შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

რა არის სიყვარული?


13-08-2016, 11:10
ნანახია 11 146

ალბათ ყველას გაინტერესებთ თუ რა არის სიყვარული, როგორია ის,ამის პასუხი მეცნიერებმა წლების განმავლობაში ვერ დაადგინეს,მაგრამ ადამიანები მას თავისებურად ხსნიან... როცა ვიღაცა გიყვარს და თუ მასაც უყვარხარ,სამყარო სხვანაირი გეჩვენება,ამქვეყნად არაფერი გწყინს ყველაფერი გიხარია,თვალები გიბრწყინავს და გგონია რომ ამქვეყნად ყველაზე ბედნიერი შენ ხარ... ის ადამიანი რომელიც გიყვარს შენთვის მზეა,შენ კი მის გარშემო ბრუნავ.ის გათბობს და გეალერსება თავისი სხივებით. ის შენ სამყაროს ცენტრი გგონია, დღე იწყება მასზე ფიქრით და მთავრდევბა ისევ მასზე ფიქრით,ხშირად სიზმარშიც შენი სტუმარია, ძილშიც კი მასზე ოცნებობ. ყველგან და ყოველთვის მისი სახელი გაკერია პირზე,მასზე საუბარი შენთვის ყველაზე სასურველი თემაა,არასოდეს გელევა სიტყვები მასზე სასაუბროთ,ვინც არ უნდა ეცადოს ვერავინ შეგაცვლევინებს მასზე ფიქრს,სხვაზე ვერავიზე შეძლებ ფიქრს. გგონია რომ ყოველთვის ერთად იქნებით, სიცოცხლის ბოლომდე ვერაფერი დაგაშორებთ,მის გვერდით თავს დაცულად გრძნობ და არაფრის გეშინია. სიყვარული ხშირად შენზე ძლიერია,ზოგჯერ არ გყოფნის გულში ადგილი რომ ის დაიტიო, გინდა იყვირო რომ გიყვარს, გგონია რომ ვერავინ ზიანს ვერ მიაყენენებს შენს სიყვარულს, ვერავინ შეეხება, როცა დაცვა გჭირდება ყველაზე ძლიერი ხდები და ყველას შეებრძოლები მთებსაც კი შეძრავ. როცა იჩხუბებთ ფიქრობ რომ სამუდამოდ დაკარგე, ამ დროს გავიწყდება ყველაფერი, სამყარო წყვეტს არსებობას, გახსოვს მხოლოდ მისი სახე, ხმა, შეხება, კოცნა... ამ დროს შენ ყველაზე უბედური ხარ, სიყვარული ამ დროს უფრო მატულობს, სიყვარული ყოველდღე იზრდება არასოდეს კარგავს თავის პირველ მდგომარეობას, არ წყდება, არ უფერულდება, ხუნდება.... პირველი სიყვარული ამ ქვეყნად ყველაზე ლამაზია, ის ყველასგან და ყველაფრისგან განსხვავდება, არ აქვს მნიშვნელობა როდის გეწვევა 10-ის 15-ის თუ 25 წლის ასაკში. ყველაზე ლამაზი ალბათ სიყვარული გარდატეხის ასაკშია, ამ დროს ყველაფერს მწარედ განიცდი, უფრო რომანტიკული და მეოცნებე ხარ, ვიდრე საერთოდ. პირველი სიყვარულის დავიწყება უზომოდ ძნელია თითქმის შეუძლებელი. ყველაფერი ახალია შენთვის: პირველი ცრემლი, პირველი სიხარული, პირველი სითბო, პირველი კოცნა....... პირველი სიყვარული ყოველთვის შენში რჩება!!!
და ბოლოს მოკლედ რომ ვთქვათ სიყვარული ყველაზე ლამაზი, სუფთა, უმანკო, უკელთიშობილესი გრძნობაა. ყველაზე დიდი ნიჭი, რაც ღმერთმა ადამიანს უბოძა.



№1  offline წევრი Barbare ❤

Chemi azrit Namdvili siyvarulis sityvebit gadmocema sheudzlebelia. Es ar exeba mxolod qal-vajurs siyvaruls mravali saxe aqvs... siyvaruli aris grdznoba romlis axsna agwera sheudzlebelia... is yvelas gaachnia gulis sigrmeshi, magram gaachnia vin chawvdeba mas da sheigrdznobs sulis sigrmemde... miyvarxar es sityva dgevandel samyaroshi gaufasurebulia, gaxunebuli, gatelili da ganadgurebulia, umetes natqvam "miyvarxar"-shi gulwrfeli grdznobis natamalic araa... da rac ki namdvili da gulwrfeli shemorcha isic nelnela qreba... :-( magalitad me gulwrfeli siyvarulis mjera, mjera rom arsebobs tundac samyaros meore boloshi adamiani romelic chemi sulis tanamgzavria, chemi gulis misia misi ki chemi da rom mova gavcvlit, is chemtvisaa sheqmnili da me ki mistvis... (sheidzleba sisulelea magrm me ase mwams da im ertaderts imedia vipovi <3 ) gio yochag kargi iyo.. mec momewona ;-)

 


№2  offline მოდერი Tako Tako_2

საინტერესოააააააააა smile

 


№3  offline წევრი მარიამი”

მომეწონა ჩემი აზრით სწორი მოსაზრებააა..

 


№4 სტუმარი debili

მოორჩიით ამმ უაზრობეებსს შიიგ ხო არ გაქვთ რაასიიყვაარული გაიღვიზეთ ჭამეთ ტვაალეტში წადიით და დაიძინეთ sleeping \

 


№5 სტუმარი Natia

Siyvaruli sastikia imdenad ro sheuzlia gaganadguris da miwa gamigacalos fex qves magram unda gaumklavde imistvis rom myarad dage sheizleba guli gtkiodes gichirdes mis gareshe yofna magram rac ar klavs is gazlierebs amitom.iseti adamiani unda gamochdes shen cxovrebashi romelsac shen esmis ise rom.ar giwevdes ramisa axsna roca shen shegigrznobs rogori xar da migigebs rogoric xar mashin ubednieresi qali iqnebi da namdvili siyvaruli ega gsgeb artmanetis dafaseba zrunva da siyvaruli sitbo

 


№6 სტუმარი ana

bolomde vetanxmebi am mosazrebas, radgan siyvaruli da tan pirveli ukvdavi da maradiulia. giyvars da morcha agar arsebobs aravin da araferi. tumca arsebobs calmxrivi sikvarulic tumca miuxedavad gulis tkenisa.. ar aqvs mnishvneloba sikvaruli did tkivils gayenebs tu bednierebas, magram iseti rogoric iyavi vegarasdros iqnebi.

 


№7 სტუმარი Teachka

Siyvaruli nazi da lamazi grdznobaa,vinc namdvil grdznobas gamocdis ubednieresi adamiania,dzalian cudia roca siyvaruli calmxrivia da itanjebi.magram misi tvalebi,misi mzera gabrmavebs da ggonia yvelaferi kargadaa...magram arc ise kargad...magram mainc bednieri var rom arsebobs da vicnob.dzalian dzalian menatreba is lamazi dgeebi.me shen sigijemde miyvarxar.ushenod aravin var.

Siyvaruli nazi da lamazi grdznobaa,vinc namdvil grdznobas gamocdis ubednieresi adamiania,dzalian cudia roca siyvaruli calmxrivia da itanjebi.magram misi tvalebi,misi mzera gabrmavebs da ggonia yvelaferi kargadaa...magram arc ise kargad...magram mainc bednieri var rom arsebobs da vicnob.dzalian dzalian menatreba is lamazi dgeebi.me shen sigijemde miyvarxar.ushenod aravin var.

Siyvaruli nazi da lamazi grdznobaa,vinc namdvil grdznobas gamocdis ubednieresi adamiania,dzalian cudia roca siyvaruli calmxrivia da itanjebi.magram misi tvalebi,misi mzera gabrmavebs da ggonia yvelaferi kargadaa...magram arc ise kargad...magram mainc bednieri var rom arsebobs da vicnob.dzalian dzalian menatreba is lamazi dgeebi.me shen sigijemde miyvarxar.ushenod aravin var.

Siyvaruli nazi da lamazi grdznobaa,vinc namdvil grdznobas gamocdis ubednieresi adamiania,dzalian cudia roca siyvaruli calmxrivia da itanjebi.magram misi tvalebi,misi mzera gabrmavebs da ggonia yvelaferi kargadaa...magram arc ise kargad...magram mainc bednieri var rom arsebobs da vicnob.dzalian dzalian menatreba is lamazi dgeebi.me shen sigijemde miyvarxar.ushenod aravin var.

Siyvaruli nazi da lamazi grdznobaa,vinc namdvil grdznobas gamocdis ubednieresi adamiania,dzalian cudia roca siyvaruli calmxrivia da itanjebi.magram misi tvalebi,misi mzera gabrmavebs da ggonia yvelaferi kargadaa...magram arc ise kargad...magram mainc bednieri var rom arsebobs da vicnob.dzalian dzalian menatreba is lamazi dgeebi.me shen sigijemde miyvarxar.ushenod aravin var.

 


№8 სტუმარი Teachka

Martlac rom ushenod aravin var,momenatra sheni mzera,axlos roca iyavi mashinac menatrebodi,meubnebodi aq var da rogor genatrebio,asea,amas shen ver gaigeb...erti dge ar yofila shenze rom ar mefiqra,dzalian vitanjebi ushenod.teachka es shen miwode,ase tbilad meqceodi da lamazi sityvebit gamabrue.shegiyvare uzomod.me is dzalian miyvars,megobrebo dzalian mtanjveli yofila calmxrivi siyvaruli.me shen dzalian miyvarxar chemo sayvarelo chemo dzvirfaso,meubnebi rom gaxsovar.magram ise ara rogorc me...!

Miyvars wvimiani amindi,maxsendeba mastan ertad gatarebuli is lamazi dge,misi siyvarulistvis chemi cxovreba sasworze davde.

 


№9 სტუმარი Lamara

Zustia yvelaferi????????

 


№10 სტუმარი Charley

Homemade is quite a new good and satisfying porn to view because it feels casual and household.
As if the porn lady in the movie is in fact reachable!

Therefore it will be easier to end up being deluded and playthings to your creativity.
you try this porn classification that will at
all disappoint you better! Homemade lesbian porn pertains to the
kind of porn wherein female fans create love to each some
other and movie it at their own homes! That will be perfect, you will
less notice well-executed type porn-this period it feels real and genuine likely, the sizzling lesbians shot
it specifically for your liking. free milf porn moviesTheir naughty pussies possess been recently itching and they wish you to jerk off to their scorching naked bodies!
This also occurs in actual existence you would sense extra
genuine as if you were viewing a actual point!

 


№11 სტუმარი Mazie

Sure dark moms may hold an intelligent conversation during the time but they can be scantily outfitted as they go
to the club. Ebony moms are significantly attractive.
They possess great and shimmering skin because of the darkish tone of epidermis they don’t have to stress over
sun tanning. Also though they possess that machine-gun mouth area that fires their children with scolding and preaching they
also possess kissable lips that invite males to consider a heavy kiss.
No want for make-ups, just hug and tell you’ll going to drop in love under their dark miraculous mean.porn videos hot girls At the
age of fifty Even, they are beautiful still. With their ageless attractiveness,
they look young always. Also how many children do they have Furthermore, their boobs
are usually nevertheless company and tender. When females become mothers and fathers, they
don’t quit becoming individual; they don’t turn into robots.
Period nevertheless marches and so their intimate needs. But when you
wish them on bed don’t think about sex just, think about romance.
Therefore, watching them on adult doesn’t make you horny but furthermore make your arousal harder than actually.

Envision eating your respected dark chocolate brand, you’ll become pleased in every bite!

 


№12 სტუმარი Kelli

Een beetje ervaring gaat een lange weg, en deze ervaren XXX sterren zullen het allemaal doen. Hier vindt u enkele van de grootste namen in de volwassen industrie,
evenals enkele sexy amateur POV rollenspel video '
s. Selecteer gewoon de video die u wenst uit de
weergegeven miniaturen en u belandt op de individuele videoweergavepagina met alle weergave-en navigatieopties die u nodig hebt.
Je kunt video 's in fotos de chicas porno categorie stiefmoeder op verschillende nuttige manieren filteren - nieuwe
video' s, populaire video ' s, enz. Je kunt de ervaring zelfs aanpassen door het aantal
bronnen te beperken. Dit is de beste manier om
te genieten van gratis Stiefmoeder porno, allemaal op één plek.
Kom vaak terug, want er zijn altijd nieuwe hete moeders om van te genieten. Voetbal moeders,
sexy zakelijke MILFs, grote tit trofee vrouwen en meer zijn allemaal hier.
Bekijk deze XXX sterren nemen een aantal grote porno dick van sexy studs
en amateurs gelijk. Elke clip opent een nieuwe wereld
van mogelijkheden en gaten! Er zijn ook grote Tit MILF, stiefzoon en Cougar porno categorieën. Help jij deze
stiefmoeders zich thuis te voelen? Maak je pik nat voordat je je klusjes doet, en bladwijzer de pagina voor wanneer je terug bent
voor meer. Verander het en krijg de sexy inhoud voor volwassenen die je echt wilt, de manier
waarop je het wilt.

 


№13 სტუმარი Marilou

Das bisschen Erfahrung reicht weit, und diese erfahrenen XXX-Stars werden alles tun.
Hier finden Sie einige der größten Namen der Erotikbranche
und einige sexy Amateur-POV-Rollenspielvideos. Wählen Sie
einfach das gewünschte Video aus den angezeigten Miniaturansichten aus und Sie
landen auf der individuellen Videowiedergabeseite mit allen Ansichts- und Navigationsoptionen, die Selbige benötigen. Sie können Videos in der Kategorie Stiefmutter-Sex auf verschiedene nützliche Arten filtern - neue Videos, beliebte Videos usw.
Sie können das Erlebnis sogar anpassen, indem Sie alle Anzahl der Quellen begrenzen. Dies ist dieser beste
Weg, um KOSTENLOSE PORNOBILDER Stiefmutter-Pornos an einem Ort zu genießen. Schau oft vorbei, bekanntlich
es gibt immer neue heiße Mütter zu genießen. Fußballmütter,
sexy Business-MILFs, Trophäenfrauen mit großen Titten und mehr sind alle hier.
Sieh zu, wie diese XXX-Stars einen großen Pornoschwanz von sexy Hengsten und Amateuren gleichermaßen einnehmen. Jeder Clip eröffnet eine neue
Welt voller Möglichkeiten und Löcher! Es gibt auch MILF-, Stiefsohn-
und Puma-Pornokategorien mit großen Titten. Wirst du diesen Stiefmüttern helfen, sich wie zu Hause zu
fühlen? Mach deinen Schwanz nass, bevor du deine Hausarbeiten erledigst,
und setze ein Lesezeichen auf die Seite, wenn du zurück bist, um mehr zu erfahren. Ändere es und hol
dir die sexy Inhalte für Erwachsene, die du wirklich willst, so sehr wie du es willst.

 


№14 სტუმარი Soila

Le peu d'expérience va un long chemin, & ces stars
XXX expérimentées feront tout. Là vous pouvez trouver certains des plus plus grands noms de l'industrie pour adultes, ainsi sommaire des vidéos de jeu de
rôle POV amateur sexy. Sélectionnez simplement la vidéo que vous souhaitez dans les vignettes affichées et vous arriverez sur la page
de lecture vidéo individuelle avec toutes les options d'affichage
et de navigation dont vous aurez la nécessité.
Vous pouvez filtrer les vidéos de une catégorie Sexe de la belle - mère
de différentes manières utiles-nouvelles vidéos, vidéos célèbres, etc.
Vous pouvez même personnaliser l'expérience sous
limitant le nombre de sources. C'est cette meilleure façon de
profiter du porno gratis de belle-mère, le tout au même lieu.
Revenez souvent, car il y a forcément de nouvelles mamans chaudes
à apprécier. Des mamans footballeuses, des MILF d'affaires
sexy, des épouses trophées aux gros seins et mieux encore
sont toutes là. Regardez ces chance XXX prendre une grosse bite porno d'étalons sexy et
d'amateurs. Chaque clip ouvre un nouveau monde
de possibilités et de trous! Il y an aussi des catégories Porno MILF, Beau-Fils et Cougar aux
gros seins. Aiderez-vous ces belles-mères à se
sentir comme chez elles? Mouillez votre bite avant du
faire vos tâches ménagères et ajoutez cette page à vos favoris lorsque vous reviendrez pour en savoir plus.
Changez - ce et obtenez le contenu sexy pour adultes que vous voulez vraiment, comme vous le souhaitez.



Here is my blog post foto
donne grasse nude

 


№15 სტუმარი Julissa

Un po ' di esperienza va un lungo cammino, e questi esperti XXX stelle farà tutto.
Qui puoi trovare alcuni dei più grandi nomi dell'industria per adulti,
così come alcuni video di ruolo POV amatoriale sexy.
Basta selezionare il video desiderato dalle miniature visualizzate e atterrerai sulla pagina di riproduzione video
individuale con tutte le opzioni successo visualizzazione e
navigazione di cui avrai bisogno. Puoi filtrare i video nella categoria Sesso matrigna in una serie di modi utili:
nuovi video, video popolari, ecc. È persino possibile personalizzare l'esperienza limitando il numero successo fonti.
Questo è il modo migliore con lo scopo di godersi il porno
matrigna gratuito, tutto in un unico posto. Controlla spesso,
perché ci sono sempre nuove mamme calde da godere.
Soccer Moms, sexy business MILFs, big tit trofeo mogli e più
sono tutti qui. Guarda queste stelle XXX prendere
un maggior parte cazzo porno da borchie sexy e dilettanti.
Ogni clip apre un nuovo mondo di possibilità e buchi!

C'è anche Big Tit MILF, figliastro, e Cougar categorie porno.
Aiuterai queste matrigne a sentirsi a casa? Accaparrarsi il vostro cazzo bagnato prima di fare
le faccende, e segnalibro la pagina per quando sei tornato per più.
Cambiare costruiti in su e ottenere il contenuto per adulti
sexy si vuole veramente, il modo osservando la cui si desidera.


Feel free to surf to my web blog; site pornau

 


№16 სტუმარი სტუმარი Glory

Un poco de experiencia ayuda mucho, y estas experimentadas estrellas XXX lo harán todo.
Aquí puedes encontrar algunos de los nombres más importantes de la industria para
adultos, así como algunos videos sexys de juegos de rol POV amateur.
Simplemente seleccione el video que desee de las miniaturas que se muestran y accederá a la página de reproducción de video individual con todas las opciones de visualización y navegación que necesitará.

Puede filtrar videos en la categoría de sexo Madrastra de varias maneras útiles:
videos nuevos, videos populares, etc. Incluso puede personalizar la experiencia limitando el número
de fuentes. Esta es la mejor manera de disfrutar del porno gratuito de Madrastras, todo en un solo
lugar. Vuelva a consultar con frecuencia, porque siempre hay nuevas mamás calientes para disfrutar.
Mamás de fútbol, MILFs sexys de negocios, esposas
trofeo de tetas grandes y más están aquí. Mira a estas estrellas XXX recibir una
gran polla porno de sementales sexys y aficionados por igual.
¡Cada clip abre un nuevo mundo de posibilidades y
agujeros! También hay categorías porno de MILF de Tetas Grandes, Hijastro y Puma.
¿Ayudarás a estas madrastras a sentirse como en casa? Moje su
polla antes de hacer sus tareas domésticas y marque la página para cuando regrese por más.
Cámbialo y obtén el contenido sexy para adultos que
realmente deseas, de la manera que lo deseas.

Feel free to visit my website :: guarras tube

 


№17 სტუმარი სტუმარი Elias

Lots of people get off and discover pleasure in naked bodies than nudes girls with huge boobs pictures lingerie or clothing.
Another factor is normally vulnerability-a naked female thinks embarrassment and humiliation in a
foreplay which is why it is sought. When someone is normally naked, they feel exposed and susceptible, nude sex feels more seductive than clothed one.

Vulnerability is really a major turn on especially
for plenty of men because they feel the sense of dominance
during sex. A lot of nude porn are also visual in its articles, since they emphasize the nakedness of the actors they zoom directly into private
parts often concealed such as the tits as well as the
pussy, a whole lot of nude porn concentrate on penetration. Nude
porn will be pretty regular as well as the genre can be
seen by you attached to a lot of other classes, which means you shall not really think it is very difficult to locate your narrative of interest when consuming this porn. A few of these are bondage porn,
since sex is meant to be always a sacred ritual, viewing a naked woman get fucked is an excellent fap materials for a lot of males.
Seeing a person naked is like knowing their techniques and viewing them defenseless for
a few, this is why why nude porn is really a well-known genre among all audiences.

 


№18 სტუმარი ppu-prof_pn

Наша команда искусных мастеров готова предложить вам современные методы, которые не только предоставят надежную защиту от холода, но и дарят вашему жилью трендовый вид.
Мы функционируем с самыми современными материалами, заверяя долгосрочный срок службы и великолепные итоги. Изоляция фронтонов – это не только экономия ресурсов на тепле, но и трепет о окружающей среде. Энергоспасающие методы, какие мы претворяем в жизнь, способствуют не только жилищу, но и сохранению природных ресурсов.
Самое главное: Сколько стоит утепление стен снаружи цена у нас стартует всего от 1250 рублей за квадратный метр! Это доступное решение, которое превратит ваш жилище в настоящий комфортный локал с минимальными расходами.
Наши труды – это не всего лишь изолирование, это составление помещения, в где каждый элемент преломляет ваш уникальный модель. Мы примем во внимание все твои потребности, чтобы переделать ваш дом еще больше теплым и привлекательным.
Подробнее на https://ppu-prof.ru
Не откладывайте труды о своем жилище на потом! Обращайтесь к квалифицированным работникам, и мы сделаем ваш домик не только уютнее, но и изысканнее. Заинтересовались? Подробнее о наших работах вы можете узнать на сайте компании. Добро пожаловать в обитель благополучия и высоких стандартов.

 


№19 სტუმარი Adriansmups

<a href=https://sites.google.com/view/backlinks-seo-sell/seo-service>seo service</a>
https://sites.google.com/view/backlinks-seo-sell/seo-service

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent