შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ქალის 7 სახელი, რომელსაც ბედნიერება მოაქვს: აღმოაჩინეთ საკუთარი თავი


28-01-2016, 20:57
ავტორი უნდა ვწერო
ნანახია 3 323

უძველეს ხალხს სჯეროდა, რომ ადამიანის სახელს ბედის შეცვლა შეუძლია. სწორედ ამიტომ დიდხანს და დაკვირვებით არჩევდნენ სახელებს შვილებისთვის. ყველა სახელს თავისი ისტორია და განმარტება აქვს. სტატიაში თავი მოვუყარეთ ქალის იმ სახელებს, რომელსაც ბედნიერება მოაქვს:

1. სოფია

თუ ძველ ბერძნულს გადახედავთ, აღმოაჩენთ რომ ეს სახელი სიბრძნეს ნიშნავს. თუ თქვენ იცობთ ადამიანს სახელად სოფია, ის უსათუოდ გამოირჩევა მობილიზაციის უნარიით და კრიტიკულ სიტუაციებში სიმშვიდეს ადვილად ინარჩუნებს. ქალებს, რომლებსაც სოფიას ეძახიან არ უყვართ ბევრი ლაპარაკი, მაგრამ მათ დუმილშიც კი თითქოს მთელი სამყაროს საიდუმლოება იმალება. სოფია არასდროს მისდევს ფორტუნას, მან არაჩვეულებრივად იცის, რომ ფორტუნა კაცივითაა, რაც უფრო ეძალები მით უფრო შორს და სწრაფად გარბიის.

2. მარია

მარიას ძველბერძნული განმარტებაა „ქალბატონი." გოგონები, რომლებსაც მარია ჰქვიათ ძალიან მარტივად მოიპოვებენ ბენდიერებას. მარია მაგნიტივით იზიდავს წარმატებას.

3. ანასტასია


ანასტასიები (ტასოები) ნებისმიერ სიტუაციაში ადვილად ერკვევიან და ადაპტაციის საოცარი უნარი აქვთ. ყველაზე აუტანელ პირობებშიც კი შეუძლიათ, ბედნიერების წყარო იპოვონ. ასეთმა გოგონებმა იციან, რომ რაღაც საიდუმლო უნარს ფლობენ... უნარს, რომელიც ყველა პრობლემის მოგვარებაში და სიცოცხლის სიყვარულში ეხმარებათ.

4. დარია


დარია გამრჯვებულს ნიშნავს. ამ სახელის
ქალები მართლაც ყველა სიტუაციაში იმარჯვებენ. მაგრამ დარიას წარმატება არა ბედზე არამედ თავად მის საქციელებსა და ბრძოლისუნარიანობაზეა დამოკიდებული.

5. ანა


ანათა უმეტესობა შრომისმოყვარეა. მათი მიზანდასახულობა გარშემომყოფებს შთააგონებთ. შეუძლებელია ანამ გეგმა ვერ განახორციელოს. სწორედ ამიტომ ანა მოწიფულობის ასაკში სოლიდური თანხის მფლობელია, ბიზნესი აქვს ან წარმატებით მოღვაწეობს მისთვის საინტერესო სფეროში.

6. ელიზაბეტი


ისტორიაში იყო პერიოდი როდესაც ელიზაბეტი მხოლოდ სამეფო კარის წარმომადგენლებს ერქვათ და იშვიათად შეხვდებოდით იმდენად გაკადნიერებულ გლეხს, რომელიც თავის შვილს ამ სახელს დაარქმევდა. სახელ„ელიზაბეტს" თან ახლავს ბედნიერება, წარმატება და ფორტუნა.

7. ვიქტორია

ვიქტორია „გამარჯვებას" ნიშნავს. ვიქტორიას შეუძლია, საკუთარ თავზე გაიმარჯვოს, დაამარცხოს თავისი მინუსები და პლუსებად აქციოს. ასევე შეეწინააღმდეგოს მთელ სამყაროს, წარუმატებლობას და უსამართლობას.



№1  offline მოდერი Amalthea

მდაჰ ნეტა სიმართლე იყოს :3 ნეტა... ^^
--------------------
I want to sleep with you. Doesn't mean to have sex. I mean sleep together under my blankets in my bed. With my hand on your chest. And your arm around me. No talking. Just sleep, blissfully happy, silence.

 


№2 სტუმარი nwu nwu

mec ar vfiqrobdi rato var ubeduri daxe she turme saxelis brali yofila. sul mamachemis bralia ratom damarqva nino? (chemi saxeli yvelafers mirchevnia. da eseti sisuleleebis wera ar mogbezrda?)

 


№3 სტუმარი Maria

Chemi didi bebiis sapativcemulod damarqves wink love

 


№4  offline აქტიური მკითხველი terooo

მეც მინდოდა სიმავიდესთან ასოცირება. მაგრამ სადაც შევდივარ ყველგან სიგიჟე და არა ნორმალური ხმაური მიმაქვს

 


№5  offline ადმინი უნდა ვწერო

nwu nwu
mec ar vfiqrobdi rato var ubeduri daxe she turme saxelis brali yofila. sul mamachemis bralia ratom damarqva nino? (chemi saxeli yvelafers mirchevnia. da eseti sisuleleebis wera ar mogbezrda?)

მე არ დამიწერია ეს ერთი და მეორე ეს არ მართლდება.უბრალოდ გასართობადაა და ტყუილად გწყინს!

 


№6  offline მოდერი Nude

ანა! სულ მომწონდა ჩემი სახელი! lol
--------------------
bailey

 


№7  offline მოდერი Tako Tako_2

საინტერესოა.

 


№8  offline მოდერი Tako Tako_2

ჩემს სახელს არა

 


№9  offline წევრი მენდეს

პირველზე ვარ
joy

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent