შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

საინტერესო ფაქტები


21-11-2015, 22:05
ავტორი Anne Alvine
ნანახია 2 681

1. ძაღლი ერთადერთი ცხოველია, რომელსაც საოფლჯირკვლები არ გააჩნია.
2. მორიელებს შეუძლიათ 2 წლის განმავლობაში არაფერი არ ჭამონ.
4. ორ საათიანი ფილმის ფირი 3200 მეტრია.
5. ეიფელის კოშკ ყოველ 7 წელიწადში ერთხელ თვიდან ბოლომდე ღებავენ.
6. 90% გოგონებისა უკმაყოფილოა საკუთარი ფიგურით.
7. ძველ ეგვიპტეში კატის მკვლელობა სერიოზულ დანაშაულად მიიჩნეოდა.
8. . მაღაზიების გასახდელში მყიდველს იზიდავს სარკე საკუთარი თავის შესათვალიერებლად.
9. მსოფლიოში ყველაზე პოპულარული ქალის სახელია ანაა,ე ს სახელი 100 მილიონ ქალს ქვია.
10. Pupula duplex-ეს ძალიან იშვიათი დაავადებაა, როდესაც ერთ თვალში ორი გუგაა.
11. მე-17 საუკუნეში თერმომეტრებს კონიაკით ავსებდნენ და არა ვერცხლისწყლით
12. შოკოლადის სასიკვდილო დოზა ადამიანისთვის 10 კილოა ერთ ჭამაზე.
13. პეპლები მიწისძვრის დროს ვერ დაფრინავენ.
14. იაპონიაში ქუჩებს დასახელებები არ აქვთ
15. საშუალოდ ადამიანი 7 წუთში იძინებს.

16. სტატისტიკურად ადამიანების 58 % უცნაურად იცინის.
17. წამწამი 100-200 დღეს ცოცოხლობს და შემდეგ ვარდება.
18. თუ youtube-დან ვიდეოს გადმოწერა გინდათ უბრალოდ "ss” მიუწერეთ ყოუტუბეს წინ.
19. სამეფო კობრას იმდენი შხამი აქვს რომ მოკლას 20 ადამიანი და ერთი სპილო.
20. ქალის გული უფრო სწრაფად ფეთქავს, ვიდრე კაცის.
21. ყველაზე პოპილარილი სახელი დედამიწაზე ანაა. ამ სახელს თითქმის 100 მილიონი ადამიანი ატარებს.

22. წელი, რომელიც ღვინის ბოთლზეა მითითებული, აღნიშნიშნავს წელს, როდესაც ყურძნის ნაყოფი დაკრიფეს და არა როდისაა ღვინო ბოთლში ჩასხმული.
23. ლეონარდო და ვინჩიმ დახარჯა თითქმის 12 წელი, რომ დაეხატა „მონა ლიზას ტუჩები"
24. ქერა ფერის წვერი უფრო მალე იზრდება ვიდრე მუქი.
25. ავსტრალიაში ძველად გამოდიოდა 50 ცენტიანი მონეტა, რომელიც შეიცავდა ვერცხლს და 2 დოლარის საფასურის იყო.
26. ქალაქ ტომბსოუნში 18 წლის ზემოთ ქალს ან მამაკაცს ეკრძალებათ სიცილი, თუ მათ წინა კბილებზე ერთი კბილი მაინც აკლიათ.
27. საფრთხის დროს სირაქლემას შეუძლია გაიქცეს 60კმ/სთ_ში.
28. ჩინურ დამწერლობაში 40.000 სიმბოლოზე მეტია.
29. ბოლო 300 წლის განმავლობაში ადამიანებმა დედამიწის ტყის 2/3 გაანადგურეს.
30. 1918-1919 წლებში გრიპმა 20 მილიონზე მეტი ადამიანი შეიწირა.



№1  offline წევრი flightless bird

საინტერესო იყო, ხშირად დადე ხოლმე ასეთები.
--------------------
თ.ნ.

 


№2  offline წევრი anushka1

საინტერესო იყო ზოგი რამ ვიცოდი ზოგიც გავიგე ნუ ანა სახელი მაინც რა love პოპულარული wink ჰაჰაა მე მქვია ანა tongue

 


№3  offline წევრი Anne Alvine

კარგი ვეცდები love

 


№4 სტუმარი Ana

shokoladze vucodi

 


№5  offline მფლობელი goga27

სიახლე კარგია თუმცა საიტის ფორმატს ნუ გაცდები და ისეთი საინტერესო ფაქტები დადე რომელიც საიტთან და მისფორმატთან კვაშირშია.
--------------------
♥ 4Love.Ge

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent