შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ზოდიაქოს სამი წყვილი,რომელსაც უსიტყვოდ ესმის ერთმანეთის


27-02-2016, 10:08
ავტორი უნდა ვწერო
ნანახია 7 938

ამბობენ, რომ იდეალური ურთიერთობები ამ ქვეყანაზე არ არსებობს და ეს ნაწილობრივ მართალია. თუმცა, არსებობს მეტ-ნაკლებად ჰარმონიული და იდეალურთან მიახლოებული კავშირები, რომელშიც ცოლ-ქმარს ერთმანეთის ხშირად სიტყვების გარეშეც ესმის უკვე. ასტროლოგები თვლიან, რომ არსებობენ ზოდიაქოს ნიშნები, რომელთაც დაწყვილების შემთხვევაში საუბრის გარეშეც შეუძლიათ გაუგონ ურთიერთს.

კურო - ქალწული ამ ორ მიწის ნიშანს შორის ჰარმონია პირველივე შეხვედრსას მყარდება. ისინი ძალიან ბევრ რამეში გვანან ერთმანეთს. აქვთ ერთნაირი შეხედულებები ცხოვრებაზე და კომფორტიც ერთნაირად მოსწონთ. მათი ცხოვება დაცული იქნება ზედმეტი აყალ-მაყალისა და შფოთისგან. იმიტომ რომ ორივეს უნდა ურთიერთობები პრობლემებისა და აყალ-მაყალის გარეშე.

კირჩხიბი - მორიელი
ინტუიციური ბუნების წყალობით, რომელიც ორივე ნიშანს მოჰმადლა კოსმოსმა ამ წყვილს ერთმანეთის გაგება ტელეპატიურ დონეზე შეუძლია. ამასთან ერთად, კირჩხიბის თვისება მოერგოს და ფსიქოლოგიურად "შეერწყას" თავის პარტნიორს, ძალიანაც ხიბლავს და აწყობს მორიელს, რომელიც თავის მხრივ გარკვეული დიქტატორული მიდრეკილებებით გამოირჩევა. კირჩხიბის კი არაფერი აქვს საწინააღმდეგო ამის.

სასწორი - მერწყული
ისინი ერთ ტალღაზე არიან, როგორც წესი, ყოველთვის. უფრო სწორი იქნება თუ ვიტყვით ერთ მხარეს უბერავს ნიავი მათთან. სასწორი, რომელიც დიპლომატიურობითა და მიხვედრილობით გამოირჩევა ყოველთვის დროულად ხვდება რა სჭირდება მის "დიდ ბავშვს", ექსცენტრიკულ და არაპროგნოზირებად მერწყულს. მერწყული კი თავის მხრივ ყოველთვის მისცემს სასწორს მისით აღფრთოვანების საშუალებას. ისინი უსიტყვოდ ხვდებიან ერთმანეთის განწყობას და უწყობენ ფეხს ნებისმიერ სიტუაციაში.



№1  offline წევრი mark12

Greeting to you, am Martins, from United States, I saw your profile and i became interested in knowing you more, Please kindly reply me back via e-mail [email protected],so that we can talk better.

waiting,
Thanks. Martins,

 


№2  offline მოდერი tsn

კირჩხიბი და მორიელი (*-*)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent