შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დახმარება მჭირდება.


23-10-2019, 01:03
ავტორი Marnie
ნანახია 10 640

არასდროს მყოლია ბევრი მეგობარი. სკოლის დამთავრების შემდეგ ყველა თავის გზაზე წავიდა მხოლოდ 2 მეგობარი დამრჩა. 1 საზღვარგარეთ წავიდა საცხოვრებლად და ახლა მხოლოდ 1 ადამიანი დამრჩა და იმასაც ვერ ვეკონტაქტები ნორმალურად. ვგრძნობ როგორ მშორდება ყველა და სრულიად მარტო ვრჩები. ძალიან დიდი ფსიქოლოგიური დარტყმა მივიღე როდესაც მეგობარმა გამყიდა და ისეთ დროს მიმატოვა როდესაც ყველაზე მეტად მჭირდებოდა მისი დახმარება. ახლა არ ვიცი რა ვქნა. ვის ველაპარაკო. ვის ვენდო. უნივერსიტეტში დავიწყე სიარული მაგრამ ყველა უცხოა, ვერ ვუახლოვდები ვერავის თითქოს რაღაც მაკავებს ან მეშინა. ფსიქოლოგთან მინდოდა მისვლა, მაგრამ ფინანსები ხელს არ მიწყობს. სხვა ყველანაირად ვცდილობ ყურადღება გადავიტანო და არ ვიფიქრო იმაზე რომ სრულიად მარტო ვარ საკუთარ თავთან, მაგრამ ვერ ვერევი ფიქრებს. იმის მაინც მჯერა, რომ სიმარტოვისთვის არავინაა განწირული და ამიტომ მაქვს იმედი ვინმე, სადმე მაინც გამოჩნდება ვინც დახმარებას შეძლებს.
მადლობა.



№1 სტუმარი jemali

დზალიან ვტსუხვარ ჩემო კარგო ყველაფერი დალაგდება

 


№2 სტუმარი სალომე თათრიშ

მე შენთანავარ!!!!!!<3

 


№3 სტუმარი ჰანა

ეძებთ სესხს თქვენი სესხის გადასახდელად, სახლის შეძენისთვის, მანქანის შეძენისთვის, ან ხართ ქალი კაცი ან ქალი? გსურთ გახსნათ ბიზნესი საკუთარი თავისთვის, თუ დიახ, მაშინ აღარ უნდა ინერვიულოთ, რადგან აქ არის ჩვენს ქვეყანაში კანონიერი და ლეგიტიმური კომპანია, დღეს მათ დამამტკიცეს და მომცეს სესხის ოდენობა დღეს 300,000, რადგან მას შემდეგ, რაც მე ვეძებდი. სესხი, რომ გადავუხადო ჩემი საბანკო სესხი და დღეს მე საბოლოოდ წარმატებით მივიღე სესხი, დღეს რა პრობლემაა, Stella Rene სესხის ფირმა აქ არის, რათა დაეხმაროს ღარიბებს და საჭირო ადამიანებს, ვისაც გადაუდებელი სესხი სჭირდება, რომ გადაიღოს ყველა კრედიტი კისრიდან და დღეს საიტზე თამამად ვადასტურებ, რომ ეს კომპანია ნამდვილი და ლეგიტიმურია, დაუკავშირდით ელ.ფოსტს ([email protected]) განაცხადისა და თქვენი სესხის დამტკიცებისთვის, ან ასევე WhatsApp- ზე (+16313415478) დაუკავშირდით კომპანიას დღეს და თქვენი ყველა პრობლემა დღეს დასრულდა ეს არის პასუხი თქვენს ყველა ფინანსურ კრიზისზე და დაიწყეთ ახალი ცხოვრება.

ჰანა

 


გამარჯობა.
როცა ცხოვრების ისეთ ეტაპზე ხარ, სადაც მარტო ყოფნა გიწევს და თავს მარტოდ გრძნობ, ეს იმას ნიშნავს, რომ შენ ეს გჭირდებოდა.
შესაძლოა შენს პიროვნებას არ სურს,
მაგრამ იგი საჭიროებს.
საჭიროება და სურვილი, ორი, ხშირ შემთხვევაში ერთმანეთის ურთიერთსაწინააღმდეგო ცნებებია.
ყველაფერს აქვს დადებითი მხარე ხანდახან და რაც ხდება, იმისთვის რომ ოდესმე საკუთარ თავებად ჩამოვყალიბდეთ.
თუ თავს მარტოდ გრძნობ, ეს შენი შანსია რომ საკუთარი მე უკეთ გაიცნო, ახალი მისწრაფებები აღმოაჩინო.
დამიჯერე, ადამიანები წლების სვლასთან უამრავ უცოდინარ ფაქტს ვგებულობთ საკუთარ თავზე.
მეგობრები,
გულით უნდა შეარჩიო და იმან ვინც ზურგი გაქცია სინამდვილეში ტკივილთან ერთად მოგცა ძალა,
რადგან ტკივილი გაძლიერებს, გხდის ღრმას და გასწავლის შეცდომები როგორ არ უნდა დავუშვათ.
ნუ მიუშვებ ყველას შენს გულთან, მაგრამ ეს არ ნიშნავს იმას, რომ ყველა მეორეს ხელი უნდა კრა.
გაბედე და გარისკე, ისე რომ თავიდანვე შეიცნო მომავალი მეგობარი და გააცნობიერო, ღირს თუ არა მასთან მეგობრობა.
თუ არ ღირს, იყავი მასთან იმ დონეზე, სადაც ერთგულების კოშკებს არ ელიან ხოლმე და აღარც გული გეტკინება მეორედ.
გაძლებას გისურვებ,
ყველა ტკივილი უნდა გამოიყენო
და რისკებზეც წახვიდე, რადგან სხვაგვარად მხოლოდ დრო მიდის, ცხოვრება კი არა.

 


№5  offline წევრი gio666

ყველაზე მეტად შეგიძლია იმას ენდო ვისაც არ იცნობ <3
მეგობრებს ვერ გაიჩენ და ვერც ისინი გიპოვიან, დროა საჭირო და მეტი ნდობა ადამიანების მიმართ <3

 


№6 სტუმარი დაჩი ვინჩენკო

საქართველოში რამე + თუ არ გაქ ადრე თუ გვიან ყველაფერი მიგატოვებს ''სიბნელეში საკუთარი ჩრდილიც გტოვებსო'' ჩვენზეა ნათქვამი ფული ან სტატუსი ან ნებისმიერი რამ რაც სხვაზე მეტად წინ წარმოგაჩენს. . სისულელე იმის თქმა რომ ადამიანები არაფრის გამო შეიძლება ინტენსიურად ურთიერთობდნენ რასაც ჩვენ ''კარგ'' თუ ისე რა მეგობარობა შეიძლება ვუწოდოთ, არაფერი ეშველება ხალხი მოვა წავაო მე მარტო ნაშებზე ვიცოდი და უბრალოდ ადამიანებზე ყოფილა. უბრალოდ ადამიანებს დაბადებიდან არ გვასწავლიან რეალურად რაც მართლა საფრთხეა ჩვენთვის რომ იმედები ხშირად გვიცრუვდება საყვარელი ადამიანებისგან შეიძლება უფრო მეტადაც. ეს უნდა გაიაზრო და მიიღო ისე როგორც მოძრავი ყვითელი მზე რომელსაც არ ვკითხულობთ რატომ.როგორმე სცადე შენით გაიაზრე რომ არ ღირს არაფერზე ნერვიულობა ეს უბრალოდ ჩვენ თავებშია. პრობლემები პრობლემები ^_^ რომლებიც ასე ძალიან გვინდა და არ შეგვიძლია მათ გარეშე

 


№7 სტუმარი mr scott

შეიტანეთ განცხადება სესხის მისაღებად ACCESS FINANCE- ში ([email protected]) 3% პროცენტით.

ახალი ფინანსები მოქნილია: შეგიძლიათ ისესხოთ 1000 ევროდან 5 მილიონ ევრომდე (5,000,000.00 ევრო), დაფარვის შესაბამისი პერიოდებით 6 თვიდან 30 წლამდე. ჩვენ გთავაზობთ პერსონალურ, ბიზნეს, საცხოვრებელ და საკონსოლიდაციო სესხების ფართო სპექტრს, რომლებიც ადაპტირდება თქვენი ცვალებად საჭიროებებსა და გარემოებებზე 3% პროცენტით.

? თანხებზე დაუყოვნებლივი წვდომა დამტკიცებისთანავე
? კონკურენტული პროცენტები
? დაფარვის მოქნილი პირობები
? სესხის უფრო სწრაფი დაფარვის შესაძლებლობა (დამატებითი გადახდები ამცირებს სესხის ოდენობას)
? მარტივი დამტკიცება, თუ დამატებითი თანხები გჭირდებათ
? თქვენი პირველი სესხის დაფარვა დაიწყება დამტკიცებიდან ექვსი თვის შემდეგ.

სესხის აღება სწრაფად და მარტივია!
კომპანიებმა ან იმ პირებმა, რომლებიც დაინტერესებულნი არიან სესხის მისაღებად, სესხის მისაღებად, რომელთაც სჭირდებათ მეტი ინფორმაცია, თუ როგორ უნდა შეიტანონ განცხადება, უნდა გამოაგზავნონ ელ.ფოსტაზე ([email protected])

WhatsApp ნომერი: +79258159150

გაითვალისწინეთ
მისტერ სკოტი
[email protected]

 


№8 სტუმარი mr scott

შეიტანეთ განცხადება სესხის მისაღებად ACCESS FINANCE ([email protected]) 3% პროცენტით.

NEW FINANCE მოქნილია: შეგიძლიათ ისესხოთ 1000 ევროდან 5 მილიონ ევრომდე (5,000,000.00 ევრო), დაფარვის შესაბამისი პერიოდებით 6 თვიდან 30 წლამდე. ჩვენ გთავაზობთ პერსონალურ, ბიზნეს, საცხოვრებელ და საკონსოლიდაციო სესხების ფართო სპექტრს, რომლებიც ეგუება თქვენს ცვალებად საჭიროებებს და გარემოებებს 3% პროცენტით.

Რა მიიღე:
? თანხებზე დაუყოვნებლივი წვდომა დამტკიცებისთანავე
? კონკურენტული პროცენტები
? დაფარვის მოქნილი პირობები
? სესხის უფრო სწრაფი დაფარვის შესაძლებლობა (დამატებითი გადახდები ამცირებს სესხის ოდენობას)
? მარტივი დამტკიცება, თუ დამატებითი თანხები გჭირდებათ
? თქვენი პირველი სესხის დაფარვა დაიწყება დამტკიცებიდან ექვსი თვის შემდეგ.

Როგორ უნდა მიმართოს:
სესხის აღება სწრაფად და მარტივია!
კომპანიებმა ან იმ პირებმა, რომლებიც დაინტერესებულნი არიან სესხის მისაღებად სესხის მისაღებად, რომელთაც სჭირდებათ მეტი ინფორმაცია, თუ როგორ უნდა შეიტანონ განაცხადი, უნდა გამოაგზავნონ ელ.წერილი ([email protected])

WhatsApp ნომერი: +79258159150

გაითვალისწინეთ
მისტერ სკოტი
[email protected]

 


№9 სტუმარი FRED MORE

გჭირდებათ მოსახერხებელი სესხი თქვენი კმაყოფილებისთვის? ჩვენ გთავაზობთ სესხს 3%-იანი საპროცენტო განაკვეთით ადგილობრივი და საერთაშორისო მსესხებლებისთვის. ჩვენ ვართ სერტიფიცირებული, სანდო, საიმედო, ეფექტური, სწრაფი და დინამიური და ვთანამშრომლობთ. ვაძლევთ გრძელვადიან სესხს მაქსიმუმ 2-დან 50 წლამდე.

გჭირდებათ პირდაპირი, მარტივი და ხელმისაწვდომი სესხი თქვენი დავალიანების დასაფარად, ბიზნესის დასაწყებად თუ სხვა მიზეზის გამო? თუ ასეა, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ სესხის მისაღებად.

ეს შეთავაზება სერიოზული ადამიანებისთვისაა.

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ: ელ. ფოსტა: [email protected]
[email protected]
WhatsApp: +919654763221

ჩვენ ვართ სერტიფიცირებული,
საიმედო, ეფექტური, სწრაფი და დინამიური.

პატივისცემით,
ფრედ მორი
[email protected]

 


№10 სტუმარი Hoffan Funds

გჭირდებათ სესხი/ფინანსური დახმარება? ჩვენ შეგვიძლია დაგეხმაროთ თქვენის დაცვაში
მომავალი ფინანსურად 72 საათის განმავლობაში. გააგზავნეთ თქვენი პასუხები შემდეგ მისამართზე: [email protected]

შენიშვნა: სესხის ყველა დაინტერესებულმა აპლიკანტმა უნდა გამოაგზავნოს თავისი პასუხი შემდეგ მისამართზე: [email protected]

 


№11 სტუმარი Mrs mary johnson

გამარჯობა, ეს არის იღბლიანი Benson LOAN COMPANY. ამ კომპანიაში ვაძლევთ სესხებს უვადოდ. გჭირდებათ გადაუდებელი სესხი თქვენი ვალების გასასუფთავებლად თუ გჭირდებათ კაპიტალის სესხი თქვენი ბიზნესის გასაუმჯობესებლად? უარი გითხრეს ბანკებმა და სხვა ფინანსურმა სააგენტოებმა? გჭირდებათ საკონსოლიდაციო სესხი თუ იპოთეკური სესხი? დღეს ჩვენ ვამბობთ შეჩერდით და აღარ გაიხედოთ, რადგან ჩვენ აქ ვართ, რათა თქვენი ფინანსური პრობლემები წარსულს ჩაბარდეს. ჩვენ სესხს ვაძლევთ ფინანსურ დახმარებას საჭიროებს ფიზიკურ პირებს, რომლებსაც აქვთ ცუდი კრედიტი ან სჭირდებათ ფული გადასახადების გადასახდელად, ბიზნესში ინვესტირებას 2%-ით. ჩვენ გვინდა გამოვიყენოთ ეს საშუალება, რათა მოგაწოდოთ ინფორმაცია იმის შესახებ, რასაც ჩვენ გთავაზობთ საიმედო და სასარგებლო დახმარებას, და თქვენ მზად იქნებით გასესხოთ. ჩვენ გულწრფელები ვართ და ვასრულებთ ჩვენს სიტყვას და დაპირებებს. დაგვიკავშირდით დღეს ელექტრონული ფოსტით:
[email protected]

 


№12 სტუმარი Dékány

გჭირდებათ სასწრაფო სესხი? ვაძლევთ პირად სესხებს? ბიზნეს სესხები? სახლის სესხები? სოფლის მეურნეობის სესხები? განათლების სესხები? სადებეტო კონსოლიდაციის სესხები? სატვირთო სესხები? მანქანის სესხი? სასტუმროს სესხი? სესხების რეფინანსირება? და მეტი სკოლის სესხი? სტარტაპ სესხები? .გთავაზობთ 2%-იან საპროცენტო განაკვეთს! დაგვიკავშირდით: ([email protected])

სესხის შეთავაზება

 


№13 სტუმარი რობერო

გამარჯობა ყველას, მე ნამდვილად განვიცდი, როცა ვცდილობდი სესხის აღებას ჩემი მკურნალობისთვის და მომატყუეს ამდენმა კომპანიამ, რომლებიც აცხადებენ, რომ მეხმარებოდნენ მე და ჩემს ქმარს თირკმლებით დაავადდა, ამიტომ ის გერმანიაში უნდა გაფრინდეს ოპერაციის გასაკეთებლად მაგრამ არა ფულის გარეშე, სანამ არ მივიღებ კონტაქტს საიტზე იმის შესახებ, თუ როგორ დაეხმარა PennyMac კომპანია ამდენ ადამიანს აქ ჩვენს ქვეყანაში, ამიტომ გადავწყვიტე ვცადო და გადამეხადა ერთჯერადი გადახდა, რასაც ისინი ითხოვენ ჩემგან და ძალიან ბედნიერი ვიყავი რომ მათთან ერთად ვიღებ სესხს განაცხადის შეტანის დღესვე ჩემი სესხის ოდენობა 120000 დოლარი დამტკიცდა და ახლა ჩემი ქმარი ფეხზე დადგა და ის სრულად გამოჯანმრთელდა, ამიტომ მინდა ყველამ იცოდეს, რომ PennyMac ფინანსური კომპანია მართლაც ლეგიტიმური და ლეგალიზებული არიან, გაუგზავნეთ ელ.წერილი მათ ქვემოთ {[email protected]} დარეკეთ ან WhatsApp +48780908037, ისინი ნამდვილად გვეხმარებიან აქ, ჩვენს ქვეყანაში და მე ძალიან ბედნიერი ვარ დღეს ამის გამო და გადავწყვიტე ყველას ვუთხრა დღეს.

რობერო

 


№14 სტუმარი Dékány

გჭირდებათ კრედიტი? პირადი სესხი? ბიზნეს სესხები? საშობაო სესხი? იპოთეკა? სოფლის მეურნეობის და პროექტების დაფინანსება? ვაძლევთ ყველა სახის სესხს 2%-იანი საპროცენტო განაკვეთით! Საკონტაქტო ელ. ფოსტა; ([email protected])

სასწრაფო სესხის შეთავაზება.

გჭირდებათ კრედიტი? პირადი სესხი? ბიზნეს სესხები? საშობაო სესხი? იპოთეკა? სოფლის მეურნეობის და პროექტების დაფინანსება? ვაძლევთ ყველა სახის სესხს 2%-იანი საპროცენტო განაკვეთით! Საკონტაქტო ელ. ფოსტა; ([email protected])

სასწრაფო სესხის შეთავაზება.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent