შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

რა ვიცი აბა..!


7-08-2015, 19:21
ავტორი idm.4
ნანახია 1 354

ძვირფასო "ფორლავერებო",
დღეს ძალიან ცხელა დასავლეთში,კერძოდ კი ქუთაისში.მე უსახელო უგვარო ვარ და პირდაპირი ეთერით გერთვებით ჩემი ოთახიდან ჩემო საყვარლებო,დღეს მინდა არ დავგეგმო არაფერი,არც წერის წტილი არც შინაარსი და არაფერი,არც მრავალ წერტილებს დავსვამ(ვეცდები მაინც),რომელიც სულ მახასიათებს ჰომ,უცებ გამახსენდა,რომ რამოდენიმე დღეში ჩემი დაშავებული დაქალის დაბადებისდღეა და მასთან მივდივარ ადამიანი,რომელიც მოხარშულს და გადახარშულს მცნობს მაგრამ ვაწყენინე ვიჩხუბეთ და რადგანაც ვიცი რომ 4love.ge-ს მომხმარებელი არის,ვიმედოვნებ რომ როცა წაიკითხავს მიხვდება ვინც ვარ მოკლედ...
ჩემო ა!
ძალიან მიყვარხარ და ძალიან მენატრება ჩვენი ძველი ურთიერთობა დღეს სკაიპში გელაპარაკე და ისე ჩვეულებრივად ვილაპარაკეთ რომ გავოცდი...დაძაბულობა კი იყო,მაგრამ ისეთი არა როგორიც მე წარმომედგინა აი უფალს გეფიცები სიგიჟემდე მიყვარხარ!!და სიგიჟემდე მაკლიხარ.!რუსეთიდან ჩამოსვლა მხოლოდ იმიტომ ღირდა,რომ შენ გამეცანი!შენ ხარ ყველაზე მნიშვნელოვანი ჩემთვის,ოჯახის შემდეგ!(ოჯახის სიყვარული და ფასი შენ მასწავლე და მადლობა!).აი იცი როგორ ვწუხვარ?!ენითაღუწერლად!ისე ღრმად ვწუხვარ,რომ აინშტაინიც ვერ ახსნიდა უზომოდ და უსაზღვროდ მიყვარხარ !!
უამრავი ადამიანი შემხვედრია,მაგრამ შენნაირი მხოლოდ ჩემი ნათესავია ვიცი,რომ ვერ დავამტკიცე და ჩავიჭერი,მაგრამ ყველას ხომ უნდა მიეცეს მეორე შანსი!ვწუხვარ მთელი გულით და არსებით!მაპატიე გულით და სულით,თორემ ამ ცხოვრვებამ ხიბლი დაკარგა ჩემთვის..ჩემი ტოლა გოგოები და ბიჭები იმიტომ "კარგავენ სიცოცხლის ხალისს",რომ შეყვარებულებმა დაადეს,და მე გეფიცები იმის მერე რაც ჩვენს შორის უთანხმოება მოხდა,შევიცვალე..სულ აღარ ვარ ისეთი..აღარ მეცინება უშენოდ!სიხარულმა ხიბლი დაკარგა უშენოდ!! ხანდახან ისე მენატრები ხოლმე რომ ჭკუიდან ვიჭრები..ისე მინდა ხოლმე გამოვიქცე შენთან და ჩაგეხუტო,როგორც ადრე ერთმანეთთან დარჩენისას ჩავწვებოდით ლოგინში და ზურგს რო მაქცევდი ხოლმე ნერვები მეშლებოდა და გეხუტებოდი!მომენატრე უსაზღვროდ და არვიცი რა მეშველება უშენოდ!!
უბრალოდ არც კი გაბედონ და შეგედარონ შენ ! მარტო მე კი არა,სხვებსაც არ ყავთ შენნაირი ადამიანები გვერდით! აზრზე არახარ როგორ მენატრები..შენთან ბუზღუნი შენთან სიცილი სულ სხვაა!იცოდე,რომ ვგიჟდები შენზე და მიუხედავად იმისა,რომ მე ქუთაისის ერთ მხარეს ვცხოვრობ და შენ მეორე მხარეს,მე წამითაც არ მავიწყდები!სხვები როცა საყვარელი ადამიანების ონლაინს უყურებენ ფეისბუქში და სკაიპში მე პირველად შენ გიყურებ საიტზე თუ ხარ და ყველა გოგო და ყველა ბიჭი ჯანდაბაშიც წასულად,მე მხოლოდ შენ მჭირდები!მხო




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent