შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მკვლელები


10-04-2015, 18:48
ავტორი liziglonti
ნანახია 1 820

-სად იყურები არ მესმის,იმ შუქმოფენილ ლანდებში ნუთუ რამეს ხედავ... შენს საქმეს შეასრულებ და მორჩა დანარჩენს მე მივხედავ.. შენ მთავარია მოინდომო და ყველაფერს კარგად მოახერხებ... -მე მზად ვარ! ვინ გიტხრა , რომ რამის მეშინია ? ჩემი მომავალიც იმ ლანდებივითაა.. და ალბათ როგორც ყველა ადმიანი მეც ამ ლანდებში ვეძებ ჩემს მომავალს... -ჩავიდეთ დაბლა თუ კიდევ ბევრი ხანი ვიყოთ აქ, რას იტყვი? შენ კი რას გეკითხები როგორც თქვი შენ შეგიძლია აქ მთელი ღამე იდგე და უსასრულობაში მზე, ყვავილები და სიყვარული ეძებო ... -კარგი ჰო მეც მეყო და შენც წავედიტ გლდანში , სახლს განახებ და მერე გაგიყვან რა ბინაში , დაისვენე და ხვალ რეპეტიცია გვაქვს ჩვენ წავედით აი ეს სახლია რა ხელით მიმანიშნა თან სიგარეტს გაძალებით ეწეოდა -კარგი ბინაა.. ხელსაყრელი და ხელმოსაჭიდი -შნე მე მეუბნები , ქარტული არ იციო და ბინა როგორაა ხელმოსაჭიდი? -მორჩი რა დათო ყველაფერს... 3 ადამიანი უნდა დავხოცო. გესმის? ყველაფერს უნდა დავაკვირდე და ცოცხალ არსებებად წაროვიდგინო -კარგი წარმოიდგინე,,, შეიძლება მოკვლა არ დაგჭირდეს...და... -სახლში წავიდეთ რა დათო დავოღალე კარგი? -წავიდეთ მაშინ.. მე და დათო სახლში ავედით , -მოდი,სურათები მანახე შევთავაზე დათოს? ხვალ უნდა ვნახო და ადვილად ვიცნობ თან მითხარი ვინ-ვინ არის! -ლიზა ახლა გვიანია,ხვალ განახებ კაი? სანამ წახვალ ახლა კი დაიძინე.. - ოო .. ხვალ რა ეხლა მანახე 5 წუთის საქმეა.. მერე დავიძინებ ვიცრუე მე - ოკ.. ჩართე აბა მეც ვისარგებლე და ჩავრტე ფეისბუქი - აბა, დავიწყოთ - კაი ეს შერვაშიძეა ხომ იცი? ეგ მაგის ცოლი? -მოიცა და შვილიც ჰყავთ? -კი, ჰყავთ 2 თვისაა - ეს მეგობარია? -კი შერვაშიძის ყველაზე ახლო მეობარია, -ამას დავუახლოვდები მაშინ.. რა სიმპათიური ბიჭია -ამას კი არა ლიზა წესიერად.. არავისაც არ დაუახლოვდები შეენი რომ ვიცი მე.. - დათო,პირდაპირ დავხოცავ და ეგ იქნება -ასეთი ლაპარაკი არ გეკადრება პირდაპირ წახვალ ციხეში 15 წელი მეტი თუ არა! ხოდა ხელსაყრელი მომენტი და ეგ არის პირდაპირ ინგლისში წავალთ და იქიდან იტალიაში .. -გეგმაა ეგ ჩვენი დათუშ!!! ფიფიაა არა? -კი,მითხარი ერთად მუშაობენ სუპერმარკეტში? - კი მაგასთან ერთად მუშაობს!! -კაი,მაშინ გამოვრტავ და დავწვეთ ისედაც დილიტ მალი უნდა ავდგე ... კაი ძილინებისა .. კარგად.. დათო გავიდა მე კი კაი ხანი კიდევ ვატვალიერებდი მათ სურათებს. თითქმის მთელი ღამე დილითღა ჩამეძინა . დილით დათომ გამაგვიძა. - დროზე ადექი და ჩაიცვი და გამოდი. ლევანი და ბექა მოვიდნენე.მეც ისე სწრაფად ჩავიცვი უნდა გენახათ.მერე გავედი -გამარჯობა ლიზა! როგორ ხარ? აღარ დარბიხარ? როგორც ჩანს ეხლა გაიღვიძე არა? წუხელ რომელზე დაწექი პრინცესავ? მითხრა ლევანიმ -რა თქვენი საქმეა რომელზე დავწექი.. რატომ მოხვედიტ ? რა გინდატ? ლევანი ადგა და ჩემსკენ წამოვიდა . მხრებში ხელები ჩამჭიდა , თვალებში მიყურებდა გაბრაზებული მეუბნებოდა - საათს შეხედე? ეს გასწავლეს.. უკვე 11 საათია . თავის დროზე ადგები დღეიდან.. ბევრი საქმე გვაქვს.. ახლა შენზე უნდა გესაუბრო ვინ იქნები და რას გააკეტებ.. -მომისმინე, მე კი ამ გიჟურ ბრძანებას ვასრულებ, არ სჯობია პირდაპირ ჩავხოცავ და ეგ არის? - არა.. ბრძანებას დაემორჩილე ტორემ აქვე დაიბრიდები გასაგებია? -ეეე.. ზედმეტი მოგდის უკვე-თქვა დატომ - გეგმა დატოვე და წადი.. გუშინ ჩემს გამო დაიძინა გვიან.. თორე მალე დგება ხოლმე.. - რატომ? შენს გამო? შეცდომა არ დაუშვა რაც მოგივა შენს თავს დააბრალე -რა ბინძური აზრები გაქვს.. ლევანი.. მე შენ უნდა გითხრა ეგ.. ლიზას დავიცავ და ხელს არავის დავაკარებინებ.. ძალიანაც რომ უნდოდეს..




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent