შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მარადისობა შენთან ერთად ^^


16-05-2015, 16:31
ავტორი idm.4
ნანახია 2 354

ერთი წამისაც არ მწამს უშენოდ..მარადისობა კი მხოლოდ მაშინ მეჩვენება ლამაზი თუკი შენით იქნება გაჟღენთილი..უშენოდ?! სისულელეა! იშენოდ?! არარსებულია ! ჩემი არსებობა 2წლის წინ დაიწყო არადა შენც იცი რამდენის ვარ:) არვიცი მე როგორ გადმოვცე ჩემი გრძნობა რადგან იმდენად დიდია რომ სიტყვები ვერ შეძლებენ მის განმარტვას..სიტყვები აქ უბრალოდ არაა საჭირო მაგრამ მე მაინც სიტყვებს ვიშველიებ..აქ რომ მყავდე ალბაღ ჩაგეხუტებოდიდა აღარ გამოვიყენებდი უაზრო სიტყვების დასტას..მე შენ მიყვარხარ ! ალბათ რა რთულოა უშენოდ..და მე უსაზღვროდ ბედნიერი ვარ რომ არ მომიწევს განცდა იმ ტკივილისა რასაც უ-ნ-ობა ქვია..არ არსებობს იმაზე დიდი ბედნიერება ჩემს ცხოვრებაში როცა ვიცი რომ მიყვარხარ და გიყვარვარ,რომ ჩემი ხარ და შენი ვარ ! ბოდიში მინდა მოგიხადო თითოეული ცრემლისთვის ! და სიტყვას გაძლევ მალე მოვა დრო და აღარ იტირებ ! შენს გულის ფეთქვას გეფიცები მალე მაგ სახეზე ბედნიერების გარდა ვერაფერს დაინახავენ ! გვექნება რათქმაუნდა რთული პერიოდები მაგრამ არ იტირებ ! იმიტომ რომ მე შენთან ვიქნები და გეცოდინება რომ აუცილებლად დაგიცავ ! და გეცოდინება რომ ამისთვის ჩემი სიკვდილი არ იქნება საჭირო !
ჩემო ტკბილო ნ !
ჩვენ წინ მარადისობა გვაქვს ბედნიერებით სავსე ! არვიცი მე უშენოდ რა მეშველებოდა ! იცი?! ამბობენ პირველი სიყვარული არასოდეს მთავრდება ბედნიერადო მაგრამ მე გამონაკლისი ვარ ! შენ ჩემი პირველისიყვარული ხარ და უკანასკნელიც ! უამრავი ქალი მყოლია მაგრამ შენნაირი??! არავინ! შენ ხარ ზღვა ! და დანარჩენი ქალი უბრალო წვეთია ზღვაში !
Iცი? ჩემთვის ანბანში 33ასობგერაა ისევე როგორც სხვებისთ ის მაგრამ ჩემს ანბანში ყველა ხმოვანი და თანხმოვანი ნ-ა და ბოლოს ჩემო ნ !
ნნ ნნნ ნნნნნნნნნ !



№1  offline წევრი idm.4

gaixare <3

 


№2  offline წევრი ROLIKA

ძალიან მაგარიაა....ძალიან მომეწონაა..❤❤ ჩემო ქუთათუროო❤❤ და ჩემო სკოლელოო..❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent