შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Strong Life !


20-10-2015, 13:10
ავტორი Soow
ნანახია 9 566

"მე არასოდეს განვიკითხავ ქალებს, რომლებსაც კარგი ცხოვრება სურთ, უბრალოდ, არ მესმის იმ მამაკაცების, რომლებიც წუწუნებენ, რომ ქალებს მხოლოდ ფული სჭირდებათ... თავად კი უყურებენ მხოლოდ მოვლილ ქალებს ლამაზ კაბებში, გრძელი თმებით, მომაჯადოებელი პარფიუმის სურნელით და ხელებზე აკურატულად წასმული ლამაზი მანიკიურით... ამბობენ, სილამაზე მსხვერპლს მოითხოვსო... სისულელეა! სილამაზე მოითხოვს ფულს!"

Strong Life !


Strong Life !


სწორედ ამიტომ არის მნიშვნელოვანი, რომ გარკვეული ეპიზოდები განდევნო, გაუშვა, გათავისუფლდე! ხალხმა უნდა შეიგნოს, რომ გახსნილი კარტებით არასოდეს თამაშობენ. ცხოვრება ასეთია: ან იგებ, ან აგებ. წაგებულს კი უკან აღარ აბრუნებენ; შენ ძალას აღარ აღიარებენ, შენს თვისებებს არავინ აღმოაჩენს და არც სიყვარულს დაგიფასებენ არასოდეს – სიამაყის, უუნარობისა და ამპარტავნების გამო კი არა, მარტივი მიზეზისდა გამო: ცხოვრებაში მათი ადგილი არ არის, თუ თავად არ მოძებნე… დრო კი გადის… და სანამ კიდევ შეგიძლია მიხურე კარი… ან შეეგუე იმას, ვინც ხარ. ან გადაიქეცი იმად, ვინც გინდა იყო…

Strong Life !


Strong Life !


გრძნობები - ეს სულის თვისებაა, ფიქრები - გონების, შეგრძნებები - სხეულის.
Strong Life !


Strong Life !


იყო ელეგანტური ნიშნავს იყო არა თვალშისაცემი, არამედ დასამახსოვრებელი.
Strong Life !


Strong Life !


"ბედნიერებას ყველა ეძებს, მაგრამ ცოტანი პოულობენ მას იქ, სადაც ის არის"

Strong Life !


Strong Life !


Strong Life !


ბედნიერება არ სცნობს სიბერეს. ის, ვინც მართლა ბედნიერია, არასდროს ბერდება.

Strong Life !


არ აღზარდო შენი შვილები ისე, რომ მათი ცხოვრების მიზანი სიმდიდრე იყოს ...

აღზარდე ისინი ისე, რომ მიზნად ბედნიერება დაისახონ ...,.
Strong Life !


Strong Life !


რაც შენია ,უბრალოდ აიღე და წაიღე ! :)
Strong Life !


Strong Life !


სიყვარული დიდი ტვირთია, სუსტი, უძლური და უნიათო ვერ ასწევს, ვერ ატარებს.

Strong Life !


Strong Life !


ერთგულება ნიჭია. ალბათ ყველაზე სასარგებლო და სასიამოვნო ... ამ დროს შენი თავიც კი გეამაყება. ერთგულებას ვერ ისწავლი, ვერ შეიძენ. ეს სულში უნდა გქონდეს. ან ერთგული ხარ, ან-არა!

Strong Life !



Strong Life !


Strong Life !

ყველას ცხოვრებაში გამოჩნდება ისეთი ადამიანი რის შემდეგაც სხვანაირი ხდები. არ აქვს მნიშვნელობა ის დიდ ბედნიერებას მოგიტანს თუ ტკივილს მაგრამ ისეთი როგორიც იყავი ვეღარასდროს იქნები.
Strong Life !


Strong Life !


„თუ შენი დაკარგვა ჩემთვის დიდი უბედურება არააა, არც შენი ჩემად ყოფნა ყოფილა ბედნიერება.“

Strong Life !


Strong Life !


"უცნაურია... ერთ დღეს მე აღარაფერი მინდოდა შენგან , და ეს მეტკინა"
Strong Life !


Strong Life !


"ცრემლებამდე ყველას შეუძლია მიიყვანოს ქალი, მაგრამ თვალები რომ ბედნიერებისგან უბრწყინავდეს, ეს მხოლოდ ერთეულებს შეუძლიათ!"

Strong Life !


"არ არსებობს სიყვარულზე დიდი გრძნობა, მონატრებაზე დიდი ტკივილი და სინანულზე დიდი ტანჯვა"

Strong Life !


"იყავი ბრძენი, ჩემო ტკივილო, და უფრო მშვიდად გეჭიროს თავი, უკვე ჩავლილზე არ იჩივილო, ან მძიმე ხვედრზე არ დაგცდეს ავი"

Strong Life !


Strong Life !


"თუ ორი ქალი გიყვარს ერთდროულად, აუცილებლად აირჩიე მეორე. იმიტომ, რომ პირველი რომ ყველაზე ძალიან გყვარებოდა, მეორე არ შეგიყვარდებოდა"

Strong Life !


Strong Life !


"კაპიკია იმ კაცის ფასი ვინც სხვის ქალს უყურებს და ნერწყვს ყლაპავს!

შენს საკუთარ ქალს ჩააცვი,დაახურე, მოეფერე და ... გიყვარდეს!"

სერგეი ბეზრუკოვი.

Strong Life !


Strong Life !



Strong Life !



"ზომიერების გრძნობა დიდი ნიჭია, თორემ თავის მობეზრება სიყვარულითაც შეიძლება."
Strong Life !


სიყვარული ფორტეპიანოზე დაკვრას წააგავს. პირველად წესების დაცვით დაკვრის სწავლას უნდა ეცადო. შემდეგ კი უნდა დაივიწყო წესები და მთელი გულით დაუკრა...

Strong Life !



იმედია მოგეწონებათ ! შემიძლია გავაგრძელო ;)



№1  offline წევრი tukako

kargiii iyooo love

 


№2  offline წევრი Soow

მადლობა დიდი! დამწყები ვარ და ძალიან მნიშვნელოვანია ყველა თქვენგანის აზრი ჩემთვის .

 


№3  offline ადმინი უნდა ვწერო

მომეწონა ძაან <33

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent