შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

7 ზოდიაქოს ნიშანი, რომლებიც მარადიულ სიყვარულს ჰპოვებენ


18-08-2016, 09:43
ავტორი Tako Tako_2
ნანახია 2 767

ურთიერთობის დასაწყისში ადამიანები ეიფორიას განიცდიან, მაგრამ მკვეთრი ემოციები და შთაბეჭდილებები არაა იმის გარანტი, რომ ორი ადამიანი მომავალში ბედნიერად განაგრძობს ცხოვრებას. დღეს იდეალურ ზოდიაქოს იდეალურ წყვილებს გაგაცნობთ. ნახეთ, იქნებ თქვენც მოხვდით იდეალური წყვილების შვიდეულში.

ვერძი და ტყუპი

ჰაერი და ცეცხლი - ეს ორი სტიქია იდეალურად აბალანსებს ერთმანეთს. როგორც ცეცხლს არ შეუძლია ჰაერის გარეშე, ისე ვერძი ვერ ძლებს ტყუპის გარეშე. ისინი მხოლოდ ფიზიკურად კი არა, ინტელექტუალურადაც იზიდავენ ერთმანეთს. მათ იდეალური ოჯახის შექმნა შეუძლიათ. მუდამ ბედნიერები არიან და სიყვარული ნებისმიერ სირთულეს აძლევინებთ.

მშვილდოსანი და ლომი
ლოგიკურად, ორი ცეცხლოვანი ნიშანი ერთმანეთის კონკურენტი უნდა იყოს, მაგრამ ეს მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ მათი სიყვარული ტყუილზეა აგებული. ნამდვილი სიყვარული კი მათ შეუძლებელს შეაძლებინებს. ასტროლოგები ლომისა და მშვილდოსნის წყვილს ურჩევენ, ხშირად იმოგზაურონ. ეს მათ სიყვარულის ცეცხლს კიდევ უფრო გააძლიერებს.

ვერძი და სასწორი
სასწორს ვენერა მფარველობს, ვერძს - მარსი. ეს ორი ნიშანი ერთმანეთის მიმართ ინტერესს არასდროს კარგავს. ერთად თავბრუდამხვევ წარმატებას აღწევენ და რაც მთავარია, ერთად ბედნიერები არიან.

მერწყული და ქალწული
პრაქტიკული ქალწული და მუდამ იდეებით სავსე მერწყული იდეალური წყვილია. მათ შეგვიძლია ჯადოქრებიც ვუწოდოთ. ერთად არასდროს იწყენენ და არც არასდროს კამათობენ. მერწყული-ქალწულის წყვილს კულინარიის, ლამაზი ნივთებისა და ბუნების სიყვარულიც აერთიანებს. ერთად ბედის ყველაზე რთულ გამოწვევასაც გაუმკლავდებიან.

კირჩხიბი და მორიელი
მესაკუთრე კირჩხიბს პარტნიორული ურთიერთობის აწყობა უჭირს, მაგრამ, როცა ის მორიელს ხვდება, სიტუაცია რადიკალურად იცვლება, კირჩხიბი მზრუნველი ხდება, რაც მორიელს მოსწონს, ხოლო ეს უკანასკელი კირჩხიბს ვნებით ავსებს.

კურო და თხის რქა
ორი მიწის წარმომადგენელი იდეალურად, შეგვიძლია ვთქვათ, უსიტყვოდ უგებს ერთმანეთს. მათ აქვთ შანსი, სიბერემდე ბედნიერად იცხოვრონ და რამდენიმე შვილი გააჩინონ.

თევზები და კურო
თუ იდეალური წყვილის ნახვა გსურთ, თევზები-კუროს დააკვირდით. კუროს სიბრძნე, თევზების მეოცნებე ხასიათი და მგრძნობიარობა იდეალურ კავშირს ქმნის. ისინი აფასებენ ერთმანეთს, ეხმარებიან განვითარებაში და მყარ ოჯახს ქმნიან.



№1  offline წევრი TeddyBear

ანუ ვეძებ ვერძს smile joy

 


№2 სტუმარი metichara))

Vedzeb kuros :ddd

 


№3 სტუმარი ბოთე

ვეძებ თხის რქას

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent