შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფრაზები


12-04-2016, 13:55
ნანახია 7 353

1.სამწუხაროა როდესაც შენი ნანატრი ოცნება სხვას უსრულდება, თან ისე რომ არც კი უნატრია.
2.ბევრად ადვილია იყო კრიტიკული, ვიდრე მართალი..
3.ადამიანები რომლებიც სიზმრებში ერთმანეთს ხედავენ, უნდა იღვიძებდნენ ერთად..
4.ვიბრძოლე, ვიშრომე, შევძელი, უთქვენოდაც!!!
5.ცხოვრებაში ყველაზე დიდი ბედნიერებაა : უყვარდე! და გიყვარდეს!
6.მინდა ცხოვრება იმ ზღაპრებს ჰგავდეს , დასასრული რომ ბედნიერი აქვს:)
7.არავინ მოგისმენს, სანამ შეცდომას არ დაუშვებ :)
8.საოცარია, ადამიანს შეუძლია სიკვდილი, როდესაც უყვარს..
9.ზოგჯერ სიჩუმე სიძლიერეს ნიშნავს.. მაგრამ არის მომენტები როცა მხოლოდ სუსტები ჩუმდებიან.
10.რთულია ცხოვრება დაიწყო თავიდან, ცხოვრება-შუაში გაწყვეტილ ფირიდან..
11.დედისთვის ყველაზე ძვირფასი სამკაული მის ყელზე მოხვეული შვილის ხელია..
12.არასდროს არ იგრძნო თავი მარტო.. რადგან ყოველთვის იარსებებს ადამიანი რომელსაც უყვარხარ ისეთი როგორიც ხარ..
13.დრო არასდროს.. ნაბიჯები იგვიანებენ...
14.მხოლოდ იმიტომ რომ ვიღაცას არ უყვარხარ ისე როგორც შენ გინდა რომ უყვარდე, იმას არ ნიშნავს რომ იმ ადამიანს მთელი გულით არ უყვარხარ :)))
15."დღეს" ეს სიტყვა მხოლოდ დღეს ისმის :)) "ხვალ" ეს სიტყვა კი ყოველთვის...
16.გოგონებს თოჯინები უყვართ.. ბიჭებს ძვირიანი მანქანები.. ეგ ყველაფერი 17 წლამდე.. მერე ყველაფერი პირიქითაა..
17. დუმილის ნუ გრცხვენია :) როცა სათქმელი არაფერი გაქვს..
18.ადამიანების დავიწყება არ არის ძნელი,იმ ოცნების დავიწყებაა ძნელი ეს ადამიანები რომ დაგპირდნენ და შენ კი დაუჯერე..
19.ს ი ყ ვ ა რ უ ლ ი -მოწყალება არ არის :) არც შენ უნდა იყო მისი მათხოვარი.. სიყვარული გრძნობაა და არა თანაგრძნობა..
20.მხოლოდ დროს შეუძლია შეაფასოს რამდენად ძლიერია სიყვარული.
21. განმეორდება ეს ყველაფერი, მხოლოდ ჩვენ აღარ გავიმეორებთ...



№1 სტუმარი Ia

Miyvarxar goga

Siyvaruls gaumajosss

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent