შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გრძნობები ნაწ:2


18-03-2017, 15:50
ავტორი kakulia
ნანახია 3 838

1 ვინც პირველივე წყენისას გტოვებს, იცოდე, რომ ის ამ წყენას ელოდებოდა!
ჯიბრან ხალილ ჯიბრანი
2 "იპოვნე რაც გიყვარს და ნება მიეცი გაგანადგუროს."
ჩარლზ ბუკოვსკი
3 ყველაფერი მაშინ არ მთავრდება როცა ერთმანეთისგან მიდიხართ.ყველაფერი მაშინ მთავრდება როცა დაინახავ და აღარაფერს იგრძნობ.
4 არ შე''არაფერი ალამაზებს ისე სულს, როგორც სიყვარული, რომელსაც ანგარება ხებია.''
5 უბედურებაზე უფრო, მარტო დარჩენის ეშინია კაცს.
ოთარ ჭილაძე.
6 ''ხშირად ჩვენ ვპოულობთ იმას, რასაც ვეძებდით, მაგრამ ვერ ვამჩნევთ და გვერდს ვუვლით მას, რადგან ჩვენ მივეჩვიეთ ძებნას და არა აღმოჩენას.''
7 მაგრამ ყველაზე მეტად მეზიზღება ის რომ მე შენ არ მეზიზღები.ოდნავადაც არ მეზიზღები,სერთოდ არ მეზიზღები.
8 ,,რა უცნაური ვარ ხოლმე ზოგჯერ;
მატარებლების სადგურივით ვიცი
ცხოვრება,
რომელსაც მხოლოდ ორი რამ ახსოვს:
განშორებები და შეხვედრები.
მთავარია მარტო არ დავრჩე,
მთავარია, რომ
რელსები არ წაიღონ ჩემგან."
9 -ისევ მოგწონვარ? - ჰკითხა ტრაგიკული სერიოზულობით და სულელური ქუდის ქვემოდან ამოხედა.
-ასარჩევად აღარ მაქვს საქმე, - მიუგო ტრისტაომ, - შენ ახლა უკვე სამუდამოდ ჩემი ხარ.
-ჯონ აპდაიკი "ბრაზილია"
10 ყველაზე ბედნიერი ის წუთებია,როცა იმ ადამიანს ეხები ვინც სიგიჟემდე გიყვარს.
11 მტკვარის და არაგვის მშურს, ერთხელ შეერთდნენ და მთელი ცხოვრება ერთად მიედინებიან.
ლუკა კუხიანიძე.
12 და მაინც, ის ისე გკოცნის როგორც გკოცნიდი მე? იმავეს გრძნობ რასაც გრძნობდი, როდესაც შენს სახელს იძახის?
13 აღარ მინდა ლაპარაკი იმაზე, რამაც უკვე დიდი ხნის წინ გაიარა, რადგან წარსული ჯერ კიდევ მთელი არსებით მტკივა.
14 "ყველაფერს, რასაც აქვს დასაწყისი, აქვს დასასრულიც."
15 დიდებულია, გეღვიძებოდეს ადამიანთან, ვინც გიყვარს, ალბათ.
16 სასიცოცხლოა: ვიღაც ახლა ძილის ნაცვლად, შენზე ფიქრობს.
17 მე ვფიქრობ შენზე,მაგრამ აღარ ვსაუბრობ ამაზე.
18 მეზიზღება ქუჩები,სადაც შეიძლება შემხვდე,მაგრამ არ მხვდები.
19 „ადამიანები იმიტომ კი არ ცოცხლობენ, რომ საკუთარ თავზე ზრუნვა ასულდგმულებთ, არამედ იმ სიყვარულის გამო, რომელიც მათ მიმართ სხვა ადამიანებს აქვთ“.
„ანა კარენინა“
20 კაპიკის ფასიც არ ექნებოდა ჩემს განვლილ ცხოვრებას დღემდე, რომ ყველაზე შეუსაბამო დროს, ყველაზე შეუსაბამო ადამიანი, ყველაზე დიდი გრძნობით არ შემყვარებოდი.



№1 სტუმარი cuga

pm momweret

ver gwer დაფიქსირდა შეცდომა! თქვენ არ შეგიძლიათ გაუგზავნოთ პირადი შეტყობინება ამ მომხმარებელს რადგან მისი პირადი შეტყობინებების ყუთი სავსეა! aq damamatehttps://m.facebook.com/profile.php?ref=bookmarks

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent