შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

რამე მირჩიეთ


25-09-2019, 23:30
ავტორი Gellert Grindelwald
ნანახია 1 554

მოკლედ რამოდენიმე თვეა ერთ ბიჭს ვიცნობ თავიდან დიალოგი გვქონდა გამარჯობა გაგიმარჯოს და ასე შემდეგ ნუ მერე დავახლოვდით და თითქმის ყოველთვის ვნახულობდი ვხვდებოდი ვწერდი მაგრამ არასოდეს შემოუხედავს სხვა თვალით მხოლოდ მეგობრად მთვლის მე კი მგონი შემიყვარდი მაგრამ ზუსტად არც ის ვიცი მიყვარს თუ არა ეს ერთი კვირაა სულ მასთან ყოფნა მინდა მისი ჩახუტება მინდა ადრე თავისუფლად შემეძლო ეს გამეკეთებინა ახლა კი მეშინია მაგრამ არ ვიცი რისი ასე მგონია და იკიდებს და უხეშად დამელაპარაკება მასთან ახლოს ყოფნა და როცა ვხედავ სუნთქვა მიჭირს და მასთან წესიერად ლაპარაკი არ შემიძლია გუშინაც ორი სიტყვა ძლივს ვუთხარი და გამოვბრუნდი არა და მასთან ყოფნა მინდოდა და რამე მირჩიეთ რა გავაკეთო ან თუ ჰლგქონიათ ასეთი შემთხვევა?



№1  offline მოდერი Giorgi Uertashvili

რაც უფრო მეტად დამალავ, უფრო მეტად დაიტანჯები. არ ვიცი როგორი ტიპია ის ბიჭი, ანუ როგორ მიიღებს მაგ ამბავს, მე პირადად ცუდად ნამდვილად არ მივიღებდი და როგორც მინიმუმ ისევ ისეთ ურთიერთობას გავაგრძელებდი როგორიც მანამდე მქონდა, მაგრამ ნუ ზოგს სულ საპირისპირო რეაქცია აქვს მაგაზე. ერთი რაც შემიძლია "გირჩიო" ისაა რომ ყველაფერი უთხრა რაც შეიძლება მალე იმიტომ რომ აი აბა დაფიქრდი, ახლა თუ არ ეტყვი, მერე უფრო გაგიჭირდება და რაც უფრო გაწელავ მაგ პროცესს უფრო და უფრო დაიტანჯები.
--------------------
გ.უერთაშვილი

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent