შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

რას ამბობს შენი ზოდიაქო შენს სიყვარულზე


20-11-2015, 20:52
ავტორი Nude
ნანახია 14 481

ვერძი (21 მარტი-19 აპრილი)
გამარჯობა დამოუკიდებელო ქალო! შენ შეიძლება მუდმივად მარტო ხარ მაგრამ ეს შენთვის დიდ პრობლემას ნამდვილად არ წარმოადგენს. ასტროლოგების თქმით ვერძის ნიშნის ქვეშ დაბადებულ ქალებს უჭირთ ურთიერთობის დამყარება, რადგანაც ისინი ჯიუტები არიან და თავისი გააქვთ ყოველთვის. მათ შეუძლიათ ცხოვრობა ურთიერთობის გარეშე, ისინი ძალიან დამოუკიდებლები არიან და არ მიდიან კომპრომისზე. იმ შემთხვევაშიც კი თუ მათი ურთიერთობა ვინმესთან დალაგდება ვერძები ბოლომდე ნეტარებაში არ არიიან. ვერძებთ უყვართ დაპირისპირებები, ხშირად მიდიან კონფრონტაციაზე, მათ მოსწონს დრამების გამართვა.ვერძის ნიშნის ქვეშ დაბადებული ქალები ძალიან ძლიერები არიან და მათ მხოლოდ ისეთი მამაკცის გვერდით შეუძლიათ ყოფნა ვინც მათზე ძლიერი იქნება.

კურო (20 აპრილი-20 მაისი)
როცა კურო თავის კაცს ხვდება, ის მას ეჭიდება, მხატვრულად რომ ვთქვათ. ის ძალიან მგრძნობიარე და შეხებაზე ორიენტირებული ნიშანია, ამავე დროს ძალიან თბილი და მომაჯადოებელი. კუროს ნიშნის ქვეშ დაბადებულ ქლებს უნდათ ურთიერთობა, და ამის გამო შეიძლება ცოტა მომაბეზრებლად მიეკრონ ვინმეს. ეს იმ შემთხვევაში მოქმედებს თუ კაცებიც შეხებაზე მგრძნობიარენი არიან, თუ ეს ასე არ არის, არ შეაშინოთ ის. კუროები, ცოტათი ეჭვიანები არიან. იგივე თვისება კაცის მხრიდან შენთვის პირველ ადგილზეა, ადამიანები გაურბიან კუროებს იმიტომ რომ ისინი ზემგრძნობიარენი არიან და ამ გრძნობას ხშირად გამოხატავენ.

ტყუპები (21 მაისი-21 ივნისი)
კარგი ამბავი: ტყუპების ნიშნის ქვეშ დაბადებული გოგონები არიან სუპერ აქტიურები საზოგადოებაში და ყოველთვის დიდი წარმატებით სარგებლობენ მამაკაცებში. ცუდი ამბავი: შენ ხანდახან შეიძლება ძალიან დამღლელი იყო შენი ზეაქტიურობის გამო. ტყუპებს უყვართ ყველაფრის გაანალიზება რაც ხდება, მათ უყვართ ამ კონფლიქტის შესახებ ლაპარაკი, ტენდენცია გაანალიზო ყველაფერი ნიშნავს რომ შენ ზედმეტად აფასებ საგნებს, რაც შეიძლება სტრესული იყოს შენთვის და იმ მამაკაცისათვის ვისაც ხვდები.

კირჩხიბი (22 ივნისი-22 ივლისი)
კირჩხიბები ძალიან ბუნებრივები და ემოციურები არიან. შენ მოგწონს სხვაზე მზრუნველობა და სხვისი პატრონობა, ამიტომ კაცებს მოსწონთ შენთან ყოფნა იმიტომ რომ თავს კომფორტულად გრძნობენ და მოსწონთ როცა მათზე ვიღაც ზრუნავს. კირჩხიბის ნიშნის ქვეშ დაბადებულებს მიდრეკილება აქვთ ყველაფერი თავის თავზე მიიღონ, დაწყნარდით, თუ თქვენი მეორე ნახევარი აბოდებს დედამისი მაკარონზე, ეს არ ნიშნავს, რომ ამით თქვენ გამცირებთ თქვენი დიასახლისური უნარებით, თქვენ დიდი შესაძლებლობაა რომ უკეთესიც კი იყო!

ლომი (23 ივლისი-22 აგვისტო)
ღრრრრ!! ლომის ნიშნის ქვეშ დაბადებულებს უყვართ როდესაც ამჩნევენ და ხშირად გამოსდით კიდეც. ასტროლოგიაში ლომს აღწერენ როგორც ენთუზიასტ ხალხს რომლებსაც უყვართ ყურადღების ცენტრში ყოფნა. შენთვის ბევრად უფრო იოლი არის პირველი ნაბიჯი თავად გადადგა ვიდრე შენს წრეში მყოფი სხვა გოგონებისთვის და ბიჭები აუცილებლად შეამჩნევენ შენს გამბედაობას. მაგრამ შენი თავდაჯერებულება ხანდახან ცუდად ერევა შენ ურთიერთობაში, გარკვევის მაგივრად შეიძლება უფრო არიო ის. შენი თავდაცვის მექანიზმი ისე მძლავრად მუშაობს რომ ნებისმიერი წვრილმანიდან ბრაზილიური ტელესერიალის ჩახლართული ამაბები შეიძლება გამოგივიდეს. მიიღე ურთიერთობა ისეთი როგორიც არის.

ქალწული (23 აგვისტო-22სექტემბერი)
პრაქტიკიდან გამომდინარე ასტროლოგები ასკვნიან რომ ქალწულები საუკეთესო პარტნიორები არიან. რადგანაც შენ არ მოელი ბევრს არაფერს ამიტომ თქვენი ურთიერთობა უმეტეს შემთხვევაში ბუნებრივად და ადვილად წარიმართება. შენ გაქვს ნიჭი იყო ბედნიერი უმნიშნველო ამბითაც კ, ასე რომ კაცები მაინცდამაინც მთავარი არ არის შენს ცხობრებაში, მათ გარეშეც ადვილად შეგიძლია წარმატების მიღწევა. შენ ცხოვრებას ლოგიკურად უყურებ, ხანდახან ემოციების გარეშეც კი, რაც თავის მხრივ კარგია როცა ამ ცხოვრების ორომტრიალში ებმევი. უდიდესი დაბრკოლება ქალწულებს სასიყვარულო ურთიერთობისას აქვთ ის რომ ისინი გამოუსწორებლად მორიდებულები არიან, რაც ბიჭებს გამოუვალ მდგომარეობაში ადგებს.

სასწორი (23 სექტემბერი-22 ოქტომბერი)
სასწორის ნიშნის ქვეშ დაბადებული ქალბატონები შესანიშნავი მეგობრები და მეუღლეები არიან, ალბათ ნაწილობრივ ეს იმით არის განპირობებული რომ მათ ძალიან უყვართ ადამიანებთან ურთიერთობა. შენ სასწორის ნიშნის ქვეშ დაბადებულო მომხიბვლელო გოგონა, შეიძლება მუდმივად შეყვარებულთა კატეგორიაში ჩავარდე, იმიტომ რომ მიხვდი საუკეთესო გზა დაჭრილი გულის სამკურნალოდ ახალი რომანია. უარყოფითი მხარე? ხანდახან შენ მაინც ძველი ურთიერთობის შენარჩუნების მომხრე ხარ, იმდენად რომ თავიდან იცილებ კონფრონტაციებს და ამ იმედგაცრუების გამო შეიძლება პასიურიდან აგრესიულად გადაიქცევი. ნამდვილი სასწორი ხარ, ერთი უკიდურესობიდან შეგიძლია მეორე უკიდურესობაში გადავარდე. შენ შეიძლება არ ამჟღავნებდე, რომ ბრაზდები როცა არ გირეკავენ, მაგრამ შეიძლება არც კი უპასუხო შენს შეყვარებულს როცა ის 4 დღის განმავლობაში გირეკავს.

მორიელი (23 ოქტომბერი-21 ნოემბრი)
მორიელის ნიშნის ქვეშ დაბადებული ადამიანები ყველაზე რთულად მისადგომები არიან. ისინი ადვილად არავის ენდობიან და ხშირად ეჭვის ქვეშ აყენებენ სხვების გემებს, შენ გაინტერესებს რას მოელიან შენგან, ვის რა უნდა. ასეთი წინდახედულობის და სიფრთხილის გამო, მორიელები უფრთხილდებიან იმ ურთიერთობას რომელიც აქვთ და ამიტომ მზად არიან გადაჭრან ნებისმიერი პრობლემა რომელიც გზაზე გადაეღობებათ, ისინი ამას გასაოცრად აკეთებენ. ისინი ყოველთვის ძირისძირობამდე იკვლევენ პრობლემას, არ ერიდებიან შეკითხვების დასმას და არც პასუხის მოსმენის ეშინიათ. როდესაც შენ და შენი პარტნიორი ხვდებით რაიმე გადაულახავ წინააღმდეგობას, შენ შენი ცხოვრებისეულ მისიად შეიძლება დაისახო ეს და მონახო ენერგია მის გადასაჭრელად.

მშვილდოსანი (22 ნოემბერი-21 დეკემბერი)
მშვილდოსანი ქალები მიმართულნი არიან იქით, რომ დაამსხვრიან რაც შეიძლება მეტი გული, რადგანაც ისინი არ ყოყმანობენ და თვალი ყოველთვის გაქცევაზე უჭირავთ. ამ ნიშნის ქვეშ დაბადებული ქალები თავისუფლების მოყვარეები არიან ამიტომ ხშირად აქვთ პრობლემები სამართალთან, მათ არ უყვართ ვალდებულებების აღება.მათ ურჩევნიათ იყვნენ მარტო მანამ სანამ არ იპოვიან იმ ადამინს, რომლის ცხოვრება თავგადასავლებით და ხიფათით არის სავსე, ბიჭს რომელიც გაუგებს მათ და მიანიჭებს უამრავ თავისუფლებას სამოგზაუროდ, გამოსავლევად და სიახლეების გასაცნობად.

თხის რქა (22 დეკემბერი -19 იანვარი)
ასტროლოგის თქმით თხის რქას აქვს ის რითიც შეუძლია ყველას გაოცება. არასოდეს რომ არ ჩაიდენს უგუნურ საქციელს ისეთ კატეგორიის გოგონებს მიეკუთვნები, მაგრამ შენ არ აპირებ შენი დრო დაკარგო ვიღაცაზე. შენი მეგობრების თქმით შენ მომთხოვნი ადამიანი ხარ, მაგრამ შენ უბრალოდ იცი რა გჭირდება და ამიტომ არასოდეს არ თანხმდები ნაკლებზე, ამიტომაც ადამიანთ წრე ვისაც შენ შეიძლება პაემანზე წასვლაზე დათნხმდე საკმაოდ ვიწროა. შენ არ აწყობ დრამებს, ხარ მომთმენი და და არ უხვევ არჩეული გზიდან, შეგიძლია მშვიდად დაელოდო ადამიანს რომელსაც იმსახურებ.

მერწყული (20 იანვარი-18 თებერვალი)
შენ არ ხარ ერთადერთი ვინც თავის გრძნობებს მუდამ თან დაატარებს. შენ შეგიძლია ადამიანებს გააგებინო შენი გრძნობები, მაშინაც თუ თქვენ შორ დისტანციაზე იმყოფებით, ასტროლოგების თქმით მერწყულის ნიშნის ქვეშ დაბადებულ ადამიანებს ნიჭი აქვთ გრძნობები თვალით უხილავ ტალღებს გააყოლონ, თუმცა ყოველი ასეთი შემთხვევის შემდეგ მერწყულები ცოტათი უფრო ცივები ხდებიან ვიდრე იყვნენ. მერწყულები შეიძლება იყვნენ საოცრად განმარტოებულები და გულცივები მაშინაც თუ მათ ეს სულაც არ უნდათ. ჰაერის ნიშნის ქვეშ დაბადებულები დაჯილდოებულები არიან ნიჭით გაანალიზონ ყველაფერი აღელვების და ემოციები გარეშე. ამან შეიძლება გზა გასაყარამდე მიგიყვანოს: პირველი შენ შეგიძლია შენს პარტნიორთან დაკავშირებული ნებისმიერი პრობლემა გადაჭრა რაციონალურად, აღელვების გარეშე, ზედმეტად მშვიდადაც კი და მეორე მხრივ შენ ძალიან უგრძნობი ადამიანის შთაბეჭდილებას დატოვებ.

თევზები (19 თებერვალი-20 მარტი)
თევზების რეპუტაცია ასეთია, ისინი ძალიან მოკრძალებულები არიან, ამიტომ ხანდახან ისინი შეიძლება რაღაც სირთულეებს წააწყდნენ ურთიერთობისას .ერთის მხრივ შენი პლიუსია ეს თავმდაბლობა და მოკრძალება: შენი თავდაუზოგაობა და ადამიანთა დახმარების სურვილი გაქცევს შენ ყველაზე კარგ კომპანიონად და ადვილია ასე ცხოვრება. მაგრამ მეორეს მხრივ შენ შენი კეთილი ბუნებიდან გამომდინარე ადვილად შეიძლება მოტყუებულთა რიგებში გადაინაცვლო, ხომ შეგიძლია გაიხსენო მატყუარა შეყვარებულები შენი წარსულიდან? შენ უკეთესს იმსახურებ, ასე რომ თავიდან მოიცილე ის ბიჭები რომლებიც შენნაირი გულკეთილები არ არიან.



№1  offline მოდერი წითური გოგონა

ეს ის პირველი (და ვიმედოვნებ ბოლო) შემთხვევაა, როდესაც საერთოდ არ ვეთანხმები სტატიას, ან ჩემთან არ დაემთხვა!
--------------------
მწვანე ლიმონი

 


№2 სტუმარი black

Samwuxarod yvelaze meti inpormacia qalze iyo amito..:/

Mara mainc giji var shenze;*

 


№3  offline მოდერი Nude

წითური გოგონა
ეს ის პირველი (და ვიმედოვნებ ბოლო) შემთხვევაა, როდესაც საერთოდ არ ვეთანხმები სტატიას, ან ჩემთან არ დაემთხვა!

ალბათ...
black
Samwuxarod yvelaze meti inpormacia qalze iyo amito..:/

Mara mainc giji var shenze;*

ბიჭი ხარ?
--------------------
bailey

 


№4 სტუმარი black

Ver getyvi:)
karoche var Mara aq ARA..:Dmevaseba ro ver xvdebian vin var Da male mgoni mec ewvi shemepareba:D

 


№5  offline მოდერი Nude

black
Ver getyvi:)
karoche var Mara aq ARA..:Dmevaseba ro ver xvdebian vin var Da male mgoni mec ewvi shemepareba:D

კარგი, იყავი ვინც ხარ.
--------------------
bailey

 


№6 სტუმარი black

Kaee cxovreba;)jigaro xxar Da erke nu maewvianebs<⁉‼

 


№7  offline წევრი marisa

უემოციო კი არა, ძალიან ემოციური ვარ და ზოგჯერ იმდენად თამამი ვარ, ჩემი თავის მიკვირს. აი, საუკეთესო პარტნიორი ვარ თუ არა, არ ვიცი. ნაკლებად მჯერა ამის :დდ

 


№8  offline წევრი Firefly

თავისუფლება მართლაც გადაჭარბებულად მიყვარს :დ
--------------------
M.T

 


№9 სტუმარი nino k.b.

ჩემსას სულ ყველაფერი დაემთხვა აი სუუულ. თხის რქა ვარ და ზუსტად ესეთი ხასიათი მაქვს.

 


№10  offline წევრი თამუნა

ჩემიც დაემთხვა, მომწონს ასეთი სიახლეები, სულ ვკითხულობ. love
--------------------
ჩემი სიგიჟე შენს მიმართ არარსებული სიყვარულია...

 


№11 სტუმარი დაჭრილი ლამა

ზუუუუუსტად ეგეთი ვარ :)))

 


№12  offline წევრი maridb

აიი ზუსტადდ რაა<3 ყველაფერი დაემთხვაა<3:D^^
--------------------
♥Ты Mой Kайф♥

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent