შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ის რაც მინდოდა მეთქვა..!


29-08-2015, 23:07
ავტორი idm.4
ნანახია 1 736

იცი?!გუშინ ჩემთვის ძალიან საყვარელ ადამიანს საჩუქარი ვერ გავუკეთე.მინდოდა დედაჩემისთვის რაიმე ისეთი მეჩუქნა,რაც ძალიან დიდ სიხარულს გამოიწვევდა,მაგრამ ხელი შემოიშალა გარემოებებმა.და დღეს ხშირად დავფიქრდი უკვე:შენი დაბადებისდღე რომ ყოფილიყო ხო ყველანაირი სიტუაციის დროს მოგილოცავდი და გაგიკეთებდი საჩუქარს..აი ერთი ძალიან დამაჯერებელი ანალოგია,რომ მე სნ უფრო მიყვარხარ ვიდრე დედაჩემი.დედაჩემს ვაღმერთებ,მაგრამ შენ კიდევ უფრო წმინდა ხარ ჩემთვის.ფასდაუდებელია დედა-შვილური სიყვარული მაგრამ რა მისატანია სიყვარულთან,რომელიც ქალსა და კაცს შორის არსებულა,არსებობს ან იარსებებს! სიყვარული კი არ იცვითება,სიტყვები იცვითება და ამიტომ მიგვაჩნია,რომ სიყვარული გაუფასურდა.არადა სიყვარული დღესაც ისეთივეა-ძლიერი! რადგან სიყვარული თავად ღმერთია და ღმერთი არ ნელდება და არ ქრება.
ძვირფასო ნ..!
კიდევ ერთი დღე გათენდა დილით,მაგრამ შემიძლია ვთქვა,რომ ასე არასოდეს გამხარებია შენს გვერდით გაღვიძება.დღეს,მე შენ პირველად გეხვეოდი საწოლში.შეიძლება,სხვების ცხოვრებაში ეს არც ისე გასაკვირი და სასიხარულო რამ არის,მაგრამ ჩვენი ურთიერთობა ხომ იცი არასოდეს გავდა სხვისას ჩვენი ურთიერთობა ჯერ კიდევ 4წლის წინაც არ ყოფილა ნორმალური და ჩვეულებრივი და შარშან ხომ საერთოდ ყველა ურთიერთობას გადაუჯოკრა. მე დღეს შენ გამიხარდი !მე დღეს შენ მოგეხვიე ჩემო ანცო და საყვარელო საცოლევ ვინ იცის,რამდენი ქალი მყოლია,მაგრამ შენნაირი არასოდეს არავინ ყოფილა და ვერც იქნება.. ყველა სხვა ქალი ერთმანეთის გაუმჯობესებული ან გაუარესებული ვარიანტია და შენ?! შენ არ გავხარ სხვას და სწორედ ამიტომ ვარ მე ამ ქვეყნად ყველაზე ბედნიერი მამაკაცი! კონფლიქტი?! ღმერთმა იცის არასოდეს გვაკლდა,დღეში მინიმუმ 3-ჯერ,მაგრამ ამ ჩხუბს არასოდეს გაუნელებია ჩვენი გრძნობა !
ხალხო,მე ყველაზე ბედნიერი მამაკაცი ვარ,რადგან გვერდით ყველაზე განსხვავებული და უსასრულოდ უსასრულო ქალი მყავს.თქვენ მილიმეტრით მაინც ხვდებით რას ნიშნავს გვერდს გიმშვენებდეს ქალი,რომელიც სიგიჟის იქით გიყვარს,აღმერთებ და მუცელში ციცქნა არსებებს იცავდეს?!
ძვირფასო ნ..!
მე შენ მიყვარხარ ისე წმინდად და ლამაზად რამდენადაც შესაძლებელია ! ის წყალივით კამკამაა და როგორც წყალშია ყველაფერი ლამაზი,ისე გვალამაზებს ჩვენ ეს სიყვარული ! მე შენ მიყვარხარ ისე როგორც არასოდეს ყვარებიათ..აბა დამედარეთ ვერავინ შეძლებთ იმდენის გაკეთებას,რამდენიც მე შენ გაგიკეთე.ბევრჯერ გატკინე გული,მაგრამ ყველაზე მეტად როცა მინატრე,მაშინ დაგიბრუნდი და ეს შენთვის თავიდან დაბადების ტოლფასი იყო ! ჩემო გოგო ცხოვრების ყველაზე მაგარი მომენტი გეწყება და ვერც კი მივხვდი როგორ გამეზარდე ამ 1წელში. მთელი გულიდან ამოსულ მადლობას გიხდი !! მადლობა იმისთვის,რომ გაჩნდი! მადლობა ღმერთს,რომ ძალიან მაგრად გამიჩალიჩა შენი სახით შენ ჩემი ღირსება ხარ!! მადლობა იმისთვის,რომ ჩემი მინუსები პლიუსებად აქციე ! მადლობა უსაზღვრო სიყვარულისთვის და ამდენი ლოდინისთვის! შენ ხარ ჩემი იდეალი !! მე ვარ ყველაზე ბედნიერი ქალი,რადგან მყავს ყველაზე მაგარი დედა ყველაზე მაგარ დედებში,მყავს ყველაზე მაგარი ქალი ყველაზე მაგარ ქალებში და მეყოლება ყველაზე საყვარელი ყველაზე საყვარლებში 3 ჩვენი შანელი,ჩვენი სიცოცხლეე ვგიჟდები თქვენ სამზე !! მაგრამ შენზე უკვე არ ვიცი.კარგა ხნის გაგიჟებული ვარ და ძალიან მძიმე სტადიაზე გადავედი ! შენ ხარ ჩემი გული ! შენ გუგუნებ ასე გამეტებით მარცხნივ !მადლობა,ბოდიში და დამელოდე ახლავე მოვალ და ჩაგეხუტებიაი აი ვამთვარეებ და მოვრბივარ ჩარტერული რეისით შენთან !!!! და თუკი სიყვარულზე დიდი გრძნობა არსებობს,კი არ მიყვარხარ-მეიმგრძნობები..!




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent