შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩაი ლიმნით... ერთი კოვზი შაქრით


27-06-2015, 13:06
ავტორი amordzali
ნანახია 2 492

ჩაი ლიმნით... ერთი კოვზი შაქრით ისე ემთხვევა გემოვნება ამ საკითხში როგორც შეხედულებებში და აზრებში. შენ მოამზადებდი თუ მე ? (ამაზე არ გვისაუბრია) რა მნიშვნელობა აქვს... წიგნი უნდა წაგეკითხა ჩემთვის, რომ მეუბნებოდი არასოდს წამიკითხავს ხმამაღლა არაფერიო...როგორ მიყვარდა შენი მოსმენა საათობით შემეძლო მესმინა შენთვის.. შენ მე მიპოვე მე კიდევ შენ. როგორ გიხაროდა არასოდეს მომბეზრდება შენთან საუბარიო მე კიდევ შენი მოსმენა..ვრცელ წერილებს მწერდი და წერილის ბოლოს ყოველთვის გქონდა შიში რომ მას ბოლომდე არ წავიკითხავდი, სისულელებს ვწერ რა წასაკითხიაო ამბობდი და თან ზუსტად იცოდი რომ აუცილებლად წავიკიხავდი....მე კი ისე ხარბად ვყლაპავდი თითოეულ სიტყვას..ვინ ვიყავი მე შენთვის ან შენ ჩემთვის? არავინ ჩვენ არ გვიყვარდა ერთმანეთი , არც მეგობრები ვიყავით და არც სხვა ... ჩვენ უბრალოდ გვჭირდებოდა ერთმანეთი შენ მე , მე კი შენ...ისე გვჭირდებოდა როგორც იმ ჩაის ლიმონი და ერთი კოვზი შაქარი....არასოდეს ვსაუბრობდით ყოველდღე, ზოგჯერ გვქონდა "ლომკა" რომ რამდენიმე დღე ისე გვაკლდა ერთმანეთისთვის აზრების გაზიარება რომ უფრო მეტად ვრცელ წერილებს ვუტოვებდით...როგორი სრაფად ვკითხულობდი რომ მალე გამეგო და მომესმინა მონატრებული ხელწერა...როგორ გიყვარდა ჩემი წერილები მერე ამონარიდებს განიხილავდი იქიდან და ბედნიერი კიდევ ერთხელ აღნიშნავდი, რომ მე ის ვარ ვისაც შეულია შენი გაგება ამ სამყაროში...ორივე არანორმალური ყოველგვარი ნიღბის გარეშე ვიყავით და ეს მოგვწონდდა....თვეები ყოფილა პაუზები და ამ დროს არასოდეს მქონია არც მონატრება არც ნოსტალგია შენი, ასევე იყავი შენც მაგრამ დგებოდა ის დღე რომ შენს ჩაის დააკლდებოდა ლიმონი და ისევ იწყებდი...მე კი მე ისევ ისე მიყვარდა შენი მოსმენა და ის ერთი კოვზი შაქარი ჩვენს ჩაიში... ახლა , ახლა უკვე ძალიან დიდიხანი გავიდა და პირველად ვიგრძენი , რომ მჭირდები შენ მე... სიგიჟეა ვიცი , მაგრამ მე და შენ ხომ ეგ სიტყვა სხვა რამ გგვგონია ეგ ჩვენთვის არაა სიგიჟე...აუცილებლად წავალთ მე და შენ...მე და შენ თითქმის უცნობი ადამიანები შორს იმ ადგილიდან სადაც ხალხია და ხმაურია,შორს იმ ადამიანებიდან რომლებსაც არ ესმით ჩვენი, ისე როგორც გვინდოდა..აუცილებლად დავლევთ ჩაის ლიმნით და ერთი კოვზი შაქრით (სულ ერთია ვინ მოამზადებს) შენ მე წამიკითხავ წიგნს, რომელიც ხმამაღლა არასოდეს წაგიკითხავს....



№1  offline წევრი melanqoliki

ლიმნით არა,ლიმონით ისე კარგია

 


№2  offline წევრი amordzali

melanqoliki
ლიმნით არა,ლიმონით ისე კარგია

:) ვიცი უბრალოდ ქართული შრიფტი არ მქონდა და სხვას ვათარგმნინე :) მადლობა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent