შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დარჩი ჩემთან


18-12-2019, 13:00
ავტორი Kvakhadze
ნანახია 865

დეკემბრის ღამის მძიმე წუთებია დამძიმებული თვალებით ვუყურებ სიცარიელეს და ვცდილობ შენი სახის დანახვას . სიჩუმეს ვერ არღვევს შენი ხმა და ეს ძალიან მაგიჟებს . ძილისწინ გაყინულს მხოლოდ შენი თბილი ხელებითუ გამათბობდა ახლა....
როდესაც შენი თითები ჩემს თითებს ეხება გასაოცარი სითბო მეუფლება თითქოს შენ საუკუნოვანი ბედნიერება იყო მე კი სევდის და დეპრესიის დედოფალი.
შენ იყო ცეცხლი რომელიც ირგვლივ წვავს ყველაფერს რაც არმოსწონს მეკი ყინული და შენს ხელებში ვდნები.
მზერას მზერა ეჯახება , თვალებს თვალები , ორივეს გული უმატებს ფეთქვას და მთელი ძალით გეხვევი თითქოს შენს თავს მპარავდნენ. ყველა წუთი ბედნიერს მხდის რომელსაც მჩუქნი .
ყველაზე ძლიერი ნარკოტიკი ხარ , ლსდ ზე მეტად ძლიერი და ყველაზე ძვირადღირებული ისეთი რომელსაც ვერც ფულით იყიდი და ვერც მხოლოდ სხეულით.
გასული დღეების შემდეგ მხოლოდ სიყვარულს გთხოვ , ისევ იგივე სიყვარულს სულს რომ გააგიჟებს და გულს რომ მითბობს .
გიჟს ფსიქოფატი შემიყვარდი , ჰო შუაღამისას მინდა გაღვიძებდე და ერთად ვიწყებდეთ სმას .იმიტომ კიარა რომ ლოთებად ვიქცეთ , იმიტომ რომ ჩვენთვის თრობის საათია .
ტრიალებს დედამიწა და ტრიალებს ოცნებები. ქრება სევდა და იწყება დღე რომელსაც 12 საათში შენ მე მაჩუქებ. არა იმიტომ რომ ეს მე მინდა მაჩუქო , იმიტომ რომ არშეგიძლია იმ ქუჩაზე გასვლა გამაზო სადაც მე გავივლი. ჩემსავით. მეხომ იმადგილას არასდროს მიარსებია სადაც შენ არყოფილხარ.
.. როცა მნახავ მომეხვიე ისე თითქოს ჩემისიცოცხლის ბოლო დღეიყოს
ისე მომეხვიე შენი გული ჩემს გულს გრძნობდეს , ისე მომეხვიე რომ შენი სიცოცხლით ტკბობა შევძლო.
გარეთ უაზრო სიცივეა , ჩემისხეული კი სასტიკად გაყინული, ხელები? ხელებში ყოველთვის წყდება სისხლის მიმოქცევა რადგან უსიცოცხლოა ყველა დღე რომელშიც შენ ჩემს თითებს ვერ ეხები.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent