შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ყველა მამაკაცს სურს, ქალმა მათ შესახებ ეს 10 რამ იცოდეს


19-08-2016, 18:11
ავტორი უნდა ვწერო
ნანახია 3 095

მამაკაცები განსხვავებულები არიან, თუმცა არსებობს ერთი უნივერსალური ინსტრუქცია, თუ რა სურთ მამაკაცებს. გაეცანით "ოქროს წესებს".



1. ხანდახან არ გვსურს საუბარი (ეს შეტყობინებებსაც ეხება) და ეს კონკრეტულ სიტუაციასთან ან ადამიანთან არაა კავშირში.
2. ქალებისგან განსხვავებით, ჩვენ ვუჩივით მეხსიერებას. ამიტომ თამამად შეგვახსენეთ, თუ რამე დაგვავიწყდა.
3. ქალებისგან განსხვავებით, ერთდროულად რამდენიმე საქმის კეთება არ გამოგვდის. ერთი მომენტი - ერთი საქმე.
4. იგნორი განზრახ არ გვახასიათებს, მაგრამ თუ რაიმე საქმით ვარ დაკავებული, გთხოვთ, ნუ მოგვაცდენთ.
5. თუ რაღაცას არ ვაკეთებთ , რაც თქვენ გაგაბედნიერებდათ, იმიტომ კი არა, რომ არ გვინდა; იმიტომ, რომ არ ვიცით, როგორ გავაკეთოთ.
6. თუ გეკითხებით: "რა მოხდა" და გვპასუხობთ: "არაფერი". ჩვენ ისე მოვიქცევით, თითქოს არაფერი მომხდარა.
7. ნუ გგონიათ, რომ თუ თქვენი ფიქრების ამოცნობა არ შეგვიძლია, გულგრილები ვართ თქვენ მიმართ.
8. ქალისთვის საზიანოა ფანტაზიორობა. მამაკაცი ვერ იქნება ისეთი, როგორიც თქვენ რომანტიკულ კინოში ნახეთ.
9. ლუდი ისევე გვაინტერესებს, როგორც თქვენ - ჩანთები.
10. ხანდახან უნდა ამოისუნთქოთ, რათა ჩვენც შევძლოთ სიტყვის ჩაკვეხება.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent