შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

რას გეძახით შეყვარებული? მოფერებითი სახელების ფსიქოლოგია


24-05-2015, 18:28
ავტორი goga27
ნანახია 53 892

,,პატარავ” – ის ყურადღებიანი და მოსიყვარულეა. ფიქრობს, რომ მისი მზრუნველობა გჭირდებათ და ყველაფერი თქვენთვის უნდა.

,,ძვირფასო“ – ურთიერთობაში მისთვის მთავარია სანდოობა და საიმედოობა. გრძნობები მეორე ადგილზე.

,,სულელჩიკი, ბოთე და ა.შ.“ – ეს კაცი ყველაფერს გაპატიებთ. იგი მზად არის ნებისმიერ სიტუაციაში დაგიდგეთ გვერდით და სიტუაცია აკონტროლოს..

,,ზღარბუნა” – იგი თქვენს ურთიერთობას ძალიან დიდ მნიშვნელობას ანიჭებს. ხანდახან თავშეუკავებლად იქცევა, მაგრამ სულის სიღრმეში ძალიან ეშინია თქვენი დაკარგვის.

,,ჩემო სიცოცხლე, ჩემო ცხოვრება” – პათოსი მას ძიებისკენ უბიძგებს და ყოველი შემთხვევისთვის გადაამოწმეთ სხვაგან სადმე სხვაგან სხვა ცხოვრებითაც ხომ არ ცხოვრობს და სხვა სიცოცხლეც ხომ არ ჰყავს.

,,ბაჭია” – იგი აზარტული ადამიანია და ხშირად გეთამაშებათ. არ მოგატყუოთ გარეგნული გამოხატულებით, სინამდვილეში ძალიან ეჭვიანია და სულ თვალს გადევნებთ.

,,ფისო, ფისუნა” – მას მოსწონს ახლო და თბილი ურთიერთობები და სიტუაციის დაძაბვას მუდამ ერიდება.

,,ჩემი ოქრო, ჩემი ბრილიანტი, ჩემი განძი” – თქვენი პარტნიორი თქვენი ურთიერთობის მნიშვნელობისთვის ხაზგასმას ცდილობს და რეალურად უფრო მეტს ფიქრობს, ვიდრე გრძნობს.

,,ბეკეკო” – იგი თქვენთან ძალიან დიდ სულიერ სიახლოვეს გრძნობს, მისთვის ძალიან ძვირფასი ადამიანი ხართ, თუნდაც ამას მთლად კარგად ვერ გამოხატავდეს.

,,კნუტი” – იგი თქვენ ძალიან ახლობლად გთვლით, უნდა რომ ეს კავშირი კიდევ უფრო გაამყაროს, რომ ენდობოდეთ და ცდილობს დაგიმტკიცოთ, რომ მისი იმედი შეგიძლიათ გქონდეთ.

,,ბარტყი” – იგი თქვენ გამო ნებისმიერ რისკზეა წამსვლელი.

,,მელაკუდა” – იგი მთელ თავის ყურადღებას თქვენ გითმობთ და იმავეს ითხოვს თქვენგანაც.

,,მარმელადი, კანფეტი, შოკოლადი და ა.შ. “ – იგი ძალიან მესაკუთრეა და თქვენც მის საკუთრებად მიგიჩნევთ, ძალიან მარტივ, უბრალო ურთიერთობას გთავაზობთ თითქოს, მაგრამ რეალურად მთელ მის ცხოვრებას და დროს თქვენ იკავებთ…

,,საყვარელო, სიყვარულო” – იგი ძალიან მგრძნობიარე ადამიანია, სჩვევია ემოციური ამოფრქვევები და უეცარი გადაწყვეტილებები.

,,დათუნია, დათუჩა, დათვის ბელი” – იგი მგრძნობიარეა, მაგრამ დაჩქარება არ უყვარს, თუმცა ყურადღებიანი და ფრთხილია და თქვენი დაკარგვა არ სურს.

,,ბუსუ, ბასუ, ბუსიკა, ბასუკა, ბაბუსიკა” და ა.შ. – ძალიან ძლიერი გრძნობები აქვს და ზომიერების გრძნობა აკლია.

,,თაგუნია, ვირთხუნია, წრუწუნა..” – მისი გრძნობები არავითარ ჩარჩოში არ ჯდება, თუნდაც ერთი შეხედვით ასეთ შთაბეჭდილებას არ ტოვებდეს. ძალიან მოწებებულია თქვენზე, თუმცა ხან ძალიან თავზეხელაღებულივით იქცევა.

პუსი, პასი, პუპსიკ და ა.შ. – იგი ურთიერთობაში ბოლომდე შემოსვლას ცდილობს, თუმცა შესაძლოა გრძნობების გარდა პრაქტიკული ინტერესებიც ჰქონდეს.

თევზუკა – თქვენ უფრო საქმიანი კუთხით გააგრძელოთ ურთიერთობა სჯობს, თუ რომანტიკა გჭირდებათ, რადგან მას უფრო პრაქტიკული ინტერესები აქვთ, ვიდრე რომანტიკული.

პონჩიკი, დონატი, კრუასანი და ა.შ. -ის მთელი ძალით ცდილობს თქვენი ყურადღების მიქცევას და სავარაუდო მეტოქეების ჩამოცილებას. მას სურს ახლო, ჰარმონიული ურთიერთობა და სიმშვიდე.

ტკბილო, გემრიელო – იგი ცდილობს ემოციურ ადამიანად მოგაჩვენოთ თავი, თუმცა შინაგანად ძალიან მშვიდი და დაბალანსებულია.

ჩემი მზე, ჩემი სინათლე, ჩემი მზის სხივი – იგი ძალიან დიდ სინაზეს და ცხოველ ინტერეს გრძნობს თქვენს მიმართ, მისთვის თქვენ ხართ შანსი, რომელიც არავითარ შემთხვევაში არ უნდა გაუშვას.

ვეფხვუნა, პანტერა, ავაზა, ბოკვერი... – იგი თქვენს დამოუკიდებლობას პატივს სცემს, არასოდეს ეცდება თქვენს გადაკეთებას და თანასწორუფლებიან, სამართლიან კავშირს გთავაზობთ.

ზაზუნა, ზღვის გოჭი და ა.შ. – იგი იმპულსური ქმედებებისკენ არის მიდრეკილი და ამ ,,წამოვლებს“ აყოლილმა შეიძლება არასწორი გადაწყვეტილებები მიიღოს.

წიწილა, ჭუკი, ჭუჭული.. – მას უყვარხართ, მაგრამ მთლად სერიოზულად არ აღგიქვამთ, გულის სიღრმეში მაინც უკან იხევს, მიუხედავად იმისა, რომ აქტიურ კონტაქტზე გამოდის.

მარწყვი – იგი დამოუკიდებელი ადამიანია და თავის პიროვნულ თავისუფლებას პატივს სცემს. მისთვის მთავარი საკუთარი თავია.



№1  offline წევრი aannoo

ვირთხუნა რო დამიძაზოს გადავატეხ რამეს თავზე :დდ

 


№2  offline მოდერი ლილიანა

ფისოს მეძახის მეუღლე,ე.ი კარგის ნიშანია :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
--------------------
სიყვარული არასოდეს მთავრდება

 


№3  offline წევრი mani156

ბარტყიი :დდდ

 


№4  offline წევრი marisa

ზღვის გოჭს შეყვარებულს არა, მაგრამ ჩემს საყვარელ ადამიანს ვეძახი :) და ძალიან მომწონს ♡♥ ვინმეს თუ არ მოსწონს, არც ეგაა პრობლემა :დდ რაც შეეხება მე, აქ რაც წერია, მხოლოდ პატარა თუ გამიგია ჩემი მისამართით. დანარჩენი ყველა სხვა ♡♥ კარგი სიახლეა

 


№5  offline ადმინი უნდა ვწერო

არ ვეთანხმები.. recourse

 


№6  offline წევრი ფსიქო.13

სად მყავს შეყვარებული,თორემ...
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 


№7 სტუმარი soofi

მადლობთ ძალიან დამეხხმარა

 


№8  offline მოდერი Amalthea

აქედან რომელიმე რომ დამიძახოს, ახსნა-განმარტების გარეშე მოვუგრიხავ კისერს lol
--------------------
I want to sleep with you. Doesn't mean to have sex. I mean sleep together under my blankets in my bed. With my hand on your chest. And your arm around me. No talking. Just sleep, blissfully happy, silence.

 


№9 სტუმარი sakvarelo

Mudam damidzaxe

 


№10 სტუმარი mimino

ლილიანა
ფისოს მეძახის მეუღლე,ე.ი კარგის ნიშანია :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

კიიიი მკარგის ნისჰანია

 


№11 სტუმარი giorgi saladze

gochis tavoo ????????????????????

 


№12 სტუმარი სტუმარი გვანცა

ანუ ცქნაფაო და

 


№13 სტუმარი Ruska

Saertod arafers armedzaxis "qmari" :|

 


№14 სტუმარი Ricky

I blog quitee ofvten and I truly apprecioate your content.
This article has trjly peaked my interest. I'm going to bookmark your blog and keep checking
for new details about once per week. I opted in for your Feed too.


Stop by my site ... https://casinoslotprinciples.blogspot.com/2021/12/casino-slots-nuances-games-and-choosing.html

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent