შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მე და კორონა


8-11-2020, 17:21
ავტორი ucnobi avtori 14
ნანახია 968

ერთი სოფლელი ადამიანი ვიყავი აქამდე, არც კორონა არსებობდა და არც ამდენი სადარდებელი მქონდა, როგორც ახლა. ვცხოვრობდი ერთ პატარა სოფელში დედასთან, მამასთან და ჩემს ძმასთან ერთად, სკოლაში ერთად დავდიოდით მეგობრები და მეზობლები, აქ არ არსებობდა შური, დაცინვა და ღალატი და უეცრივ მომიწია გაზრდა, რადგან სკოლა დასრულდა და ახალი ვალდებულებები დამეკისრა. საბედნიეროდ იმ წელსვე მოვეწყვე ჩემს არჩეულ უნივერსიტეტში და დავიწყე სწავლა, მუშაობა და დღეები ისე გარბოდნენ ვეღარაფერს ვასწრებდი, ვერც ძველ მეგობრებს ვნახულობდი და ვეღარც ახალს ვიჩენდი. დავრჩი სრულიად მარტო და უეცრად კიდევ ერთი დიდი აღმოჩენა მოხდა ჩემში რასაც ალბათ ვერ ავხსნი... მივხვდი რომ სხეული რომელიც ამდენი ხანი მატარებდა ამ სამყაროში ჩემი იყო, ეს უბრალო ცხოვრება ჩემი იყო და ოდესმე ეს ცხოვრება დასრულდებოდა... ჩემი თავი აღვიქვი, დავინახე გარედან და საშინლად შემეშინდა და მალე ეს შიში ტირილში გადაიზარდა, ყოველდღიურ პანიკურ შიშებში, რომ დედა გარდაიცვლებოდა, მამაც გარდაიცვლებოდა და სრულიად მარტო დავრჩებოდით მე და ჩემი პატარა ძმა ამ სასტიკ სამყაროში... დედას ყოველდღე ვურეკავდი და ვევედრებოდი რომ არ მივეტოვებინე, არ მომკვდარიყო, მაგრამ ვერ ვეუბნებოდი ეს შიში რამ გამოიწვია... არ მინდოდა ენერვიულა... რაც შეეხება სამსახურს იქ გამიმართლა, ჩემი ოცნების სამსახური მქონდა სანამ პანდემიის გამო არ დაიხრა 6 თვით და ისევ სოფელში დავბრუნდი რამაც ოდნავ დამამშვიდა, მაგრამ სიტუაცია მთლიანად არია, რადგან დავსტოპდი და სამსახურში წასვლა აღარ მომინდა სექტებერში, მაგრამ ვიფიქრე, რომ გამივლიდა და დავბრუნდი სამსახურში, რომელიც რატომღაც ბედნიერებას აღარ მანიებდა და კვლავ პანდემია დაიწყო, კვლავ სახლში დავრჩი მარტო და ვფიქრობ ეხლა რა გავაკეთო, სამსახური დავტოვო, ახალი მე უნდა ვიპოვო თუ რა გამოცდა უდა ჩავაბარო ისევ ცხოვრებას.



№1  offline წევრი EllaTriss

კორონამ ყველა შეგვცვალა. ყველას ცხოვრებაში შეაღწია და ყველას გაგვიანდგურა რაღაც. პირადად მე, უამრავ რამეს ჩამომტოვა, უამრავი ოცნება ჩამომინგრია და მეც ვზივარ ახლა სახლში ასე. ყოველივე იმის გახსენება, თუ სად ვიქნებოდი ახლა და სად ვარ მისი წყალობით, ჭკუიდან მშლის.
კარგია, რომ შეგიძლია დაწერო და გამოხატო.
ვიცი, დიდად ვერა, მაგრამ სულ ცოტათი მაინც შველის.

 


№2  offline წევრი ucnobi avtori 14

EllaTriss
კორონამ ყველა შეგვცვალა. ყველას ცხოვრებაში შეაღწია და ყველას გაგვიანდგურა რაღაც. პირადად მე, უამრავ რამეს ჩამომტოვა, უამრავი ოცნება ჩამომინგრია და მეც ვზივარ ახლა სახლში ასე. ყოველივე იმის გახსენება, თუ სად ვიქნებოდი ახლა და სად ვარ მისი წყალობით, ჭკუიდან მშლის.
კარგია, რომ შეგიძლია დაწერო და გამოხატო.
ვიცი, დიდად ვერა, მაგრამ სულ ცოტათი მაინც შველის.


ნათქვამია ზოგი რამ ჩვენს სასიკეთოთ ხდებაო, მე არ ვგულისხმობ ოცნებების დანგრევას, მაგრამ რადგანაც დასტოპდი იქნებ შენში ჩაიხედო და ნახო ამ ეტაპზე რისი შეცვლა შეგიძლია და ძალიან გეზარება, რადგან არა მარტო ჩაიკეტე სახლში დარჩი მყუდრო გარემოში, მოსიყვარულე ხალხთან ერთად... თუ ვცდები არ გეწყინოს უბრალოდ ადამიანები ვეჩვევით რაღაცეებს 6 თვე სახლში ყოფნამ მაფიქრებინა, რომ სულაც არ არის ცუდი იჯდე სახლში, მაგრამ "გასანიავებლად" უხეშად რომ ვთქვა 2 საათი ან საათ ნახევარი მანქანით ვსეირნობდი და ბუნების სილამაზით ვტკბებოდი... ყველა ჩვენგანშია დამალული ტალანტები დრო კი ახლა ძალიან ბევრი გვაქვს რომ ეს აღმოვაჩინოთ...
მადლობთ კომენტარისათვის და წარმატებებს გისურვებ!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent