შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გამოგონილი ტყუილი რომელმაც შეიძლება გაგათბოს ანუ ფანტაზიის წყურვილი...


30-06-2015, 18:55
ნანახია 2 038

გამოგონილი ტყუილი რომელმაც შეიძლება გაგათბოს , წარმოსახვითი ტრიოლეტი...


-მარტო ვარ... მხოლოდ მთვარე... და რა?

ისაც გაფითრებული, გადახუნებული სინათლით მიცქერს, ზოგჯერ ვხედავ ისაც მოწყენილია... და მარტოა...

ფიქრები მიდიან... გარეთ თბილა, მე მცივა, მთვარე კი ისევ მოწყენილია...

ქუჩაში ბნელა, სიცარიელეა მხოლოდმე...

გაფოთქილი ნუშის და ტყემლის რტოების გამაბრუებელი სურნელი... ტკბილი და რაღაც ახალი.

მზერა მთვარს მოწყდა...

დავინახე სარკე, ჩემი ანარეკლი და ამავე დროს აჩრდილი, გაფერმკრთალებული, დაღლილი სხეული ძლივს სუნთქავდა...

თითქოს ეშინოდა, ზოგჯერ წამწამებს დახრიდა და ჩაფიქრდებოდა...

სული კბილებით მეჭირა და მთელი ძალით ვებღაუჭებოდი, ერთხანს სუნთქვა შეწყდა, მერე როგორციქნა დამძიმებული ჰაერი ფილტვებში შეიჭრა და გაბატონდა...

ვიყურებოდი სარკეში და ჩემ თავს ვეკითხებოდი ეს ვინ არის? კანკალი დამეწყო, არ მციოდა მაგრამ სამაგიეროდ მეშინოდა... არ ვიცი რატომ?ვისი? ან რისი? უბრალოდ მეშინოდა... ალბათ სიმარტოვის...

სიცივე გულს მითოშავდა, თავბრუ მეხვეოდა,თვალებიდან ძლივს ვიყურებოდი, ონკანი მოუშვი და ცივი წყალი შევისხი, ვიფიქრე გამოვფხიზლდებოდი,თუმცა ამან არ გაამართლა, გულისრევის შეგრძნებამამიტანა, შეჩერება არ შემეძლო, შიგნიდან რაღაც მავიწროებდა, რაღაც ჩემიდან გამოსვლასჩდილობდა, თვალთ დამიბნელდა და პირიდან სისხლდენა დამეწყო, ალაბთ ამის მეშინოდა...

გავიფიქრე...

ხელები საფეთქელთან მივიახლოვე, მაშინ ვიგრძენი რომ სიცივემ აქამდეც მოაღწია...

რამდენიმე ნაბიჯი უკან გადავდგი, კედელს მივებჯინე, ძირს დავჯექი, მეშინოდა...ძალინ მეშინოდა, არა სიმარტოვის... არა , ახლა უფრო სიცივის...

ხელებით თმას ვეჭიდებოდი, თითქოს სულის ნაწილს მართმევდნენ, მხოლოდ ცრემლებიმათბობდა, ისაც წამწამებამდე, ლოყამდე და ბაგემდე, მერე კი ის უბრალოდ ქრებოდა...

ვერაფერზე ვფიქრობდი... ვერეფერზე ვოცნებობდი, გარდა ერთისა მციოდა...

სიზმარი რომელიც რეალობას ჰგავდა...

შენ წახვედი და ახლა მე სულ მარტოვარ... ცხოვრება ხანმოკლეა ერთ წამს ცოცხალიხარ, უყურებ მზეს... მთვარეს... ვარსკვლავებს და ამით ბედნიერი ხარ, მეორე წუთას თვალის გახელას ვერ მოასწრებ ისე აღმოჩნდები მკვდართა საუფლოში...

ან უბრალოდ მეორე მხარეს აღმოჩნდები... ცხოვრება ხანმოკლეა... ქვეყანაზე არაფერიგრძელდება სამუდამოდ... შენ იქ ხარ მე აქ... მე ისევ მარტო ვარ...

ვუყურებ მზეს... მთვარეს... ვარსკვლავებს და სევდა ვიპყრობს...



№1  offline წევრი ფსიქო.13

"... ცხოვრება ხანმოკლეა ერთ წამს ცოცხალიხარ, უყურებ მზეს... მთვარეს... ვარსკვლავებს და ამით ბედნიერი ხარ, მეორე წუთას თვალის გახელას ვერ მოასწრებ ისე აღმოჩნდები მკვდართა საუფლოში..."
ერთ წამს,მეორე წუთას,საშინელებაა.
ბევრია ასეთი.
კიდევ,უაზრო ნაჯღაბნია.
შეიძლება გინდოდეს წერა,მაგრამ როცა იცი რომ ისეთი ნაწერია,გული აგერევა,არ უნდა წერო ძვირფასო :)
გადაამოწმო უნდა ხოლმე,ასე არაფერი გამოვა.
უემოციო და არაფრისმთქმელია :)
სიყვარულით,მეოცნებე ჰალუცინაციორი,ანუ ფსიქო.13 :)
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 


№2  offline წევრი marisa

რა გჭირს, ბიჭო?! :დდ სულ წერე ხოლმე.. კარგად ხარ, ცუდად ხარ. ემოციების გამოხატვა თუ შეგიძლია, არც გეზარება, ძალიან კარგი, მაგრამ რომ წერ ეგ მაინც სულ სხვაა :) რომელი რომელს სჯობს, ეგ შენ გადაწყვიტე ^^

 


ფსიქო.13
"... ცხოვრება ხანმოკლეა ერთ წამს ცოცხალიხარ, უყურებ მზეს... მთვარეს... ვარსკვლავებს და ამით ბედნიერი ხარ, მეორე წუთას თვალის გახელას ვერ მოასწრებ ისე აღმოჩნდები მკვდართა საუფლოში..."
ერთ წამს,მეორე წუთას,საშინელებაა.
ბევრია ასეთი.
კიდევ,უაზრო ნაჯღაბნია.
შეიძლება გინდოდეს წერა,მაგრამ როცა იცი რომ ისეთი ნაწერია,გული აგერევა,არ უნდა წერო ძვირფასო :)
გადაამოწმო უნდა ხოლმე,ასე არაფერი გამოვა.
უემოციო და არაფრისმთქმელია :)
სიყვარულით,მეოცნებე ჰალუცინაციორი,ანუ ფსიქო.13 :)

ღმერთო შნ მიშველე... ეს 3 წლისწინ დავწერეე და ხელიც არ მიხლიაა და შნ ნუ მასწავლი მე რა უნდა ვაკეთო უკვე კარგად ვიცი ყველაფერიი... რამდენიმე თვეში ხელში ჩემი წიგნი მეჭირებაა და ეს იმაზე მუთიტებს რომ უემოციოდ არ ვწერ ხო კიდევ კარგი იქნება სხვის ვითომ კრიტიკას თუ გაანებებ თავს.

marisa
რა გჭირს, ბიჭო?! :დდ სულ წერე ხოლმე.. კარგად ხარ, ცუდად ხარ. ემოციების გამოხატვა თუ შეგიძლია, არც გეზარება, ძალიან კარგი, მაგრამ რომ წერ ეგ მაინც სულ სხვაა :) რომელი რომელს სჯობს, ეგ შენ გადაწყვიტე ^^

კარგად ვერ მიგიხვდი ცანაფიქრს მაგრამ მაინც გმადლობ :)
--------------------
ვარ სიანტერესო ადამიანი და თუ აქ ხარ იმედია მოგწონს ჩემი ნაწერები <3 მადლობა ,რომ ეწვიე ჩემს გვერდს <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent