შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

აირჩიეთ ფიფქი და შეიტყვეთ გასაოცარი ამბები საკუთარ თავზე


20-02-2016, 17:19
ავტორი უნდა ვწერო
ნანახია 18 718

თოვლის ფიფქი ახალ წელთან და ცივ ზამთართან ასოცირდება, მაგრამ ის გაცილებით მეტს ნიშნავს - კრისტალების სხვადასხვა სტილი თქვენს პირად ცხოვრებაზე წარმოდგენას ქმნის.

ამ ექსკლუზიურ ტესტში ფიფქების 10 განსხვავებულ მოდელს განვიხილავთ და გამოვიკვლევთ თქვენი ხასიათის თავისებურებებს.

რომელი ფიფქი მოგწონთ?

აირჩიეთ ფიფქის ნომერი, რომელიც მოგეწონათ და შეიტყვეთ მეტი საკუთარ პიროვნებაზე!

ფიფქი 1 - კლასიკური კრისტალი
თუ თქვენ ეს ფორმა აირჩიეთ, ნიშნავს იმას, რომ აფასებთ ტრადიციებს, ოჯახს და ცხოვრების პატარა სასიხარულო მომენტებს. მგრძნობიარე, კეთილი და მომთმენი ადამიანი ხართ, იცით საიდუმლოს შენახვა. გიყვართ სიცილი და სხვების გაბედნიერება.

ფიფქი 2 – "გამბედავი"

ეს სრული ფორმის გამბედავი ფიფქი იმაზე მეტყველებს, რომ პირდაპირი და უპრობლემო ადამიანი ხართ. არ გიყვართ ჭორები და ინტრიგები. ადამიანები თქვენში სანდო მეგობარს ხედავენ. თბილი და მზრუნველი ხართ და თქვენთან ნებისმიერი დაცულად გრძნობს თავს.

ფიფქი 3 – "ელეგანტური"
თუ ამ ფიფქმა მიგიზიდათ, ე.ი. ელეგანტური და კარგი მანერების მქონე ადამიანი ხართ. უზადო გემოვნება გაქვთ, რომელიც თქვენი ცხოვრების ყველა სფეროზე ვრცელდება. ამაყობთ საკუთარი თავით, აფასებთ უბრალოებას და ხალხმრავალ ადგილებს სიმყუდროვეს ამჯობინებთ.

ფიფქი 4 – "რთული"

დეტალებს აქცევთ უდიდეს ყურადღებას. ისრუტავთ უამრავ ინფორმაციას და უცხო გარემოში სწრაფად ითვისებთ სიახლეებს. პირად ცხოვრებაში ინტრიგები და მრავალფეროვნება გიყვართ. ადვილად ამყარებთ ურთიერთობებს.

ფიფქი 5 – "სასარგებლო"

შესაძლოა, თავშეკავებული და მორცხვი იყოთ სოციალურ სიტუაციებში, მაგრამ თავდაჯერებულად აფიქსირებთ საკუთარ მოსაზრებას საჭიროების შემთხვევაში. ძლიერი პიროვნება ხართ და ზომიერად აკეთებთ ყველაფერს შესაძლებლობების მიხედვით.

ფიფქი 6 – "ექსცენტრიკული"
არადელიკატური, გამბედავი, ძლიერი და ინდივიდუალისტური. არ გიყვართ მიღებული დამორჩილება. სრულიად განსხვავდებით სხვებისგან. ცალსახად, უნიკალური პიროვნება ხართ!

ფიფქი 7 – "თვითმყოფადი"
აფასებთ შრომას და მოცემული დავალების შესრულებით თვითმყოფადი ხდებით. შეგიძლიათ კონსტრუქციული კრიტიკის მიღება და თავადაც აკრიტიკებთ სხვებს.

ფიფქი 8 – "მოთამაშე"
გიყვართ თამაში, საკუთარ თავს სერიოზულად არ აღიქვამთ, თქვენი
წონასწორობიდან გამოყვანა ძალზე რთული საქმეა. თქვენთვის უმნიშვნელოვანესია დასვენება და ყოველდღიური წვრილმანებით ტკბობა.

ფიფქი 9 – "გეომეტრიული"

ორგანიზებული და პრაქტიკული ადამიანი ხართ, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს, რომ გართობა არ გიყვართ. მუდამ მზად ხართ, ინტელექტის გამოცდაში მიიღოთ მონაწილეობა. მრავალმხრივ რეჟიმში მუშაობა თქვენსავით სხვას არავის შეუძლია. ლიდერი ხართ და ყველაფერში სწრაფად მიიწევთ წინ.

ფიფქი 10 – "ორმაგი"
მრავალმხრივი გემოვნება, ინტერესები და შესაძლებლობები გაგაჩნიათ. ყველაფერი, რასაც ხელს მოკიდებთ, კარგად გამოგდით. ხანდახან მეგობრებთან ერთად წვეულებებზე დადიხართ, ხანდახან კი განმარტოებას ამჯობინებთ ტელევიზორთან, ხასიათის მიხედვით.



№1  offline აქტიური მკითხველი terooo

დეტალები მნისჰვნელოვანია... ადვილათ ამყარებთ ურთიერთობებს,... უსაქმურობამ სად მომიყვნა, წავე მივუბრუნდე ისტორიას..

 


№2  offline წევრი Shorena Quqchishvili

მეოთხე, ნამდვილად ჩემი ხასიათია
--------------------
ხო გინდოდა უჩემობა?! ხოდა დატკბი! ; )

 


№3  offline წევრი remarki

სწორად ამირჩევია მეოთხე, მართლაც რომ შემეფერება.

 


№4  offline წევრი marikuna mariami mari

სწორიაა მართლა სწორად გამოიცნეს

 


№5  offline მოდერი Nude

მესამე და ერთი–ერთში! wink wink wink
--------------------
bailey

 


№6  offline წევრი mafiozi

მერვე ზუსტად ჩემთვისაა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent