ცხოვრება გასწავლის პატიებას- მაგრამ არ დავიწყებას, ყურებას -მაგრამ არ შეგამჩნევას,მოსმენას-მაგრამ არ დაგაჯერებას,კოცნას -მაგრამ არ შეგაყვარებას,წასვლას და არ დაბრუნებას.
მინდა რომ ცხოვრებაში სულ იყოს მომენტი სიხარულისთვის,მიზეზი ღიმილისთვის და დრო ოცნებისთვის! მტკივა-თქვა გულმა,დაივიწყებ-დაამშვიდა დრომ,მაგრამ მე ყოველთვის დავბრუნდები - ჩაიჩურჩულა მახსოვრობამ. არც ერთი ადამიანი არ იმსახურებს შენს ცრემლებს,ხოლო ვინც იმსახურებს არასდროს აგატირებს შენ!
ვინც ძერას დაშავებული ფრთა მოურჩინა ,ის აგებს პასუხს მისი კლანჭების მოქმედებაზეც.ჰიუგო
სანამ არ ნებდები, საკუთარ ბედზე ძლიერი ხარ.
ადამიანებს სიკეთით ვპასუხობდი,მაგრამ ცხოვრებამ ბუმერანგის თეორია მასწავლა.
ადამიანს ყოველთვის ყველაფერი აქვს მისი ოცნების ასრულებისთვის. -პაულო კოელიო (ალქიმიკი)
[center][img]http://4love.ge/uploads/posts/2015- ყველა ქალს ,როგორც ყველა ჭკვიან არსებას უნდა ჰქონდეს შხამის წვეთი. [img]http://4love.ge/uploads/posts/2015-10/1445070483_tumblr_mcknx3xvye1r3vjino1_500.jpg[/img]
დააფასე ის ადამიანი რომელსაც შეუძლია ერთი მზერით გაღიმება გაიძულოს.
რატომ ეძებ ლაქებს იმ მზეზე, რომელიც შენ გათბობს?! მე არ ვარ ეგოისტი - უბრალოდ მივეჩვიე ჩემთვის ცხოვრებას. მე არ ვარ ამაყი -უბრალოდ საჭიროდ არ ვთვლი ყველასთვის გაღიმებას. მე არ ვარ უხეში-უბრალოდ არ მიყვარს სიტყვისთვის ჯიბეში ჩაძრომა. მე არ ვარ ეჭვიანი- უბრალოდ მივეჩვიე ვიყო ერთადერთი. მე არ ვბრაზობ-უბრალოდ ხალხზე შეხედულება მეცვლება.
ამ ცხოვრებაში ყველაფრის მოძებნა შეგიძლია,სიყვარულის და სიკვდილის გარდა..ისინი თვითონ მოგძებნიან,როცა დრო მოვა...ვერ სიკვდილს დაუნიშნავ პაემანს და ვერ სიყვარულს,რომლითაც ვსულდგმულობთ თითოეული ჩვენგანი..
ხელებით იწყება ყველაფერი და ხელებითვე სრულდება...ხელებით ჩნდება ახალშობილი,დედის ხელებში ამბობს პირველ სიტყვებს,ტირის და უყურებს ცხოვრების პირველ წამებს....და მერე მისი ხელებიც ნელ-ნელა ცვდება...ბერდება და ხელებითვე
გარსია მარკესის 13 გენიალური ფრაზა: 1)მე შენ მიყვარხარ,არა იმიტომ ვინც ხრ შენ,არამედ იმიტომ რო ვინ არ მე როცა სჰენს გვერდით ვარ. 2)არცერთი არამიანი არ იმსხურებს შენს ცრემლებს,ხოლო ის ვინც იმსახურებს,არასოდეს აგატირებს