შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნატვრის ხე


21-06-2015, 14:30
ავტორი kekluca
ნანახია 5 064

არშემეძლო არ დამეწერა .. ახლა ნატვრის ხეს ვუყურებდი ... წერა იმ მომენტიდან დავიწყე როდესაც მარიტას სიყვარულის გამო ტალახს სვრიან .. არმესმის იმ ხალხის რომლებიც ამბობენ რომ ადრე კარგი დრო იყო -_- .. ადრე საშინელი დრო იყო , შეიძლება იყო ფული მაგრამ არიყო მთავრი - სიყვარული... სიყვარული არიყო არც ქალ-ვაჟური და არც „ოჯახური“ .. ბებია რომ ბებიაა (ვისაც ფილმს გაქვთ ნაყურები , ან წიგნი გაქვთ წაკითხული გეცოდინებათ) იმანაც კი ესროლა მარიტას ტალახი ... და რის გამო? ხო ხო რის გამო? მხოლოდ იმიტო რომ მას ქმრისს მაგივრად სხვა უყვარდაა? მხოლოდ ამიტომ ? მხოლოდ იმიტომ ის გულში მარხავდა ამ გრძნობას ?? აი რახდებოდა ადრე .. ხალხს მხოლოდ იმიტომ წირავდნენ რომ უყვარდათ... უყვარდათ მათთვვის ჩუმად , გულში .. უყვარდათ სხვა და მაინც მშობლების თუ ბებია-ბაბუის არჩეულ ვაჟებს მიყვებოდნენ , მხოლოდ იმიტომ რომ იმ ბიჭის ოჯახს ბევრად მეთი პირუტყვი ყავდა ვიდრე სატრფოს ??? რა მარაზმია -_- და იცით ქალის ოჯახი როგორ იმშვიდებდა თავს?? ამბობდნენ „ არაუშავს გავა დრო და შეუყვარდებაო“ .. სინამდვილეში კი უმეტესობა მარიტასავით ამთავრებდა.. ბოლოს ისინიც როგორც მარიტა გაგიჟებული ბრბოსგან სახეში იღებდნენ ტალახს ... ბრბოს ფსიქოლოგია ასე შედგება .. ისინი არიან გააფთრებული პირუტყვთა ჯოგი .. რომლებიც უნებურად თუ გათვითცნობიერებულად ავნებელ ადამიანს რომლის გაგება შეუძლებელი არარის .. გასაოცარი იცით რა არის ?? მარიტა იმ ხალხმა დაიცვა და ბრობოს იმ ხალხმა გაუწია წინააღმდეგობა რომლებსაც სოფელში გიჟს , ვერცხლისთვალებას და „მეძავს „ უწოდებდნენ ...
ქალი სილამაზემ შეიძლება გააუბედუროს ან პირიქით გააბედნიეროს .. მხოლოდ მე ბუნებრივ ღვთიიურ სილამაზეზე მაქვს საუბარი .. ისეთივე როგორიც მარიტა იყო .. მაგრამ ეს ცხოვრება ისეა მოწყობილი რომ უმეტესად ლამაზი ქალი ბოლოს უბედური რჩება .. იმიტომ რომ ბევრი გაბოროტებული ქალი დაიარება დედამიწაზე .. სწორედ ეს გაბოროტებული ქალები ქმნიან ბრბოს , სადაც შემდეგ სხვა ადამიანებიც შედიან ... აი ასე იქმნება დიდი , გამოშტერებული ადამიანებით შემდგარი არცვიცი რავუწოდო ფარა , ჯოგი .. ისინი ცხოველებზე უარესები არიან იმ მდგომარეობაში .. ისინი იმ მომენტში ლუციფერზე უარესები არიან ..
მგონი ყველაფერი ვთქვი ადრეულ ხანაზე .. კარგად აგიღწერეთ მგონი .. გადავუხვიე ერთიორჯერ თემას , მაგრამ ეს მხოლოდ იმიტომ რომ უფრო კარგად დაგენახათ ის სანაქებო ხანა რობელიც ჩემს , თქვენს , მოხუც ნათესავებს ასე ძალიან უყვართ და ენატრებათ ..
ბოლოს კი ერთს ვიტყვი - დავიწყე ნატვრის ხით და დავამთვარებ ისევ ნატვღის ხით .. ერთ ერთი პესონაჯი ასეთ სიტყვებს ამბობს „ ქვეუანას სამი რამ აკლია : ცას კიბე , ზღვას ხიდი , ადამიანს კი სამართალი „



№1  offline წევრი marisa

არ მესმის იმ ადამიანების, ვისაც ძველი დრო ენატრება, არც იმათი მესმის, ვისაც ეს ძველი დრო არ უნახავს და დღევანდელობას ამჯობინებს. მართალია, არც დღეს გვაქვს დალხენილი ცხოვრება, მაგრამ ის ძველი იდეოლოგია სწორად არ მესახება. რაც შეეხება სილამაზეს, საბედნიეროდ, ბევრ ქვეყანაში ლამაზად ყოფნა, უბედურებით არ გიმთავრდება. მართალია, დღესაც არსებობს ჩადი, პაკისტანი, სომალი, სადაც ქალების უფლებები მინიმალურამდეა დაყვანილი. საერთოდ თუ აქვთ. დღეს ყველანაირი რესურსი არსებობს მშვიდობისა და თანასწორობისთვის, გარდა ადამიანური რესურსისა. საქართელოშიც არ არის ქალად ყოფნა მარტივი რამ. ალბათ, არც სხვაგან. (ვგულისხმობ, განვითარებულ ქვეყნებს) საქართველო ხომ სტერეოტიპებით გაჟღენთილი ქვეყანაა და ეს სადღეგრძელოები, ქალის პატივისცემა ერთი დიდი დემაგოგიაა. ამაში მე კაცებსაც და ქალებსაც ვადანაშაულებ, და არა მხოლოდ კაცებს, როგორც ბევრი შვრება.
რაც შეეხება "სანაქებო ხანას", აუცილებლად უნდა გვახსოვდეს, რადგან "ერის დაცემა და გათახსირება მაშინ იწყება, როცა ერი, თავის საუბედუროდ, თავის ისტორიას ივიწყებს."
არც მე შემეძლო, რომ არ დამეკომენტარებინა. მარიტა ხომ ძალიან მომწონს და თან სულ მაფორიაქებს ხოლმე. ყოველთვის ის განცდა მაქვს, რაც თავიდან.

 


№2  offline წევრი kekluca

marisa
არ მესმის იმ ადამიანების, ვისაც ძველი დრო ენატრება, არც იმათი მესმის, ვისაც ეს ძველი დრო არ უნახავს და დღევანდელობას ამჯობინებს. მართალია, არც დღეს გვაქვს დალხენილი ცხოვრება, მაგრამ ის ძველი იდეოლოგია სწორად არ მესახება. რაც შეეხება სილამაზეს, საბედნიეროდ, ბევრ ქვეყანაში ლამაზად ყოფნა, უბედურებით არ გიმთავრდება. მართალია, დღესაც არსებობს ჩადი, პაკისტანი, სომალი, სადაც ქალების უფლებები მინიმალურამდეა დაყვანილი. საერთოდ თუ აქვთ. დღეს ყველანაირი რესურსი არსებობს მშვიდობისა და თანასწორობისთვის, გარდა ადამიანური რესურსისა. საქართელოშიც არ არის ქალად ყოფნა მარტივი რამ. ალბათ, არც სხვაგან. (ვგულისხმობ, განვითარებულ ქვეყნებს) საქართველო ხომ სტერეოტიპებით გაჟღენთილი ქვეყანაა და ეს სადღეგრძელოები, ქალის პატივისცემა ერთი დიდი დემაგოგიაა. ამაში მე კაცებსაც და ქალებსაც ვადანაშაულებ, და არა მხოლოდ კაცებს, როგორც ბევრი შვრება.
რაც შეეხება "სანაქებო ხანას", აუცილებლად უნდა გვახსოვდეს, რადგან "ერის დაცემა და გათახსირება მაშინ იწყება, როცა ერი, თავის საუბედუროდ, თავის ისტორიას ივიწყებს."
არც მე შემეძლო, რომ არ დამეკომენტარებინა. მარიტა ხომ ძალიან მომწონს და თან სულ მაფორიაქებს ხოლმე. ყოველთვის ის განცდა მაქვს, რაც თავიდან.


აფსოლიტურად გეთანხმები :)) რათქმაუნდა არც ახლანდელი დროა დალხენილი მაგრამ ადრე ქალს ხმის ამოღებაც არ შეეძლო თუ თავადის გვარიდან არ იყავი :\ ახლა სიტყვის თქმის თავისუფლება მაინც გააჩნია ქალს

 


№3 სტუმარი Tanisha

Amazing! Its really remarkable paragraph, I have got much clear idea
regarding from this piece of writing.

Feel free to visit my page; https://61c482f1F0A2e.site123.me/

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent