შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სტატუსები ყველაფერზე


3-04-2015, 18:20
ავტორი NeverGiveUp♥♔
ნანახია 6 013

1.მარტოობაზე უფრო აუტანელი ის არის, როცა გვერდით გყავს ადამიანი, რომელსაც რატომღაც ჰგონია, რომ შენთვის აღარაფერს ნიშნავს”!!
2.არაა აუცილებელი იყო ვარსკვლავი, რომ იყო ბრწყინვალე!
3.იყავი უბრალო, მაგრამ ორიგინალური. ენდე ღარიბს, რომელსაც მდიდარი გული ექნება, გახარებული არ დაპირდე და განრისხებული არ დაემუქრო... და რაც მთავარია იყავი ვინმე და არა რამე!..
4.რამდენი ადამიანი დამუნჯდებოდა ქვეყანაზე, აკრძალული რომ იყოს თავისი თავის ქება და სხვისი გალანძღვა !!!
5.მე მეჩვენება რომ ცხოვრება დიდი ზღვა არის და ამ ზღვაში ჩემი ფიქრი ერთი წვეთია შეყვარებული ცხოვრებაში ბევრერ იქნები მაგრამ პირველი სიყვარული მაინც ერთია!.
6.დავიღალე... და არ ვიცი რით... ალბად ცხოვრებით.. მრავალფეროვნებით... მარტოობით..ჩაკეტილობით... მე თვითონაც არ ვიცი რით დავიღალე...ცხოვრება სასტიკია... ამავ დროს მშვენიერიც... მიეცი თავს იყო ბედნიერი! ნუ გახდები სხვა... იყავი ის რაც ხარ.. ცხოვრების ბოლომდე.
7.თქვენი ცხოვრება დიდზე დიდი სულის ნაკლია,მე კი სავსე ვარ იმ ყველაფრით, რაც თქვენ გაკლიათ
8.ისე არავინ არ შეიყვარო,განშორებაზე გული რომ დაგწყდეს,იმ ხიდზე ფეხი არასდროს შედგა,ბოლოს გასვლაზე ხიდი რომ ჩატყდეს.გიყვარდეს მანამ,სანამ უყვარხარ,სანამ გეტრფოდეს ვით ნამდვილ სატრფოს,და თუ ოდესმე მან მიგატოვა,შენც მიატოვე....არ კითხო რატომ....
9.შეუძლებელია სიცოცხლეს ეტრფოდე და არავინ გიყვარდეს,წარსულს არ ივიწყებენ უბრალოდ მასზე აღარ ლაპარაკობენ...
10.ჭკვიანები ეგუებიან სამყაროს, სულელები კი ცდილობენ, სამყარო შეიგუონ, ამიტომ სწორედ სულელები ცვლიან სამყაროს და ქმნიან ისტორიას.
11.ნუ იქნები გზაზე მდგარი სვეტი, რომელიც ქალაქის გზას მიუთითებს,მაგრამ თავად ადგილიდან არ იძვრის: არამედ იყავი წინამძღოლი,რომელიც სხვებსაც უჩვენებს გზას და თავადაც წინ მიდის.
12.როდესაც ბედნიერების ერთი კარი იკეტება, მეორე აუცილებლად იღება, მაგრამ ჩვენი იმდენ ხანს ვუყურებთ დახურულ კარს, რომ ვეღარ ვამჩნევთ იმ ერთს რომელიც გაიღო ჩვენთვის.
13.სულის სიმტკიცე ის კი არაა, არასდროს დაეცე – საქმე ისაა, დაცემულმაწამოდგომის ძალა იპოვო.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent