შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სტატუსები


24-08-2015, 00:13
ავტორი ნარჩიტა
ნანახია 5 137

1. როცა თვალები უკან გრჩება გაქცევის შემდეგ,დაუფიქრებლად უნდა შეძლო მისკენ მიბრუნდე.
2. “ღმერთმა ერთად ყოფნისთვის შეგვქმნა , დანარჩენი ჩვენ ადამიანებმა მოვიგონეთ”
3. და არ დანებდე, მაშინაც კი, როდესაც დგახარ კედელთან და თვალებში უყურებ შენკენ მოშვერილ ლულას. უბრალოდ, არ დანებდე. თუნდაც მხოლოდ შენ ხვდებოდე, რომ არ დანებდი. ეს არის თავისუფლება.
4. უცანურია. ზოგჯერ ყველაფერი უცანურად მეჩვენება.
ერთ წამს ბედნეირი ხარ, მეორე წამს კი უბრალოდ ტირილი გინდა, გინდა ყველა გრძნობა, რაც კი შენს გულში დევს ცრემლებით გამოხატო… გინდა იყვირო და მთელ მსოფლოს გააგებინო ხმა.
ყველაზე უცანური კი ისაა, რომ არ ვიცი ზოგჯერ რა მინდა, რატომ ვარ სევდიანი, რატომ ვარ ბედნიერი… უბრალოდ ზოგჯერ ყველაფერი ერთამენთში ისე ირევა, რომ ვერ ვარკვევ რა ხდება ჩემ თავს… ან ხდება თუ არა საერთოდ ეს ყველაფერი…
5. რა ბედნიერი მომენტია, როდესაც ქუჩაში მარტო მოდიხარ, თან სიმშვიდეა. უცებ აიხედავ ზემოთ და ღაწვებზე წვიმის წვეთები გეცემა. ნელი, თითქოს ნაზი ქარი თმას გიწეწავს და თან მოაქვს სურნელი, გაზაფხულის სურნელი, რომელიც განუმეორებელ გრძნობებს გაუფლებს. მიყვარს გაზაფხული, მიყვარს წვიმა.
6. "და რა ლამაზად ამბობდა
სათქმელს
კაცი,რომელიც
იჯდა და
დუმდა."
7. ვმარტოობ...
კვლავაც რომ აღარ ვზიდო
ადამიანის დაკარგვის განცდა...
8. - სიყვარული ეს…
- …აბსოლიტური სიგიჟეა. როცა დილას იღვიძებ და ხვდები, რომ რეალობა შენს ოცნებაზე უკეთესია.
9. რაღა დაგიმალო, გადავეჩვიე შენზე ფიქრს... და ეს უფრო მაგიჟებს...
10. ჩშშ.
მოდი
დავარღვიოთ
ყველა სიმყუდროვე.
11. სიყვარულისთვის ყველაფერი შესაძლებელია, უბრალოდ შენ მჭირდები ეს რომ დავამტკიცო...
12. შენი მისამართი ქუჩის დასაწყისი, ჩემი მისამართი ქუჩის ბოლო, რა ახლოს ვიყავიით ყოველთვის ერთმანეთთან და მაინც როგორ ვერ ვიპოვეთ ერთმანეთთან მისასვლელი გზა.
13. ჩვენ იმდენი ხანი ვცდილობდით ერთმანეთთან მიახლოებას, როგორ შეგვეძლო ასე წამებში დავშორებოდით ერთმანეთს..
14. გარდა ამისა შენთან სექსიც დიალოგია
შენი კანი კი ჰგავს ნოტების წაკითხულ რვეულს
თუ ეს ქუჩები ცივ ზამთარში თეთრი მორგია
ჰორიზონტივით დავიფარებ შენს შიშველ სხეულს
15. “- რა საჭიროა სხეულის დაფარვა, თუ სულია გაშიშვლებული.”
16. ყველაზე მეტად გული იცი როდის მეტკინა? როდესაც მკითხეს ასეთი ადამიანი როგორ შეგიყვარდაო?! და მე ვერ შევძელი ამეხსნა , რომ შენ ასეთი არ იყავი, მაშინ სულ სხვა ადამიანი იყავი და ახლა არ ვიცი ვინ ხარ.
17. ახლა სწორედ ის მომენტია,როცა ვხვდები,რომ დღეიდან ყველაფერი შეიცვლება… აღარაფერი იქნება ისე,როგორც ადრე.
18. უმისამართოდ გაგზავნილი ეგ შენი ამბორი ჩემამდე აღწევს , წამწამებს ნამავს და ყველა მოლეკულასა და ატომს ჟრჟოლვას უქადნის. ცოტაც და უსასრულობაში მძირავ.
19. ადამიანს მხოლოდ წვრილმანები ამშვიდებს.
წყალი, სუნთქვა, საღამოს წვიმა…
ვინც მარტოა, მხოლოდ ის გაიგებს ამას..”
20. “დაბრუნდები ვიცი დაბრუნდები და მეტყვი “მე დავბრუნდი” გამიღიმებ მეც რა თქმა უნდა გაგიღიმებ და ჩაგეხუტები.”



№1  offline წევრი Idumaligogo25

კარგია ძალიან
--------------------
Lizzyy

 


№2  offline აქტიური მკითხველი ნარჩიტა

Idumaligogo25
კარგია ძალიან

Madloaba gaixaree

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent