შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

4love-ლები


31-12-2015, 22:23
ავტორი უნდა ვწერო
ნანახია 8 616

სულ რამდენიმე საათში ახალი წელი დადგება,მოვა 2016 წელი,ისტორიული თარიღი დადგება...ყველას მინდა,მოგილოცოთ ეს დღე..მინდა,რომ ბედნიერება და სიყვარული გისურვოთ...წინსვლა ცხოვრებაში და სურვილების ახდება...ეს დღე არის დღე,როცა წამით მაინც უნდა ვირწმუნოთ სასწაულები.

და ახლა ...თქვენთვის სიუპრიზი მაქვს.ამ დღისთვის მთელი ერთი კვრიაა,რაც ვემზადებ..ვაღიარებ,რომ ყველაზე მეტად ამიტომ მიხარია ახალი წელი...
და დღეს ყველა მკითხველსა თუ ავტორს,შეეძლება გაიცოს საყვარელი მწერლები და ცნობილი "სახეები."

########
4love-ლები

########
ჩვენი ბოსი გოგა 25 წლისაა,დაუოჯახებელი და ცხოვრობს მოსკოვში.უყვარს მუსიკა და მარტო ყოფნა.

ბედნიერია,როცა:რაღაც უხარია.
უყვარს,როცა:მშვიდ და წყნარ გარემოშია.
საიტი შექმნა,როცა:შეუყვარდა.
საიტის მიზანია:ყველა ახალბედა მწერალმა და უბრალოდ წერის მოყვარულმა ადამიანმა გააცნოს სხვას თავისი ნამუშევარი.

#######
4love-ლები

#######

თუკას წერა მისი ცხოვრების ნაწილია, ისევე როგორც საიტის გარეშე ვერ წარმოუდგენია ვერც ერთი დღე.. მისი ცხოვრება დიდი ხანია დამოკიდებული გახდა ამ საიტზე, მას შემდეგ რაც 2013 წელს სრულიად შემთხვევით გადააწყდა საიტს საძიებო ველში...

ბედნიერი არის, როცა: ჰყავს გვერდით საყვარელი ადამიანი და ყველაზე ტკბილი მეგობრები...
უყვარს,როცა:სხვებს ასაჩუქრებს , და ხვდება რომ მისი ქცევით სხვები ბედნიერნი არიან...
წერს,როცა:სტკივა.. უმეტესად წერს ამ დროს.. მხოლოდ მაშინ გამოსდის წერა ყველაზე აზრიანი და საფუძვლიანი..
საიტზე არის:2013 წლის 18 თებერვლიდან.
#######
4love-ლები

#######
მარიამი,“უნდა ვწერო“.ცხოვრობს თბილისში..მისი ოცნებაა,რომ გახდეს ცნობილი მწერალი,წერს რომანებს,მოთხრობებს და ზოგჯერ ლექსებსაც კი.უყვარს ცეკვა,აერობიკა,ცურვა,სირბილი და ზოგადად ვარჯიში.უკრავს გიტარაზე,თუმცა სხვისი მოსმენა უფრო სიამოვნებს.კითხვაზე აბოდებს და ფილოლოგიურზე ჩააბარებს,ალბათ.

ბედნიერია,როცა: თვლის,რომ ბედნიერი არასდროს არაა.მისთვის ეს ცნება ჯერ არ არის აღქმადი..თუმცა ზოგჯერ თვლის,რომ წერისას ბედნიერებას გრძნობს,თუმცა მაინც არ ჰგონია,რომ ეს გრძნობა ამ პროცესს თამამად უნდა მიაწეროს.

უყვარს,როცა: ის ყოველთვის შეყვარებულია..ამჯერად საკუთარი მუზა უყვარს..დეტალებში აღარ აზუსტებს თუ ვინ არის მისი სიყვარულის საგანი.

წერს,როცა:წერს ყოველთვის,როცა მუზა თავს ახსენებს და ამისკენ უბიძგებს.წერს დღის ნებისმიერ მონაკვეთსა და ნებისმიერ სიტუაციაში.

საიტზეა:8 თებერვლის 16:21-იდან.

(ბოდიშს იხდი,რომ ვერ განახებთ საკუთარ ფოტოს პირადი მიზეზების გამო)
#######
4love-ლები

#######
კეკე კუჭავა, იგივე Keke27. 29 წლის. ჰყავს 5 შვილი და ცხოვრობს ნიუ იორკში შვილებთან ერთად. ამბობს, რომ ძალიან ბედნიერია, რადგან უფალმა მას ყველაზე დიდი საჩუქარი - დედობა აჩუქა.
ასევე ის თვლის,რომ ქალი მარტო დედა და დიასახლისი არ უნდა იყოს. იმის იქეთაც უნდა გააკეთოს რაღაც სხვა, რაც მის სულთან ახლოს იქნება.

ბედნიერია,როცა: მისი შვილების სიცილს ისმენს. როცა მუზაზე ფიქრობს და როცა ადამიანებს სიხარულს ანიჭებს.
უყვარს როცა: მგზავრობს და თან საყვარელ წიგნს კითხულობს.შვილებთან ერთად თამაშობს.
წერს როცა: ღამეა, ყველას სძინავს და სიმყუდროვეა ირგვლივ.
საიტზეა: 2014 წლიდან.
#######
4love-ლები

#######
ნათიაა ლიჩელი 20 წლისაა, სტუდენტია და წელს მე-3 კურსს ხურავს.
ბედნიერი არის,როცა: საყვარელი ადამიანები გვერდით ჰყავს.
უყვარს,როცა:არ სწერვობენ და არ კაი ბიჭობენ და არიაან ისინი,რაც სინამდვილეში არიან
წერდა,როცა:ჰქონდა ისეთი პერიოდი,რომ წერა სიამოვნებდა ...მერე შეეშვა.
საიტზე არის:3წელიაა და ნიკის გარეშეც დიდ ხანს იყო.
#######
4love-ლები

#######
ანი,იგივე Ano23,არის 21 წლის, ქუთაისიდან,სწავლობს აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტში,ბიოლოგიის სპეციალობაზე ,არის მე-4 კურსზე.
ბედნიერი არის ,როცა: არის საყვარელი ადამიანების გარემოცვაში,როცა გასართობად და კარგ ხასიათზე ყოფნისთვის სხვა არაფერი სჭირდება და როცა გვერდით ჰყავს ყველაზე „თავისიანი“ და ახლობელი ადამიანები და მარტო მათი შეხედვაც კი მთელი გულით აბედნიერებს.
უყვარს, როცა: შეუძლია თავის საყვარელ ადამიანებში სიხარულის გამოწვევის მიზეზი გახდეს,ამ დროს ყველაზე ბედნიერი და ამაყი არის.
საერთოდ არ წერს.
საიტზე არის: 6 წელი ან ცოტა მეტი.
#######
4love-ლები

#######
ანა,იგივე,^paradise^,ცხოვრობს თბილისში,სწავლობს 52-ე სკოლაში,8 იანვარს ხდება 17 წლის.

ბედნიერი არის ,როცა:ქუჩაში მომღიმარ სახეს და ბედნიერებისგან მოციმციმე თვალებს ხედავს.
უყვარს, როცა:მეგობრებთან ერთად მთელ ღამეს ატარებს.
წერს,როცა:ემოციებისგან დაცლა უნდა.
საიტზე არის:დაახლოებით 8 თვე.
(სამწუხაროდ,მცირე მოცულობის გამო მისი ფოტო ვერ ატვირთა საიტმა)
#######
4love-ლები

#######

მარიამი, 15 წლის. ცეკვის, სიმღერისა და წერის ფანატი. ვგიჟდები გემოვნებიან მუსიკასა და გემოვნებიან ხალხზე. ვცხოვრობ პატარა ქალაქში, ლაგოდეხში. მე-10 კლასელი.

ბედნიერი არის,როცა: როცა სასიამოვნო მუსიკის ფონზე მიაბიჯებს ღრუბლიან ამინდში, ცოტა ნიავის თანხლებით.
უყვარს, როცა: სხვებს მცირედად მაინც ახარებს/აბედნიერებს.
წერს, როცა: ჩარლი დააფრინდება მხარზე და მიუტანს საინტერესო ამბებს.
საიტზე არის: მისი საიტზე ყოფნის 2 წელი 25 იანვარს შესრულდება.
#######
4love-ლები

#######

თინას(ნიკოლი) მყავს მეუღლე და ორი შვილი. პროფესიით ეკონომისტია, მუშაობს ბუღალტრად. არ იცის მეტი რა თქვას.


ბედნიერი არის, როცა: უყვარს.
უყვარს ყოველთვის.
წერს, როცა:თავისუფალი დრო აქვს.
საიტზე არის:ერთი წელია.
#######
4love-ლები

#######
ერკე არის ოცი წლის, სტუდენტი, ერკემიდასიდან, სწავლობს საქართველოს ტექნიკურ უნივერსიტეტში ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტზე. ლექსების წერა რვა წლიდან დაიწყო, მაგრამ პროზას სკოლის დამთავრების შემდეგ მიჰყო ხელი. გამარჯვება რამდენიმე კონკურსში აქვს მოპოვებული, მისი მოთხრობის მიხედვით გადაიღეს ფილმი, აქვს სიგელები და ჯილდოები, რითიც ამაყობს და ხშირად იხსენებს ხოლმე, როცა ძალებში ეპარება ეჭვი და მაშინ ორმაგად იმუხტება წინმავალი ენერგიით. უყვარს, რასაც აკეთებს, ეს არის მიმი ცხოვრებისთვის მნიშვნელოვანი და კიდევ მრავალს დაწერს, რომელსაც გავეცნობით.

ბედნიერი არის ,როცა:ადამიანის დახმარება შეუძლია.
უყვარს, როცა: მარტო არ არის.
წერს, როცა:უნდა, რომ თავისი სათქმელი მივიდეს მკითხველამდე, როცა რაღაც აწუხებს და უნდა, ეს წუხილი ხალხმაც დაინახვოს.
საიტზე არის:აგვისტოდან,მაგრამ აქტიურობა ოქტომბრიდან დაიწყო.
#######
4love-ლები

#######
ბექა ლოხიშვილმა წერა თორმეტი წლის ასაკიდან დაიწყო, როდესაც ედგარ ალან პოს "შავი კატა" ჩაამთავრა, მიუხედავად ამისა, ამბობს, სულ რამდენიმე თვეა რაც წერა დავიწყეო და ეჭვიც არ ეპარება, ასე იტყვის მომავალშიც. თვლის, რომ მის ხელოვნებაში მისი დილეტანტობაა დასაფასებელია, სხვა არაფერი. მოსწონს სერიული მკვლელები და მეძავები. უსმენ მოცარტსა და მობის. 16 წლის ასაკში ცოლი მოიყვანა და სკოლა მიატოვა. ჩვიდმეტი წლის ასაკში ცოლი მიატოვე და სკოლაში დაბრუნებაზე დაფიქრდა. შიგადაშიგ თვითმკვლელობაზე ფიქრს მტკვრის მარჯვენა სანაპიროსკენ მიჰყავს, მერე კი სახლში ბრუნდება ხოლმე.

ბედნიერი არის,როცა:როდესაც... როდესაც!
უყვარს, როცა: შუა ღამეს თავის ვიწრო ქუჩას მიუყვება.
წერს, როცა: რაღაცაზე წუხს... ანუ, გამუდმებით წერაზე "ფიქრობს."
საიტზე არის: ერთი წელია.
#######
4love-ლები

#######
თათია ტაბატაძე 23 წლის. პროფესიით ფილოლოგი (ჟურნალისტი). ცხოვრობს ქუთაისში. მისი ჰობია ფილმების ყურება .უყვარს წიგნების კითხვა და შეგროვება. ასევე ფეხით სიარული და ფიქრი. ამ დროს ყველაზე კარგი იდეები ებადება. კინორეჟისორობაზე ოცნებობდა, თუმცა ოცნება ჯერ ვერ ახდენია. წერა მისი ცხოვრებაა და მინდა როდესმე ეს ოცნება აიხდინოს. ერთხელაც ისეთი რამ შექმნას, ყველამ გაიცნოს. ოცნებობს, რომ ჩვენს ქვეყანაში როდესმე რამე შეიცვალოს და აქედან გაქცევის სურვილი აღარ ექნათ.იცის, რომ თამამი ოცნებები მაქვს, მაგრამ,თუ ოცნება არ ექნა,რეალობად ვერასდროს აქცევს. მას ამის სჯერა.

ბედნიერი არის,როცა: წერს იმას,რაც მაქვს სათქმელი...ბედნიერი არის, როცა საყვარელ მუსიკას უსმენს და თავის ფანტაზიებში სამოგზაუროდ მიდის...იქ ყოველთვის პოულობს იმას,რაც მსურს
უყვარს,როცა: სიმართლე გითხრათსიყვარული მისთვისს ცოტათი განსხვავებული რამაა. აი ისე გამოთქმა ხომ გაგიგიათ, "მიყვარს ოღონდ ჩემებურადო...". ამიტომ ვერ იტყვის როდის... ცოტა გაურკვეველი "რამედ“ თვლის საკუთარ თავს. ...
წერს,როცა:უხარია, როცა ბედნიერი არის, როცა უსაქმოდ არის, როცა ბრაზობს...რაღაც იდიოტობასაც რომ ჯღაბნის, თავს მაშინაც კარგად გრძნობს. მისი ყველაზე საყვარელი საქმეა. განსაკუთრებულ შემთხვევებს არ ელოდება.
საიტზე არის: საიტზე დაახლოებით ორი წელია,რაც არის. მაგრამ ერთი წელი წასული იყო და მერე დაბრუნდა.
#######
4love-ლები

#######
თეონა მჭედლიძე 19-საა, სწავლობს თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტში, საერთაშორისო ურთიერთობების მიმართულებაზე, მეორე კურსზე.
ბედნიერი არის, როცა:უაზრო სისულელეების ნაწილია.
უყვარს, როცა: შეუძლია, იცინოს.
წერს, როცა: სჭირდება.
საიტზე,არის:2014 წლის 5 აგვისტოდან.
#######
4love-ლები

#######
მარი ნატროშვილი,24 წლის.ცხოვრობს კასპში,ჰყავს მშობლები,ბებია-ბაბუა და და-ძმა.ზოდიაქოთი თხის რქაა.

ბედნიერი არის,როცა: მისი ახლობლები ბედნიერები არიან და როცა შესაძლებლობა აქვს მათი გახარების.
უყვარს,როცა: საკუთარი თავით კმაყოფილია.
წერს,როცა: წერის სურვილი ზღვარს სცდება,როცა ათასი რამ უტრიალებს თავში და უნდა სადმე წაიღოს.
საიტზე არის:2009 წლის იანვრიდან.
#######
4love-ლები

#######
თათა დემეტრაშვილი(ლორელაი) ერთი ჩვეულებრივი გოგოა,რომელიც მთელი ცხოვრება ცდილობდა არ დაცემულიყო,არ დანებებულიყო.საუკუნის მეოთხედი გალია,მაგრამ ბევრი ვერაფერი ისწავლა,ისიც კი,რომ ადამიანებს ადვილად არ უნდა ენდოს.მისთვის ყველაზე ნამდვილი თავისი ოჯახია.ბედნიერი არის. რომ ისინი ჰყავს,მათით ძლიერია.
ბედნიერი არის,როცა:თავის შვილებს უყურებს,მათ გაბრწყინებულ თვალებს.ბედნიერი არის,რომ გვერდით ისეთი ადამიანი ჰყავს,ვისაც ყველაზე კარგად ესმის მისი,ყველაზე მეტი იცის მასზე და მაინც უყვარს.
უყვარს,როცა:შეუძლია მარტო დარჩეს თავის თავთან...უყვარს,როცა მის მიმართ სითბოს გამოხატავენ,მაშინ კატას ემსგავსება...უყვარს სხვების გახარება,ეს იმაზე მეტად აბედნიერებს,ვიდრე მე რომ ახარებენ...
წერს,როცა:ცუდადაა ან სტკივა,ბედნიერს წერა არც ახსენდება...
საიტზე არის:2015წლის 9ოქტომბრიდან,მანამდე საიტის შესახებ არაფერი იცოდა.
#######
4love-ლები

#######

ანი ჩიჩუა 15 წლისა(ანკა) ცხოვრობს თბილისში თავის მშობლებთან და ძმასთან ერთად. დადის სკოლაში და კარგად სწავლობს, გარდა ამისა უკრავს ფორტეპიანოზე.
ბედნიერი არის,როცა: საყვარელი ადამიანები ბედნიერად ჰყავს.
უყვარს,როცა:ის და მისი საუკეთესო დაქალი გასკდომამდე იცინიან.
წერს,როცა:მოსდის მუზა და წერის ხასიათზე მოდის.
საიტზე არის: 14 მაისის შემდეგ.
#######
4love-ლები

#######

თეო,teofine, 18-საა და სეუში სწავლობს,ბიზნესის მართვაზე.

ბედნიერი არის,როცა:ვინმეს დახმარებას ახერხებს.
უყვარს,როცა:აცინენენ.
წერს,როცა:.სტკივა ან უხარია
საიტზე არის:5-6 წელია.
#######
4love-ლები

#######
ნათია გოგატიშვილი,"ჭორფლიანი გოგონა", 17 წლის, აბიტურიენტი. მიეჩვია, რომ ჭორფლიანია და ეს აღარ აწუხებს. სხვების თქმით ცივი ბავშვია. ყველაფერი, რისი გაკეთებაც შეუძლია: წერა (როგორც გამომდის ისე), წიგნების კითხვა და მუსიკის მოსმენა. მასში სჭარბობს შოვინიზმი, როკ მუსიკის ძალა და აღიარებს, საკმაოდ ნიჰილისტური დამოკიდებულება აქვს ბევრი რამის მიმართ. მისი ნაბოდიალებიდან (ნაწერებს გულისხმობს) მოსწონს მხოლოდ და მხოლოდ „ცისფერი მთვარე“, „შავი კატა“ და „ყველაზე ლამაზი გოგო“. თვლის, რომ სხვა დანარჩენი სულ ტყუილად დაწერა და უბრალოდ დროს კარგავდა, რადგან ყალბია ამ სამის გარდა.
ბედნიერი არის, როცა:ზედმეტად დამძიმებული სულით ეკლესიაში მიდის და გალობას უსმენს.
ამ ბოლო დროს ყოველთვის უყვარს.
წერს, როცა: მოგონებები მის დახრჩობას იწყებენ, მაგრამ ვერასდროს ამთავრებს მათ.
საიტზე არის:2014 წლის 3 მაისიდან (ოფიციალურად) და მადლობას უხდის გოგას, რომ ეს საიტი შექმნა. რომ არა საიტი, ვერ გაიცნობდა ჩემთვის ორ მნიშვნელოვან ადამიანს.
#######
4love-ლები

#######
ანა ტერელაძე, იგივე ღამურა. დაიბადეა 2000 წლის 17 მაისს. 11 წელია, რაც ქართულ ნაციონალურ ცეკვებზე დადის, ანსამბლ ,,ერისიონში,'' ასევე, მუსიკალურ სკოლაში გიტარაზე. ჰყავს 1 და და 2 ძმა. რატი, (19 წლის) ზუკა (12 წლის) და მარიამი. (6 წლის) საშინლად ცუდი ხასიათები აქვს სამწუხაროდ, ყველანაირად ცდილობ გამოსწორდეს, მაგრამ როგორიც იყო, დღემდე ასეთია, მიუხედავად ბევრი და დაუღალავი ცდისა.

ბედნიერი არის, როცა: სხვებიც ბედნიერები არიან, განსაკუთრებით კი მის გამო. ბედნიერი არის, როცა უფასებენ შრომას. ბედნიერი არის, როცა მის სიახლეებზე კომენტარებს ხედავს.
უყვარს, როცა:მისი გაცემული სითბო, უკანვე უბრუნდება.
წერს, როცა: ცუდ ხასიათზე, თუმცა ჩმისი ცუდი ხასიათი, მხოლოდ მუზაზე ახდენს გავლენას. საიტზე მოდერია. არასდროს გასჩენია პრეტენზია იმის, რომ ყოფილიყო უფრო დიდი წოდების, რადგან მან იცის საკუთარი შესაძლებლობები და ხარისხი.
საიტზე არის:სულ 3 წელია.
#######
4love-ლები

#######
მარიამ წიკლაური.“გიჟი“,16 წლის უბრალოდ სევდიანი გიჟი, არის ზედმეტად იდეალისტი და უბრალოდ საშინლად ეგოისტი. ჰყავს ოჯახი,რომლითაც ყოველთვის იამაყებს და არის დედისერთა.

ბედნიერი არის, როცა:ირაკლის ღიმილს ხედავს.
უყვარს,როცა:ადამიანებს ხედავს ბედნიერს.
წერს,როცა:ცუდ ხასიათზე არის და ეს ხშირად ხდება.
საიტზე არის:3 წელია.
#######
4love-ლები

#######
ალექსანდრა ჯიქია(kira), 16 წლის მე-11 კლასელი(მომავალი მოსამართლე).არის ერთი უჟმური სწერვა,ცოტა გიჟიც. უყვარს მეგობრებთან გართობა ,სკოლის და მასწებიც გაცდენა .მაგრამ ყველაზე მეტად კოკა-კოლა,მინიონი და ანიმე უყვარს...

ბედნიერი არის,როცა:საყვარელადამიანთანაა.
უყვარს,როცა:რაიმე უცდება.
წერს,როცა:ცუდ ხასიათზეა.
საიტზე არის:2013-იდან.
#######
4love-ლები

#######
მისი სახელია თაკო(rolika).ცხოვრობს ქუთაისში...არის 15 წლის, ყავს პატარა ძმა...უყვარს სიმღერა, კითხვა და წერა...წერს ყველასა და ყველაფერზე... ეს სამი რაღაც მისთვის სრული იდილიაა.. გიჟდება max fun-ზე და მინიონებზე ნუ ეს რა თქმა უნდა ყველას უყვარს შოკოლადები და ტკბილეულობა გოგონების საყვარელი ,,ატრიბუტია" მოკლედ ერთი შეხედვით ჩანს რომ არის შვიდი და წყნარი...მაგრამ ოდნავ პატარა რაღაც და გამარჯობაა სიგიჟეეევვ!! სიგიჟე ახლავს თან ყოველთვის ყველგან.. ძალიან პირდაპირი და კონტაქტური არიდ..იცის სად რა როგორ უნდა თქვას..არის ამაყი მაგრამ გარკვეულ დონეზე.. თუ ადამიანი საკუთარ თავზე წინ დააყენე ესეიგი ის მისთთვის ძვირფასი ადამიანია და მისგან ვერანაირ ტკივილს ვერ აიტანს..არის თავისუფალი ადამიანი არასდროს უსმენს სხვას და ყოველთვის აკეთებს იმას რაც სურს..

ბედნიერია,როცა:მის ირგვლივ პოზიტიურ და მხიარულ ადამიანებს ხედავს, რადგან ეს ორი ფაქტორი სიგიჟეს თან ახლავს.
უყვარს,როცა:მეგობრებთან და ოჯახთან ერთად იკრიბება.
წერს,როცა: მუზა მოუვა..შეიძლება დაწეროს ნებისმიერ დროს, თუნდაც ღამის სამ საათზე, ან ავტოვუსში გზაში მიმავალმა მოიმარჯვოს კალამი..
საიტზე არის: დაახლოებით 1 წელია, სულ შემთხვევით კლასელის თხოვნით შემოვიდა ჩვენს საიტზე და აღმოაჩინა ერთი მთლიანი ოჯახი, ძალიან ცოტას იცნობს ამ საიტზე, მაგრამ ამ პატარა ოჯახის სტუმრების კომენტარები და სითბო თითოეული წევრისა საოცრად ახარებს და აბედნიერებს..
#######
4love-ლები

#######
ნინას,nina)))-ს,ზოგადად საკუთარ თავზე საუბარი ყოველთვის უჭირს. თვლის,რომ რიგითი ჩვეულებრივი ადამიანია. ნინა თექვსმეტი წლისა და ჯერჯერობით სკოლაში სწავლობს. სამომავლოდ ბევრი გეგმა აქვს გონებაში,რის განსახორციელებლადაც ყველაფერს გააკეთებს.
ბედნიერი არის,როცა:დედამისი იღიმის.
უყვარს,როცა: აკეთებს იმას, რაც ძალიან უყვარს.
წერს,როცა:ტკივილისგან მთელი სული აქვს გაკაწრული.
საიტზე არის:ერთ წელზე მეტია.
#######
4love-ლები

#######
თიკოს,tiko^-^-ს,უყვარს წერა,კითხვა, ვცდილობს იყოს ადამიანებთან გახსნილი, უყვარს ყველა და ყველაფერი, არასდროს არ არის მოწყენილი...

ბედნიერი არის,როცა:იმ ერთადერთი გვერდით არის.
უყვარს,როცა: მარტო არის, კითხულობს ან წერს...
წერს,როცა:უნდა ემოციების გადმოცემა და უნდა თავისი სათქმელის გადმოცემა.
საიტზე არის:მეორე წელია.
___
იმედია,მოგეწონათ სიახლე..
კიდევ ერთხელ გილოცავთ ყველას დამდეგს...
მიყვარხართ ყველანი.



№1  offline მოდერი Nude

ღამურა ძალიან ბედნიერია, რადგან ასე გაახარე მარიამ! love
--------------------
bailey

 


№2 სტუმარი ემი

ვაუუ, ძალიან დიდი მადლობა ასეთი ინფორმაციისათვის...

მართლა ძალიან მაინტერესებდა....

სულ ბავშვები ყოფილხართ, პატარები love

პროფესიულ წინსვლას და ზრდას გისურვებთ...

პ.ს. იმედია შემდეგ კიდე უფრო სრულყოფილი სია იქნება...

 


№3  offline მფლობელი goga27

love love გილოცავთ 2016 წელს და გისურვებთ მომდევნო წელი ბევრად უკეთესი იყოს და რატმატებული თითოეული ჩვენთაგანისთვის <3
--------------------
♥ 4Love.Ge

 


№4  offline ადმინი უნდა ვწერო

ემი
ვაუუ, ძალიან დიდი მადლობა ასეთი ინფორმაციისათვის...

მართლა ძალიან მაინტერესებდა....

სულ ბავშვები ყოფილხართ, პატარები love

პროფესიულ წინსვლას და ზრდას გისურვებთ...

პ.ს. იმედია შემდეგ კიდე უფრო სრულყოფილი სია იქნება...

არ ისურვეს მონაწილეობის მიღება...
თორემ ყველას გავაგებინე <3

 


№5  offline წევრი maridb

ოჰოო ძალიან მაგარი სიახლე იყოო მარიამმ ყოჩაღ<3 კიდევ ერთხელ ყველას გილოცავთ დამდეგს რომელის სულ რაღაც ერთ საათში დადგებაა. ბედნიერება და სიხარული ყველას<3 love
--------------------
♥Ты Mой Kайф♥

 


№6  offline ადმინი უნდა ვწერო

maridb
ოჰოო ძალიან მაგარი სიახლე იყოო მარიამმ ყოჩაღ<3 კიდევ ერთხელ ყველას გილოცავთ დამდეგს რომელის სულ რაღაც ერთ საათში დადგებაა. ბედნიერება და სიხარული ყველას<3 love

goga27
love love გილოცავთ 2016 წელს და გისურვებთ მომდევნო წელი ბევრად უკეთესი იყოს და რატმატებული თითოეული ჩვენთაგანისთვის <3

ღამურა
ღამურა ძალიან ბედნიერია, რადგან ასე გაახარე მარიამ! love


გილოცავთ,გილოცავთ,ჩემო ტკბილებო love

 


№7  offline ახალბედა მწერალი Keke27

მეც გილოცავთ ყველას. სურვილების ასრულების წელი ყოფილიყოს 2016 წელი love

მარიამ ყოჩაღ! კარგი გამოვიდა request love

ძალიან საყვარლები ხართ ყველანი.
--------------------
გაუზიარეთ ერთმანეთს ბედნიერება და გადასდეთ ერთმანეთს ღიმილი.

 


№8  offline წევრი ROLIKA

როგორ გამაახაარე ნეტაავ იცოდეე❤❤ ყვეელას გილოცაავთ ახალწელს ❤❤ გისურვებთ ჯანმრთელონას, ბედნიერებას, აგსრულებოდეთ ყველა სურვილი და ნატვრა რაც მიზნად დაგესახოთ❤❤ 2016 წელი ყველაზე მაგარი ყოფილიყოს თქვენთვის ❤❤

 


№9  offline ადმინი უნდა ვწერო

Keke27
მეც გილოცავთ ყველას. სურვილების ასრულების წელი ყოფილიყოს 2016 წელი love

მარიამ ყოჩაღ! კარგი გამოვიდა request love

love love

ROLIKA
როგორ გამაახაარე ნეტაავ იცოდეე❤❤ ყვეელას გილოცაავთ ახალწელს ❤❤ გისურვებთ ჯანმრთელონას, ბედნიერებას, აგსრულებოდეთ ყველა სურვილი და ნატვრა რაც მიზნად დაგესახოთ❤❤ 2016 წელი ყველაზე მაგარი ყოფილიყოს თქვენთვის ❤❤

შენთვისაც love

 


№10  offline წევრი ROLIKA

ვაუ, ვაუ ❤❤ ბევრი რამ გავიგე თითოეულ თქვენგანზე ❤❤ ძალიან კარგი ადამიანები ხართ❤❤ მართალია მხოლოდ მოთრობებიდან გიცნობთ ბევრ, მაგრამ მინდა ყველამ იცოდეთ რომ ძალიან მიყვარხართ❤❤

 


№11  offline ადმინი უნდა ვწერო

ROLIKA
ვაუ, ვაუ ❤❤ ბევრი რამ გავიგე თითოეულ თქვენგანზე ❤❤ ძალიან კარგი ადამიანები ხართ❤❤ მართალია მხოლოდ მოთრობებიდან გიცნობთ ბევრ, მაგრამ მინდა ყველამ იცოდეთ რომ ძალიან მიყვარხართ❤❤

ჩვენც love

 


№12  offline წევრი likuna12345

ეჰ, wink წარმატებას და ბედნიერებას გისურვებთ love

სიყვარულით, ყვავი <3

 


№13  offline ადმინი უნდა ვწერო

likuna12345
ეჰ, wink წარმატებას და ბედნიერებას გისურვებთ love

სიყვარულით, ყვავი <3

შენც ასევე love

 


№14  offline წევრი ROLIKA

უნდა ვწერო
ROLIKA
ვაუ, ვაუ ❤❤ ბევრი რამ გავიგე თითოეულ თქვენგანზე ❤❤ ძალიან კარგი ადამიანები ხართ❤❤ მართალია მხოლოდ მოთრობებიდან გიცნობთ ბევრ, მაგრამ მინდა ყველამ იცოდეთ რომ ძალიან მიყვარხართ❤❤

ჩვენც love


გენაცვაალეე <3 ძალიან კარგი ხარ <3

 


№15  offline მოდერი nicol

ყველას გილოცავთ ბავშვებო♥♥♥ წარმატებული წელი ყოფილიყოს თქვენთვის დამდეგი 2016 ♥♥♥
ჭკვიანი ოჯახის წევრები, რომ ჰყავდა საიტს ვიცოდი და თან როოგორი ლამაზები ყოფილხართ. ♥♥♥
--------------------
თინა ნიკოლ

 


№16  offline აქტიური მკითხველი terooo

ყველას გილოცავთ კიდევ ერთხელ და მიხარია რომ ამ დიდი, თბილი და საყვარელი ოჯახის წევრი ვარ... მიყვარხართ ყველანი...

 


№17 სტუმარი Bla..black

Unda vwero ar shegezara amdenis wera?bravo da madloba gilocav da yvelaper kargs gisurveb vinc mainteresebda rogorebi iyvnen realobasi ukve wavikitxe kargi iyo yochagwink

 


№18  offline მფლობელი goga27

კარგით რა რალამაზი გოგოები მყოლია საიტზე და ეხლა უნდა ვიგებდე! არა ზოგის ვიოდი მაგრამ ბერი ახალი გაიცანი ამ საილიდან კარგები ხართ ყველანი love love
--------------------
♥ 4Love.Ge

 


№19  offline ადმინი უნდა ვწერო

nicol
ყველას გილოცავთ ბავშვებო♥♥♥ წარმატებული წელი ყოფილიყოს თქვენთვის დამდეგი 2016 ♥♥♥
ჭკვიანი ოჯახის წევრები, რომ ჰყავდა საიტს ვიცოდი და თან როოგორი ლამაზები ყოფილხართ. ♥♥♥

ასევე...
ანალიტიკოსი
ძალიან კარგი იყო

<3
terooo
ყველას გილოცავთ კიდევ ერთხელ და მიხარია რომ ამ დიდი, თბილი და საყვარელი ოჯახის წევრი ვარ... მიყვარხართ ყველანი...

ასევე <3
Bla..black
Unda vwero ar shegezara amdenis wera?bravo da madloba gilocav da yvelaper kargs gisurveb vinc mainteresebda rogorebi iyvnen realobasi ukve wavikitxe kargi iyo yochagwink

<3

 


№20  offline ახალბედა მწერალი ლორელაი

მიყვარხართ უკვე.მარიამ სუპერ გოგო ხარ,ბოს შევიფეროო?მადლობა საულეთესო დღეებითსბის მთელს ფორლავჯის

 


№21  offline ადმინი უნდა ვწერო

ლორელაი
მიყვარხართ უკვე.მარიამ სუპერ გოგო ხარ,ბოს შევიფეროო?მადლობა საულეთესო დღეებითსბის მთელს ფორლავჯის

მეც,მიყვარხარ love

ლორელაი
მიყვარხართ უკვე.მარიამ სუპერ გოგო ხარ,ბოს შევიფეროო?მადლობა საულეთესო დღეებითსბის მთელს ფორლავჯის

მეც,მიყვარხარ love

 


№22  offline ახალბედა მწერალი ერკე

ოჰ ოჰ ოჰ ^_^
არადა როგორ მეგონა მე ფარადაიზ... ნამდვილი სურათი რომ გედო :დ ჰოდა პირი რომ დავაღე, სანამ არ წავიკითხე, საკუთარი სურათის დადება ვერ მოხერხდაო მანამდე ვერ დავხურე :D :D ნუ ეს ისე, ხუმრობით.. ჰოდა ასეთ ან მასზე ლამაზი, რომ იქნები კიდევ, ეგ ვიცი <3
მაგრამ თუკა მომხვდა პირველი მაინც თვალში... ძალიან ლამაზი ხარ <3
წაგიკითხავ ხოლმე თუკა :დ
მარიამ მარიამ... უნდა ვწერო შენ მართლა. რატომ არ დადე შენი სურათი? :დდ ჰმ...
ყველანი ლამაზები ხართ რა ^_^
ლორე შენი სურათები კი მქონდა ნანახი, მაგრამ ამ სურათში რაღაც განსხვავებულად ლამაზი ხარ მაინც და მომწონს ^_^ აი სანამ სახელს არ წავიკითხავდი ვერც კი გიცანი ისეთი განსხვავებული ხარ ამ სურათში :D <3
ჩემი ღამურა! ტკბილოოო <3
და შვიდუნიაც რა ლამაზია, ლაგოდეხის დედოფალი ეგ! :*
როლიკკ.. შენც როგორი კარგი ხარ და ლამაზი. ღიმილი გიხდება ძალიან <3 ჰოდა, რატომ მეგონა თავიდან რომ ლიკა გერქვა? :დ რო - ლიკა მაინც :დ რავიცი :D <3
თეონა.. ცოტა გაიღიმიე რა.. ახალი წელია ^_^
ზოგს არ ვიცნობ აქედან, მაგრამ უმეტესობას ვიცნობ და ჭორფლიანი გოგონას (თუ მართლა ეგ არის) სურათი როგორც იქნა ვნახეე :დ ნიკოლმა კი კიდევ არ დადო აქაც, საჯაროდ! უყურე შენ. როგორი მორცხვები ხართ. ჰმ... :დ
გიჟი მარიამ წიკლაურიც მომეწონა ძალიან <3 ჯერ მისი კომენტარები ხომ მაგიჟებს მართლა. მეორეც კი სურათზე მართლა ისეა, რომ გიჟის სახელს თვითონ უწოდებ თუ მანამდე არ მოასწრო თქმა გიჟი ვარო ^_^
საყვარლები ხართ ყველანი ჯიქიადან დაწყებული მმმ მოკლედ ყველანი საყვარლები ხართ <3
და მოკლედ აქაც, თეთრი ყვავებივით რომ ვჩანვართ მე და ბექა :დ დანარჩენი ყველა გოგოა ჰაჰა ! :დდ
მიყვარხართ ყველა
და ახალ წელს გილოცავთ!
საყვარლებო love love
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 


№23  offline ადმინი უნდა ვწერო

ერკე
ოჰ ოჰ ოჰ ^_^
არადა როგორ მეგონა მე ფარადაიზ... ნამდვილი სურათი რომ გედო :დ ჰოდა პირი რომ დავაღე, სანამ არ წავიკითხე, საკუთარი სურათის დადება ვერ მოხერხდაო მანამდე ვერ დავხურე :D :D ნუ ეს ისე, ხუმრობით.. ჰოდა ასეთ ან მასზე ლამაზი, რომ იქნები კიდევ, ეგ ვიცი <3
მაგრამ თუკა მომხვდა პირველი მაინც თვალში... ძალიან ლამაზი ხარ <3
წაგიკითხავ ხოლმე თუკა :დ
მარიამ მარიამ... უნდა ვწერო შენ მართლა. რატომ არ დადე შენი სურათი? :დდ ჰმ...
ყველანი ლამაზები ხართ რა ^_^
ლორე შენი სურათები კი მქონდა ნანახი, მაგრამ ამ სურათში რაღაც განსხვავებულად ლამაზი ხარ მაინც და მომწონს ^_^ აი სანამ სახელს არ წავიკითხავდი ვერც კი გიცანი ისეთი განსხვავებული ხარ ამ სურათში :D <3
ჩემი ღამურა! ტკბილოოო <3
და შვიდუნიაც რა ლამაზია, ლაგოდეხის დედოფალი ეგ! :*
როლიკკ.. შენც როგორი კარგი ხარ და ლამაზი. ღიმილი გიხდება ძალიან <3 ჰოდა, რატომ მეგონა თავიდან რომ ლიკა გერქვა? :დ რო - ლიკა მაინც :დ რავიცი :D <3
თეონა.. ცოტა გაიღიმიე რა.. ახალი წელია ^_^
ზოგს არ ვიცნობ აქედან, მაგრამ უმეტესობას ვიცნობ და ჭორფლიანი გოგონას (თუ მართლა ეგ არის) სურათი როგორც იქნა ვნახეე :დ ნიკოლმა კი კიდევ არ დადო აქაც, საჯაროდ! უყურე შენ. როგორი მორცხვები ხართ. ჰმ... :დ
გიჟი მარიამ წიკლაურიც მომეწონა ძალიან <3 ჯერ მისი კომენტარები ხომ მაგიჟებს მართლა. მეორეც კი სურათზე მართლა ისეა, რომ გიჟის სახელს თვითონ უწოდებ თუ მანამდე არ მოასწრო თქმა გიჟი ვარო ^_^
საყვარლები ხართ ყველანი ჯიქიადან დაწყებული მმმ მოკლედ ყველანი საყვარლები ხართ <3
და მოკლედ აქაც, თეთრი ყვავებივით რომ ვჩანვართ მე და ბექა :დ დანარჩენი ყველა გოგოა ჰაჰა ! :დდ
მიყვარხართ ყველა
და ახალ წელს გილოცავთ!
საყვარლებო love love

შენც გილოცავთ

 


№24  offline ახალბედა მწერალი lullaby

მარიამ მადლობა სიურპრიზისთვის.
ყველა ძალიან კარგები ხართ <3

 


№25  offline ადმინი უნდა ვწერო

lullaby
მარიამ მადლობა სიურპრიზისთვის.
ყველა ძალიან კარგები ხართ <3

love

 


№26  offline მოდერი წითური გოგონა

საინტერესო სიახლე იყო love
--------------------
მწვანე ლიმონი

 


№27  offline ადმინი უნდა ვწერო

წითური გოგონა
საინტერესო სიახლე იყო love

love

 


№28  offline ახალბედა მწერალი MariamG

ოოო, ახლა ვნანობ, რომ უარი გითხარი((( მეც მინდა მათ შორის ყოფნა:( გული დამწყდა ახლა :დდდ
რა კარგები არიააან <3

 


№29  offline ადმინი უნდა ვწერო

MariamG
ოოო, ახლა ვნანობ, რომ უარი გითხარი((( მეც მინდა მათ შორის ყოფნა:( გული დამწყდა ახლა :დდდ
რა კარგები არიააან <3

არაუშავს...
შემდეგში შენც იქნები.

 


№30  offline წევრი Ninuca)

საინტერესო სიახლე იყოო

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent