შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არჩილ შარვაშიძე - როდესაც ღმერთებს ეძინათ


24-03-2015, 00:50
ავტორი goga27
ნანახია 12 708

წიგნის სახელი: როდესაც ღმერთებს ეძინათ
წიგნის ავტორი: არჩილ შარვაშიძე
გვერდების რაოდენობა: 36

წიგნის აღწერა:
აღნიშნული მოთხრობა სხვა მოთხრობებთან ერთად შესულია კრებულში ,,სიბნელე სინათლისა", რომელიც განთავსებულია ამავე საიტზე. ,,როდესაც ღმერთებს ეძინათ" არის ვრცელი მოთხრობა, რომლის ღრმა შინაარსი, ადამიანის მიერ ღმერთის ძიების, იმედგაცრუების, შემოქმედთან პაექრობის, პარადოქსებით აღსავსე სასწაულების ზღვარზე გადის. მოთხრობას რამდენიმე გამოკვეთილი გმირი ჰყავს, რომელნიც ცალკ-ცალკე კაცობრიობის განსხვავებულ პროტოტიპებს განასახიერებენ: კალინიკე-სახე და სარკე ღმერთისაგან მიტოვებული, დამაშვრალი, მაგრამ მეამბოხე, შეურიგებელი და ბიბლიურ იაკობსავით მებრძოლი უთვისტომო ადამიანისა. მოხუცი-სულით ხორცამდე ღმერთს მინდობილი, ყველაფრით მადლიერი, ბიბლიურ იობსავით მოთმინებითა და რწმენით აღსავსე მათხოვარი. ქალი- დაუჯერებელ სასწაულს შემთხვეული სახე, მსგავსება კაცობრიობის ნელთბილი, მცირედმორწმუნე, მაგრამ უეცრად გამოღვიძებული ნაწილისა. მოთხრობას ასევე ჰყავს რამდენიმე ეპიზოდური, მაგრამ მკაფიოდ გამოკვეთილი სახე, მამა ნაზარისა და სიკვდილ-სიცოცხლის ზღვარზე მყოფი ადამიანის სახით, რაც მთლიანობაში ღრმა შინაარსის, საინტერესო სიუჟეტის და წარმოუდგენლად მძაფრი დინამიკის ერთიანობას ქმნის. მოთხრობის წაკითხვის შემდეგ, შეუძლებელია ადამიანს არ გაახსენდეს გულში გადამალული, სადღაც სიღრმეში დაგუბებული, უპასუხოდ დატოვებული შეკითხვები!



№1 სტუმარი Sunil

Damn, I wish I could think of sohteming smart like that!

 


№2 სტუმარი თეონა მ

აი ბევრ რამეზე რომ დაგაფიქრებს ისეთი წიგნია ((

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent