გაიღიმეთ ხვალ უარესი იქნება...ბოროტებაა, ჩემო კარგო და მძიმე ცოდვა, ასწავლო ვინმეს, სიყვარული და მიატოვო.. ეკლესიაში რომ წახვალ არ ჩაიცვა გრძელი კაბა, ენა დაგიფარავს ტალახიან მუხლებს და ფეხის თითებს. სამკურნალოები დასცინიან ავადმყოფებს.... ნუ მჩუქნი ფრთებს თუ ჩემთან ერთად ფრენას არ აპირებ... გათბობა შეიძლება სხვადასხვანაირად. მაგალითად, დალიო ყავა, ჩაი, გლიტვეინი. მაგრამ საუკეთესოა თბებოდე შიგნიდან, გულიდან – იმის გაცნობიერებით, რომ შენ ვიღაცას ჭირდები. თუმცა, ყავა – არც ეს არ არის ცუდი. – როგორ ხართ ყველაფრის მიმართ ასე ოპტიმისტურად განწყობილი? – მე უბრალოდ არავისთან ვკამათობ. – კი მაგრამ ეს შეუძლებელია! – კარგი, რადგან შეუძლებელია ე.ი. შეუძლებელია. მე მზე მიყვარს ძალიან, მაგრამ მზე მიწაში ვერ აღწევს. ამიტომ, ბუნებრივია, სიკვდილის შემდეგ მიწას კი არა, ცას მივაშურო - ცაში წავიდე. ისე ძალიან მიყვარხარ, მთელი სხეული მეწვის, ისე ძალიან მიყვარხარ, ვერ გაგიმეტე ჩემთვის . ვეღრ გპოულობ შემოდგომისას. ფოთლები ფარავს შენს ნაკვალებს.. რად მინდა მზე რომელიც არ მათბობს?ბილიკი რომელიც არსად მიდის?და ღერუბელი საიდან არ მოდის წვიმა..? რად? მიდიხარ.უცებ ჩერდები ხვდები რომ ეს არ ხარ შენ, მერე გახსენდება, ცრემლიც მოგდის ობლად, მწარედ იღიმი და აღებ კარს თავძე წარჭერით "გადამიარეს"
|
ტესტები
აქტიური მწერლები
აქტიური მწერლები
.:დღის აქტიური მკითხველი:.
თქვენი აზრით, ქალებისთვის, რა ასაკშია მიზანშეწონილი დაოჯახება?
ყველა გამოკ
.:შემოგვიერთდით FACEBOOK-ზე:.