შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

როგორ უნდა ჩაიცვათ, თუ 160 სმ-ზე დაბალი ხართ


4-04-2016, 19:07
ავტორი უნდა ვწერო
ნანახია 3 794

მინიატურული გოგონები მუდამ ლამაზად გამოიყურებიან (მაღლები ნუ განაწყენდებიან). გაიხსენეთ კაილი მინოუგი (155 სმ), სელმა ჰაიეკი (157), შაკირა (150), დები ოლსენები (155), მადონა (158) და სხვები. თუმცა, ყველა ზემოჩამოთვლილმა იცის, რა უნდა ჩაიცვას და რა - არა. რჩევებს თქვენც გაგიმხელთ.

1. ტანზე მომდგარი და არა ტომრისმაგვარი სამოსი
მძიმე სამოსი ვიზუალურად ამძიმებს სხეულს.

2. მუქი ფერები კი, შავი - არა
შავი ფერის სამოსის ჩაცმა დაბალ გოგონებს ეკრძალებათ. ის უფრო ადაბლებს მათ. გამოიყენეთ ყავისფერი, ბორდოსფერი, იისფერი და ნაცრისფერი.

3. ერთი ტონის სამოსს კი, კონტრასტულს - არა
სხვადასხვა ფერის სამოსი კიდევ უფრო ადაბლებს გოგონას. მიჩნეულია, რომ ტანდაბლებმა მონოქრომული (ერთმანეთთან ახლო ტონები) ტანსაცმელი უნდა ჩაიცვან.

4. მაღალ წელს კი, დაბალს - არა
აწეული წელი ფეხებს აგრძელებს და სილუეტსაც ამაღლებს. დაბალწელიანი კი პირიქით, ამოკლებს ფეხებს.

5. მომდგარ კაბას კი, ბალახონს - არა
ტანდაბალ გოგონებს ტანზე მომდგარი კაბები უხდებათ. ის ვიზუალურად ადიდებს სიმაღლეს. კაბა-ბალახონს კი არც გაეკაროთ.

6. მინი-კაბას კი, მიდის - არა
ტანდაბალმა ქალმა კაბა მუხლს ზემოთ უნდა ჩაიცვას. თუ მიდის ჩაცმას გადაწყვეტთ, შეარჩიეთ მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელი. წინააღმდეგ შემთხვევაში, გნომების დედოფალს დაემსგავსებით.

7. კლასიკურ შარვალს კი, დამოკლებულს - არა
ვიზუალურად სიმაღლეს მოგიმატებთ სწორი, საშუალო სიგანის შარვალი, ხოლო განიერი და მოკლე შარვალი კიდევ უფრო დაბალს გამოგაჩენთ. იმავეს თქმა შეგვიძლია ჯინსზე. აარჩეთ ბოლოებისკენ ოდნავ ვიწრო შარვალი. ჯინსი-ბოიფრენდი ან სხვა ტომრისმაგვარი ჯინსი არ მოგიხდებათ.

8. ტოპები კი, ტუნიკები - არა
ტანდაბალ გოგონებს ტუნიკები არ უხდებათ. ან მოკლე ბლუზა ჩაიცვით, ან ტოპი.

9. მოკლე ჟაკეტი ან ჟილეტი კი, გრძელები - არა
მინიატურულმა ქალბატონებმა მინიატურული ჟაკეტები უნდა აარჩიონ. მათი სიგრძე წელზე უნდა დასრულდეს. ამასთანავე, არ ჩაიცვათ გრძელი ჟაკეტები, კიდევ უფრო დაგადაბლებთ.

10. მუხლამდე პალტო კი, გრძელი - არა
შემოდგომა-გაზაფხულზე პატარა ტანის
გოგონებმა უპირატესობა მუხლს ზემოთ პალტოებს უნდა მიანიჭონ.

11. ვიწრო ქამარს კი, ფართოს - არა
ვიწრო ქამარი ტანს გამოგიჩენთ და ვიზუალურად აგამაღლებთ; ფართო - უკუეფექტს მოგცემთ.

12. ვერტიკალური ზოლები კი, ჰორიზონტალური - არა
თქვენთვის დასაშვებია ნებისმიერი ფერისა და სიგანის ვერტიკალური ზოლები, ჰორიზონტალური უნდა დაივიწყოთ. ის ვიზუალურად აგანიერებს ფიგურას.

13. დახვეწილ ფეხსაცმელს კი, ქამრიანს - არა
უპირატესობა ხორცისფერ ე.წ. ნავებს მიანიჭეთ. ის ფეხს ვიზუალურად აგრძელებს და ნებისმიერ სამოსს უხდება. არ ჩაიცვათ მასიური ფეხსაცმელი, პატარა გოგონებს არ უხდებათ. ქამრიანი ფეხსაცმელი კი ფეხს ამოკლებს.

14. ბოტილიონებს კი, მუხლამდე ჩექმას - არა
ტანდაბალ გოგონებს ბოტილიონები უფრო უხდებათ.

15. პატარა ჩანთებს კი, დიდებს - არა
მართალია, დიდ ჩანთაში მილიონი ნივთი ეტევა და მისი ტარება მოსახერხებელია, მაგრამ პატარა გოგონებს არ უხდებათ. ისეთი გრძნობა იქმნება, თითქოს თავადაც მოთავსდება თავის ჩანთაში. უპირატესობა პატარა ზომის ჩანთებს მიანიჭეთ.



№1  offline მოდერი Amalthea

კიდე კაი 167ვარ, თორემ ძალაუნებურად მომიწევდა ამ რჩევების გათვალისწინება :დდდ მე კიდე საშინლად არ მომეწონა "დაბალი გოგოებისთვის განკუთვნილი ტანსაცმელი" :დდდდ
--------------------
I want to sleep with you. Doesn't mean to have sex. I mean sleep together under my blankets in my bed. With my hand on your chest. And your arm around me. No talking. Just sleep, blissfully happy, silence.

 


№2  offline წევრი Pepper

გამიმართლა 1.71 რომ ვარ :D
რაც მე დაქალებს სიმაღლის გამო მეღადავები ახლა ამ რჩევებს წავიკითხავ და კიდევ ერთხელ ვითამაშებ მათ ნერვებზე :D არ მაქვს არაფერი საწინააღმდეგო დაბალი გოგონების თუმცა რაღაცაზე ხო უნდა "ვეღადაო " დაქალებს.
საინტერესო სიახლე იყო <3

 


№3  offline მოდერი Tako Tako_2

საინტერესოააა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent