტყველმა გახედა

-მაპატიე...მაპატიე რო შეგაშინე მაგრამ წყობიდან გამოგყავარ ელენე და იცოდე ხმა გამეცი თორე ჩემ თავზე პასუხს არ ვაგებ.. უცებ ადგა და გავარდა...
ელენე ისევ წამოწვა საწოლზე მოიკუნტა და დამღლელი დღის შემდეგ დაეძინა....

*************

ამასობაში დევდარიანების სახლში საშინელება ტრიალებდა, ვინ სად რეკავდა არ იცოდა ,მაგრამ უკვე გვიანი იყო და აზრი არ ჰქონდა, გადაწყვიტეს მეორე დღეს წასულიყვნენ პოლიციაშიც და კამერების ჩანაწერებიც გადაემოწმებინათ... ყველანი იქ დარჩნენ..იმ სახლში მაგრამ თვალი არცერთს არ მოუხუჭავს..განსაკუთრებით მიშოს,არც კი დაწოლილა...ფიქრობდა...უამრავს ფიქრობდა..ყველაფერზე....რაუნდა გაეკეთებინა..როგორ იყო ელენე....როგორ უჭირდა ახლა მის გარეშე ორივეს..

***********

ელენეს გვიანობამდე უყვარს საერთოდ ძილი,მაგრამ დღეს დილაუთენია გაეღვიძა...ჩუმად ადგა და კარებთან მივიდა..მოსინჯა...ღია იყო....სიხარულისგან თვალები გაუფართოვდა...ეტყობა გუშინ იმ იდიოტს დასჩა მთვრალი რომ იყო...ჩუმად გააღო კარი და ფეხაკრებით წავიდა კიბისკენ....მართალია ძველი იატაკი ჭრიალებდა მაგრამ არავინ გამოსულა...ნელა ჩავიდა პირველ სართულზე და კარებისკენ წავიდა მაგრამ უცებ დივანზე მწოლიარე მუტრუკი ბიჭები და ის ლოთები ვინც გუშინ ნიკას დაქორწინებას ულოცავდნენ...ძნელია ამდენ კაცში გაიარო ისე რომ არავინ გააღვიძო, მითუმეტეს ის მუტრუკები... ჩუმად მიიპარებოდა კარებისკენ და გააღო კიდეც კარი მაგრამ არ დაუხურავს გაიპარა და იქიდან გაიქცა მთელი სისწრაფით, ეზოს ჭიშკარმა იხმაურა...ჯანდაბა...ჩაუშალა გეგმა ელენეს მაგრამ მაინც მთელი ძალით მირბოდა...რაც ძალი და ღონე ჰქონდა....

თუმცა სულ მალე მანქანა წამოეწია ისევ შავი ბეემვე...ელენე მაინც არ ჩერდებოდა...თუმცა მალევე წამოეწია მანქანადა გადმოცვივდნენ ბიჭები და ისევ ჩატენეს მანქანაში ელენეს დეჟავუს განცდა ჰქონდა...იყვირა კიდეც მაგრამ ვერ მოასწრო მაინც ჩასვეს მანქანაში და უკან დააბრუნეს..... კარებში ნიკა იდგა გაცოფებული ახლა ალბათ ვეღარავინ შეაკავებდა...ელენე არ გადმოდიოდა მანქანიდან ეშინოდა მისი...მაგრამ მაინც გადმოიყვანეს....
ნიკამ ხელი წაავლო მაჯაში და შეათრია ოთახში...საწოლზე დაუგდო და ბოლო ხმაზე ღრიალებდა..

-როგორ გაბედე შე ნა****ო, გაპარვა მოუნდა გოგოს?? შენ ჩემგან ვერასდროს წახვალ ეს დაიმახსოვრე ხომ გაიგე?! ვ ე რ ა ს დ რ ო ს ....შენ ჩემი ხარ და მუდამ ასე იქნება მთელი ცხოვრება...

ელენე ტიროდა და საშინელი სახით უყურებდა

-შენთან ყოფნას სიკვდილი მირჩევნია გასაგებია? უთხრა ზედმეტად დამშვიდებულმა ელენემ რაც იმ მდგომარეობისთვის ნადმვილად შეუფერებელი იყო..

ამის თქმა იყო და ელენეს სახეზე მძიმე და უხეში ხელი მოხვდა,მთლიაანად აეწვა ლოყა და საშინლად სტკიოდა..

-გაეთრიე აქედან! მხეცი ხარ არაადამიანი.... ნიკა დაიბნა არვიცი უნდოდა თუარა ეს ხელი ელენესეთვის დაერტყა... ნიკა უსიტყვოდ გავიდა....

ელენე სააბაზანოში შევარდა გაცოფებული და სასოწარკვეთილი რას აკეთებდა არ იცოდა ხან რას მივარდა ხარ რას, რაღაცას ეძებდა რას თვითონააც არ იცოდა,თვალი უცებ მაკრატელს დანას მოჰკრა ხელი სტაცა და მაჯაზე დაიდო... ვერ ბედავდა მაგრამ უნდოდა....
მაგრად დააჭირა დანას და ვენაზე გაისვა....საშინლად მტკივნეული იყო ..უცებ წასკდა სისხლი და ჩანჩქერივით მოდიოდა..ნელ ნელა თვალებშიც უბნელდებოდა..ფერიც დაეკარგა...და დაეძინა.......

*******

როგორც კი გათენდა დევდარიანების სახლი ახმაურდა.. ინაწილებდნენ ვინ სად წავიდოდა...მიშო,ელენეს მამა,ქეთა და სალი პოლიციაში წავიდნენ..განცხადება შეიტანეს და გოგონებიც დაკითხეს თითქმის 3 საათი იყვნენ გოგოები დაკითხვაზე, დილა გასული იყო უკვე და მიშოსაც მოთმინება ეკარგებოდა....გამომძიებელი რომ გადი გამოდიოდა ერთხელად მიშო გადაუდგა წინ შეშლილი სახით და მკაცრად მოსთხოვა

-მთელი დილაა გოგოებს კითხავთ,დარწმუნებული ვარ ყველაფერი გითხრეს უკვე დრო გადის ელენე უნდა ვიპოვოთ დღესვე გასაგებია????აქ საჭორაოდ არ ვართ მოსულები..ნელ ნელა ხმას უწევდა მიშო

-გთხოვთ დამშვიდდით,ყველაფერს გავაკეთებთ რომ გოგონა ვიპოვოთ, მანამდე რაღაც ეტაპებია გასავლელი,მალე ვიდეო ჩანაწერის სანახავად წავალთ და თქვენც წამოდით თუ გნებავთ

-აუცილებლად,მაგრამ რაც შეიძლება სწრაფად უნდა ვიპოვოთ...იქნებ რამე დაუშავეს..

-ჩვენ ისიც ხომ არვიცით რა მიზნით გაიტაცეს..გამოსასყიდის ან სხვა..

-მემგონი ეს ჩემზე უკეთ უნდა იცოდეთ რომ გამოსასყიდი რომ ნდომებოდათ აქამდე დარეკილი ექნებოდათ უკვე...

-ჯერ არვიცით არაფერი,სამწუხაროდ ვერ შეგპირდებით რომ დღესვე ვიპოვით...

მიშო გაცეცხლებული გავარდა გარეთ,რომ არ გასულიყო ალბათ დაარტყამდა კიდეც იმ პოლიციელს...


აბა რას იტყვით??? გთხოვთ შეაფასეთ მოგწონთ არ მოგწონთ რა მოგწონთ რა არ მოგწონთ..



№1  offline წევრი mariamii))

აუ მაგარია ძაან ♥ შემდეგს როდის დადებ?

 


№2  offline წევრი kapa

Kargia momwons

 


№3  offline წევრი Sexy Mädchen

ბარბარიზმებს ნუ იყენებ,სუ არა,სულ. დასახვეწია,შინაარსი მომწონს,მაგრამ უინტერესოდ წერ.
--------------------
:)

 


№4  offline წევრი niwa

მადლობა <3
Sexy Mädchen
ბარბარიზმებს ნუ იყენებ,სუ არა,სულ. დასახვეწია,შინაარსი მომწონს,მაგრამ უინტერესოდ წერ.

თუ არ მოგწონს ნუ წაიკითხავ არავინ გაძალებს

 


№5  offline წევრი lamazmani

ძააან მაგარია მალე დადე შემდეგი

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent