შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული მარტო გულის ტკენა არ არის


14-03-2021, 20:46
ავტორი mari77
ნანახია 2 411

სიყვარული მარტო გულის ტკენა არ არის როცა ვიღაც გულს გტკენს შენ მთელი სმყარო ბრუნავს შენს გარშემო გონია რომ მალე დაგემხობა თავზე, ამბობენ რომ ვინმე არ უნდა გიყვარდესო მაგრამ ესე არა ცხოვრება სიყვარულის გარეშე იცხოვრებთ ან სითბოს გარეშე სიყვარული არ არის დანაშაული თუ გიყვარს გიყვარდეს უბრალოდ მაქ საზღვარიც არსებობს მაგრამ როცა გიყვარს სულ სხვა ხდები მას რომ სხვა უყვარდეს შენ ის მაინც გიყვარს და შენ სულ ამ კითხვას უსვამ საკუთარ თავს ნეტა რატომ მიყვარს ის და არა სხვა? გული მატკინა მაგრამ მე ის ისევ მიყვარს, მელანდება კიდეც ეს ყველას მოსდის გიხარია რომ ის შენს გვერდითა, გიხარია რომ მას რამე არ ჭირს, გიხარია რომ ის იღიმის, და გიხარია რომ მას ხედავ, ეს ხომ უბრალო სიყვარული არ არის შენ ის მთელი არსებით გიყვარს შენ მასზე შეყვარებული ხარ მაგრამ მან რომ გული გატკინა, მაგრამ ეს საიდან უნდა გვახსოვდეს როცა ის ჩვენთან ახლოსა ცვენ ყველა დარდი და ტკივილი გვავიწყდება ვიცი ძნელია შეგუო, რომ მას სხვა უყვარს სხვასთან დადის მაგრამ დრო მოვა და ვნახოთ რა მოხდება უნდა დავიცადოთ სიყვარულს მარტო ტკივილი არ მოაქვს მას ბედნიერებაც მოაქ, და ჩვენ უნდა მოვითმინოთ და დაველოდოთ კი სიყვარულს ტკივილი მოაქვს მაგრამ ჩვენ ეს ტკივილი არ უნდა დავთმოთ ჩვენი სიცოცხლეც რომ იყოს მაგაზე დამოკიდებული მე ისევ მიყვარს ის ადამიანი და არ ვიცი ისევ მეყვარება თუ არა მაგრამ მე ჯერ ედნიერი ვარ იმიტორომ მჯერა რომ ეხა მაინც არ გადამიყვარდება, მე ან სხვა ადამიანებმა უნდა ვიფიქროთ უნდა მოვითმინოთ და დრო მოვა და შეგვიყვარებს ის ადამიანი ვინც ჩვენ გვიყვარდა და გვიყვარს.


არ ვიცი კაია თუ ცუდი მაგრამ მადლობა ყურადღებისტვის რაც გულით მომაფიქრდა ის დავწერე და მადლობა ყველას დდ.



№1 სტუმარი სტუმარი Kaxa

Martali xar

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent