შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

იმოქმედე


4-10-2017, 02:46
ავტორი Irinka Anisimova
ნანახია 5 171

დილა მით უფრო მშვენიერია, რაც უფრო დიად იდეებს აღვივებ შენში

გაეცალეთ ყველაფერს, რაც არ არის ფასეული, რაც არ განიჭებთ ბედნიერებას და არ იმსახურებს თქვენს დროსა და ენერგიას.

ჯერ არც ერთ ცხოველს არ მიუტოვებია ადამიანი ავადმყოფობის ან სიბერის გამო.

არასოდეს დაუშვათ, რომ შესვენება გახდეს სიზარმაცის დღესასწაული.


ნამდვილი სიყვარული დაუსრულებელია


ზღვამ სიყვარული - გადაიყვარა

ჩვენგან არ მიდიან, ჩვენ ჩამოგვრჩებიან – ჩვენთან არ ბრუნდებიან, ჩვენ გვეწევიან...

ის სტერეოტიპები, რომლებიც ტვინში გაქვთ იმის გამო, რომ თქვენ ტვინს ყველაფრის დაყოფა უყვარს კატეგორიებად, ზღუდავს თქვენს ცხოვრებას.

არ მინდა ზაფხული ჩემი მოგონება იყოს და არა რეალობა...


მეტის მისაღებად დააფასეთ ის, რაც უკვე გაქვთ.


ნუ შეგეშინდებათ დასვენებისა და განმარტოების... ეს ნორმალურია – იზრუნოთ საკუთარ გრძნობებზე ისე, როგორც სხვების გრძნობებზე ზრუნავთ.


შეიძლება ჩვენი დიდი სიხარული სხვისი პატარა მწუხარებაა და ეს იმას არ ნიშნავს რომ ის ცუდი ან შურიანი ადამიანია, ეს ნიშნავს, რომ ჩვენ ვართ მინიმუმ – არადელიკატურები.

ადამიანში გაცივდა ფილტვი, გაცივდა ღვიძლი
დამუნჯდა ენა...

ყველა სიამოვნებას შორის, რომლითაც ტკბობა შეუძლია ადამიანს, ყველაზე ტკბილი და დახვეწილი – აზროვნებაა.

ისტორიას წერს ადამიანური ხელის გაწვდენა, სითბო, იმედი და სიყვარული... და არა ხელისუფლება... ასე, რომ თითოეული ჩვენგანის კისერზეა რა ისტორიას დავწერთ ამ სამყაროში...

ამქვეყნად რომ ყველა პრობლემა სიტყვა ,,მაპატიეთი" წყდებოდეს, დასჭირდებოდა კი კაცობრიობას კანონების დაწერა...

ზნეობას ადამიანი ქმნის და არა პირიქით... ასე, რომ ნუ დავადანაშაულებთ სხვას ჩვენს ავზნეობაში...


,,გაივლის ცოტა ხანი და აღმოჩნდება, რომ გაძელით"

იმისათვის, რომ საკუთარი თავის გაიგონო, საჭიროა ჩუმი დღეები.


სიცოცხლე - ეს შენი სიცოცხლეა...


მერილინ მონრო - ძაღლები არასდროს მკბენდნენ, მხოლოდ ადამიანები.


როგორი ადამიანი ხარ გებულობ იმ დროს- თუ როგორ იქცევი მაშინ, როცა გტკივა და როცა გიჭირს…

თქვენ რეალურად სრულყოფილი შეგიძლიათ გახდეთ იმაში, რაც გიყვართ....

სიყვარული არ ნიშნავს, რომ მისით ყველაფერი გავამართლოდ... უბრალოდ სიყვარულით, ჩვენ ადამიანები არ უნდა მივატოვოთ, არ უნდა შევიძულოთ...


შენ შეგიძლია იხსნა სამყარო, ყოველთვის როდესაც შეძლებ ვიღაცას გაუგო


როცა შეწყვეტთ რომ მხოლოდ გინდოდეთ და შეეცდებით გქონდეთ, მაშინ აუცილებლად მიიღებთ იმას რაც გინდათ.

ყველა ჩვენგანმა საკუთარ თავს უნდა მივხედოთ...


შეუპოვრობის წყალობით ყველაფერი, სწორიც და არასწორიც, ცუდიც და კარგიც მიღწეული იქნება...


სულ ყველაფერი რაც შერჩა ხსოვნას, წარსულს ეკუთვნის... გამომიტანა ბუნებამ მსჯავრი, სულზე ბორკილად მადევს ასაკი...


ბედნიერება იმისი, რომ თუნდაც შენ გაქვს მთელი მსოფლიოს ფული, ძალიან მალე დასრულებადი სიხარულია, რადგან მოდის სიბერე და მოდის უძლურება... შუალედში კი შენ უბრალოდ გკლავს ფულის გამოლევით გამოწვეული ტკივილის გრძნობა...

არავინ არ არის ისე მდიდარი, რომ სხვის გარეშე შეძლოს არსებობა, და არც არავინ ისე ღარიბი, რომ ის არ გახდეს მეორესგან მდიდარი.


ნამდვილი თქვენ — ეს არის ის, ვინც გინდათ რომ იყოთ.

წარმატების საიდუმლო - გამოიწვიო რაც შეიძლება მეტი აღშფოთება...


კამიუ - ,,იცხოვრე, ისე თითქოს" რამდენი არ ვეცადე , ამაზე დიდი სიბრძნე ვერა და ვერ მოვიხვეჭე.


არჩევანის გაკეთებისას, ყოველთვის წადი იქ, სადაც შენი ოცნებები წაგიყვანს.

დრო მხოლოდ სიყვარულს დაინდობს... შენ? შენ ალბად ნოტებზე დარჩები... თუკი სიყვარულს მიენდობი და არ შეგაწუხებს ამ ხალხის მზერა...


ამქვეყნად ყოფნა სინათლეში ყოფნას ნიშნავს და ადამიანიც ყოველთვის სინათლისა და სიხარულის ერთგული უნდა იყო...


"ხშირად სამყაროსათვის შესამჩნევი სიცილის მიღმა,იღვრება სამყაროსთვის შეუმჩნეველი ცრემლები..."


ჩვენ შეგვიძლია ვიცხოვროთ ისე, რომ საბოლოოდ, ვიღაცისთვის მაინც, აღარ იყოს მზე ისევ ისეთი, როგორიც არის...


თითოეულ ჩვენთაგანში არის მზე, არის ცა, ღრუბლიანი თუ უღრუბლო, არის ბედნიერება და არის უბედურება... ჩვენ უნდა შევძლოთ სიცოცხლე...


საკუთარ წარმატებას, მხოლოდ იმით ვაფასებ, თუ რამდენად უკეთესი ვარ ყოველ დღე...


თუმცა ისევ ძგერს, მაგრამ მკერდში აღარ ეტევა ,,გული" - ამქვეყნად აღარაფრის რომ აღარ სჯერა... გაწბილებული,
ნირწამხდარი, გაქცევას ცდილობს - მისი ამაო გაბრძოლება, იმედი, რწმენა....


სიყვარული ცოცხლობს იქ, სადაც არსებობს ერთმანეთის მიმართ პატივისცემა


არასდროს შეიცვალო ვინმეს გამო...


თავისუფალი მხოლოდ ის არის, ვისაც იმის ფუფუნება აქვს, რომ საკუთარი თავი არ მოატყუოს.


„ცარიელი ვართ, მაგრამ კარგად ჩაცმული“


ცუდ ამინდს კი მოყვება კაი ამინდი... მაგრამ ნაცუდკაცარი ვერასდროს ვერ იკაიკაცებს...


არც ერთი პიროვნების ქცევას არ განაპირობებს მხოლოდ გარემოებები. მის ქცევას განსაზღვრავს არჩევანი – ის არჩევანი, რომელიც ყველა ცოცხალ ადმიანს გააჩნია - ვიყო კარგად თუ ცუდად...

ტყუილია, რომ რაღაც მომენტში ჩვენი ცხოვრება ჩვენ აღარ გვემორჩილება და მას ბედისწერა მართავს...

ის ვინც წავიდა
განა მასზე მეტი იცოდა
ვინც ახლა მიდის...


ოდრი ჰეპბერნი - მე არ მჭირდება საძინებელი, რომ დავამტკიცო საკუთარი ქალურობა. შემიძლია ვიყო სექსუალური, როცა წვიმაში ვაშლის ხიდან ვაშლს მოვწყვეტ.


კრიტიკულ მომენტში ადამიანი ყოველთვის თავის თავს ებრძვის...


ყველაზე დიდი შიში ისაა, რომელსაც ვეღარ გრძნობ...


მერილინ მონრო - ცხოვრებაში არასდროს არავის შეეხვეწოთ, მხრები გაისწორეთ და თქვენს გზაზე წადით, საყვარელი ადამიანები ყველგან გიპოვიან. დანარჩენებიც გიპოვიან, მაგრამ მხოლოდ მაშინ, როცა რამე დასჭირდებათ....




№1 სტუმარი Guest Nisa sa

Momewona dzaan dzaan.

 


№2  offline აქტიური მკითხველი terooo

ისტორიას წერს ადამიანური ხელის გაწვდენა, სითბო, იმედი და სიყვარული... და არა ხელისუფლება... ასე, რომ თითოეული ჩვენგანის კისერზეა რა ისტორიას დავწერთ ამ სამყაროში...

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent