შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიხარულით სავსე ერკეს პასუხი მილოცვაზე...


25-05-2016, 01:31
ავტორი ერკე
ნანახია 3 480

დაბადების დღეს გილოცავთ Ercke!

აჰა, რა გინდოდათ ახლა თქვენ ჰა?
დავიწყე კითხვა და იმას ვფიქრობდი შანსი არ არის ემოციური არ ვარ და ეს რას დამმართებს თქო, თუმცა ნელ-ნელა ჩავდიოდი ბოლოში და ვხვდებოდი რომ მერხეოდა!
ჩემი გულის აჩუყება ნამდვილად გამოიწვია და აფორიაქება! რამდენმა მომილოცა, არც კი მახსოვდა, გეფიცებით არ მახსოვდა დაბადების დღე თუ მქონდა :D არა, როგორ არ მახსოვდა, თუმცა დღეს იმდენად ვიყავი საქმეში ჩართული მერე უცებ გადამავიწყდა კიდეც და ცალკე თანამშრომლებისგან მოლოცვა და ცალკე თქვენგან, რომ წამოვიდა მერე გამახსენდა რაშიც იყო საქმე.
მაინც ამატირეთ! არადა არ ვიტირებ-თქო ვთქვი.

გოგა
ჰეი, ბოს.. შენგან გამიკვირდაა :დდ თუმცა ჩემთვის დიდი პატივია თავად საიტის შემოქმედმა რომ გაიმეტა ჩემთვის ორიოდ სიტყვა. კარგი ბიჭი ხარ, ამ საიტის შექმნის გამო!

ანო23
აი ნამდვილი შოკიი რაა! ძილს ვაპირებდი საერთოდ, უნდა დამეძინა მაგრამ ვინ გაცლის? ^_^ <3 საყვარლებოოო <3 როგორ მიყვარხართ!

ნიქოლ
შენ რა უნდა გითხრა. შენც კი იცი როგორი ერთგული მკითხველი ვიყავი შენი (თუმცა დროის ნაკლებობის გამო უკვე ვეღარ სორრი ) და შენგან ჩემთვის ბევრს ნიშნავს და შენმა მოლოცვამ შედარებით უფრო მიმიყვანა იმ მდგომარეობამდე, რასაც გულის აჩუყების შემდეგი ეტაპი ჰქვია... შემდეგ დონეზე ანუ.

მარრიამი
დედოფალთან თუ არ ვიქნები ერკემიდასიც ვერ იარსებებს კაცო :დდ ასე, რომ ეს უეჭველად, რა თქმა უნდა!
საერთოდ ერკემიდასი კი არსებობს, მაგრამ იმას ვამბობ, რომ იქიდან დედამიწაზე სწორედ დედოფლის საძებნელად ჩამოვფრინდი, რადგან უკვე მესამასე რეინკარნაციისას მაინც ვყოფილიყავით ერთად და ბედნიერები და ყველაფერს გავაკეთებ რათქმა უნდა, რომ ის ბოროტება დავამარცხო, ვინც ჩვენ, მე და დედოფალს ერთად არ გვაჩერებს! უკვდავებაზე კი მართალია კი, უბრალოდ უკვდავებას საბოლოოდ მისი დამარცხებით მოვიპოვებ. დედოფლის გარეშე კი ერკემიდასს ვერ ვმართავ, რადგან ამ შემთხვევაში ჩემი სიყვარულის ძალა იმდენად ძლიერი არ არის რომ მთელ პლანეტას გასწვდეს და ყველას მოედოს სიყვარული, რათა ერთად და ბედნიერად ვიცხოვროთ, მხოლოდ სიყვარულში. ცალკე არც ისე ძლიერი ვარ, ეს მხოლოდ მასთან ყოფნა მაძლევს ამხელა ძალას, თვითრწმენას და ამ მისიას შევასრულებ!
დიდი მადლობა მარიამ <3 ძალიან გამიხარდა ^_^

მურაჩაშვილი
აი შენგააან, შენგან ნამდვილად მეუცნაურა კი, ვაღიარებ, რადგან ვფიქრობ ერთმანეთს არ ვიცნობთ და უნდა გამოვასწოროთ ეს ამბავი! პირველ რიგში!
თუმცა კიდევ იმიტომ გამიკვირდა, რომ არ გიცნობდი და მერე კი რომ თქვი მე გიცნობო და შვილზეც და ავტოგრაფზეც. არ ვიცი უბრალოდ რა ვთქვა, მართლა ემოციებში ვარ ახლა და ვერ აღვწერ ამ ყველაფერს, რასაც განვიცდი (ჰმ... წერის მცირეოდენმა ნიჭმაც ვერ მიშველა :\) შენი შვილი? არც კი ვიცი საიდან აქვს ჩემი ავტოგრაფი და რანაირად მოხვდა მის ხელში (ახლა პირველად ვნანობ რომ არ მახსოვს)... თუმცა გამიხარდა, რასაკვირველია რომ ვიღაც მაინც ინახავს ჩემ ავტოგრაფს, მაგრამ ჯერ ნამდვილად არ ღირს ამდენად და "ფანებიც" კი ჩემთვის უჩვეულოა ნამდვილად, მაგრამ მაინც რაღაც სასიამოვნო გრძნობა მაქვს. მადლობა მოლოცვისთვის.

ტედი
მადლობ ტედი
ჩემო დედი ^_^ :დ მაბედნიერებთ <3

მარიამG
ჩემს არსებობას გამართლებულად და შედეგიანად ვთვლი, რადგან ერთ ადამიანს მაინც მოვანდომე ერკემიდასზე მოხვედრა და ვინც რასაკვირველია კიდევ უნდა წავიყვანო, მათაც! ის მცირეც კი მიხარია, ასეთ რამეს რომ მწერენ ხოლმე, და ჩემთვის ისიც მნიშვნელოვანია რომ სიყვარულით შევცვალო ვინმე და ადამიანში გადატრიალება მოვახდინო... იცი რატომ? ჩემთვის ყოველი ადამიანი ერთნაირად მნიშვნელოვანია! ჩემში კი ბავშვივით ხარობს რაღაც, როცა სიყვარულს ვამჩნევ ვინმეს თვალებში, როცა შეუძლიათ სიყვარული ან როცა სიყვარულის პლანეტაზე მოხვედრა სურთ ეს ხომ ნამდვილად ბევრს ნიშნავს ჩემთვის.... შენნაირი კიდევ ბევრი უნდა იყოს, მთელი პლანეტა სულ სულ მთელი და ჩემი მისია შესრულებული იქნება, რაც დედამიწის გაერკემიდასებას გულისხმობს.... ერკემიდასს უნდა დავამსგავსო!

მარიამ ზაქარაშვილი
განა ყურადღება და ერთმანეთზე ზრუნვა სიყვარულის გამომხატველი არ არის?
თუ თქვენში ეს გავაღვიძე და მეც გაგათბეთ გამოდის მისია შესრულებულია! <3

ანალიტიკოსი
არაუშავს, მთავარია ხომ მომილოცე და რა მნიშვნელობა აქვს ლექსად იქნებოდა თუ არა! მაინც გამიხარდა თანაბრად რასაკვირველია...
სამაგიეროდ იცი ლექსად ვინ მომილოცა? <3
ერკემ...
ჰო კაი, ჩემ თავს მივულოცე დაბადების დღე :დდ და სულ სულ ყველას დაგასწროთ ერკემ! <3
მიხარია, რომ ცხვირს, ენას და ჭიპს შეეშვი. ახლა აღარ ვიბუტები :დ აი ნამდვილი დაბადების დღის საჩუქარიც ასეთი უნდა <3 <3
მადლობ.

სოფიკო
არაააა... ჯადოქარი კიდევ მინიმუმ 1000 წელი ვიქნები :D <3 მადლობ სოოფ :***

მადლობ ლორეეე <3

N7
ჩემი მარიამიიი <3
როგორ მიყვარხარ შენ არ იცი, არა ნამდვილად არ იცი! ჯერ არ იცი <3
იტალიაც იქნება, ერკემიდასიც იქნება აუცილებლად და ყველა უნდა მოხვდეთ იქ! თქვენ გარეშე მე ერკემიდასზე არ წავალ. ეს დაიმახსოვრეთ <3
შენ თუ არა სამაგიეროთ მე მეხერხება ლექსების წერა (მგონი :დ ) ჰოდა მაინც არ დავჩაგრე ჩემი თავი :დდ
რადგანაც არ მეგონა ვინმეს თუ ეხსომებოდა და ჩემ თავს მე მივულოცე პირველი ^_^ მადლობაააა შენ ჩემო ტკბილო ფუნთუშშ :***

სევდიანი გიჟი
ჩემი გიჟი ხარ შენ <3
მადლობააა...

ელე
ელენუკააა <3 დიდი დიდი მადლობა საყვარელოო :**

თამუნა
თამუნა... გაიხარე... თუმცა მარტო მე ნუ მილოცავთ ხალხო! მე თქვენც უნდა მოგილოცოთ ყველას. დიდად არ ვანიჭებ ამ დღეს დიდ მნიშვნელობას და არ მივანიჭებ სანამ ოფიციალურად სიყვარულის დღედ და პლანეტის გამთელების დღედ არ იქნება გამოცხადებული! სიყვარულს გისურვებ ჩემო მამიდა <3 და მრავალს დაესწარი, ჩემთან ერთად...

კირა
მფრინავო ზვიგენო კირა, ხომ იცი როგორ მიყვარხარ და ყოველთვის ვგრძნობ შენს გვერდში დგომასაც. ჩემი იმედიც ყოველთვის გქონდეს იცოდე!
მიყვარხარ.

ნათია
ნათია შენც დიდი მადლობააა.. მართალია არ გიცნობ, მაგრამ მთელი უსასრულობა ჯერ კიდევ წინ არის <3 შენც მიყვარხარ ^_^ როგორც სიყვარულის ჯადოქარი.

ყველას ძალიან დიდი მადლობა. აღფრთოვანებული ვარ ყველანაირად <3
ჩემ ლექსსაც გაგაცნობთ აუცილებლაააააად :დ
აბა აბა, ორი კაციც და გავიდა მარშუტკა ერკემიდასისკენ... პირველი ტრანსპორტი იქნება! <3
მიყვარხართ.



№1  offline წევრი მოლურჯო

ძალიან მიყვარხარ მე შენ!
--------------------
მარიამი

 


№2  offline წევრი teddy))

,,gmadlob teddy, chemo dedi'' :D ra garitme :D risi madloba <3 es ra kargi saxeli gqonia siyvarulis jadoqari :*

 


№3  offline მფლობელი goga27

love სასწაულებიც ხდება ხოლმე ხედავ გავიმეტე შენთვის მისალოცი და მოგილოცე wink
--------------------
♥ 4Love.Ge

 


№4  offline მოდერი nicol

შევძელი არა შენთვის გულის აჩუყება?
ხედავ, ისევ შესანიშნავ ფორმაში ვარ, როგორც ძველ ტკბილ დროს love
--------------------
თინა ნიკოლ

 


№5 სტუმარი Black

Mec mogilocee:Dmaladec sheni dabadebisdge rogor dagaviwyda?nwnw

 


№6 სტუმარი mari

Miuxedavad imisa rom ar gicnob mainc mogilocav ,,♡♡gilocav dabadebis dges♡♡,,

 


№7  offline ახალბედა მწერალი murachashvili

მართალია, ცნობით ნამდვილად არ მიცნობ, მეც ასე დაუსწრებლად, უფრო საიტიდან, შენზე ნაკლებად გაოცებული არც მე დავრჩი, როცა ჩემმა გოგონამ სურათით გიცნო და ავტოგრაფიც მაჩვენა, მთლად პატარა ასაკის არ გეგონოს, 14 წლისაა, კვირის პალიტრის ერთ-ერთ საკმაოდ საინტერესო პროექტის, Liberkids-ის წევრია. რამდენადაც მისგან ვიცი ერთ-ერთი წიგნის პრეზენტაციაზე შეგხვდა. გილოცავ, კიდევ ერთხელ, დაესწარი მრავალს, ნამდვილად მიხარია, რომ ჩემმა შვილმა ბევრად ადრე აღმოგაჩინა ვიდრე მე..

 


№8  offline ახალბედა მწერალი ერკე

murachashvili
მართალია, ცნობით ნამდვილად არ მიცნობ, მეც ასე დაუსწრებლად, უფრო საიტიდან, შენზე ნაკლებად გაოცებული არც მე დავრჩი, როცა ჩემმა გოგონამ სურათით გიცნო და ავტოგრაფიც მაჩვენა, მთლად პატარა ასაკის არ გეგონოს, 14 წლისაა, კვირის პალიტრის ერთ-ერთ საკმაოდ საინტერესო პროექტის, Liberkids-ის წევრია. რამდენადაც მისგან ვიცი ერთ-ერთი წიგნის პრეზენტაციაზე შეგხვდა. გილოცავ, კიდევ ერთხელ, დაესწარი მრავალს, ნამდვილად მიხარია, რომ ჩემმა შვილმა ბევრად ადრე აღმოგაჩინა ვიდრე მე..

იქნებ შენი შვილის სახელი მითხრა და იქნება მეც ვიცნობ მას, რადგანაც ამ პროექტის წევრებთანაც მქონია შეხება და ლიბერთინსის წევრებსაც ვიცნობ, უმეტესობას.
დიდი მადლობა :)
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 


№9  offline აქტიური მკითხველი terooo

აქ მე არ ვიყავი, მითხრეს გავუგზავნე კილასაც კი, მაგრამ გვიან, დღეს... ჩემი სიყვარული იმდენად დიდი და ძლიერია რომ მიი აქ გადმოცემა ყოვლად შეუძლებელია...
მიყვარხარ დეიდას სიხარულო...
მინდა ბედნიერი და წარმტებული იყო.... love

 


№10  offline ახალბედა მწერალი murachashvili

ერკე
murachashvili
მართალია, ცნობით ნამდვილად არ მიცნობ, მეც ასე დაუსწრებლად, უფრო საიტიდან, შენზე ნაკლებად გაოცებული არც მე დავრჩი, როცა ჩემმა გოგონამ სურათით გიცნო და ავტოგრაფიც მაჩვენა, მთლად პატარა ასაკის არ გეგონოს, 14 წლისაა, კვირის პალიტრის ერთ-ერთ საკმაოდ საინტერესო პროექტის, Liberkids-ის წევრია. რამდენადაც მისგან ვიცი ერთ-ერთი წიგნის პრეზენტაციაზე შეგხვდა. გილოცავ, კიდევ ერთხელ, დაესწარი მრავალს, ნამდვილად მიხარია, რომ ჩემმა შვილმა ბევრად ადრე აღმოგაჩინა ვიდრე მე..

იქნებ შენი შვილის სახელი მითხრა და იქნება მეც ვიცნობ მას, რადგანაც ამ პროექტის წევრებთანაც მქონია შეხება და ლიბერთინსის წევრებსაც ვიცნობ, უმეტესობას.
დიდი მადლობა :)


მარიამ ონიანი :D

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent