შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ყველა თავისას მიიღებს


9-09-2015, 13:34
ავტორი ევერსი
ნანახია 1 805

იმდენად ამაყი ვარ , თავადაც მიჭირს ამის წარმოდგენა .იმდენად ვაფასებ ჩემ თავს , რომ არავითარ შემთხვევაში არ შევაწუხებ ადამიანს , რომელიც თვითონ უნდა ცდილობდეს ჩემს „შეწუხებას“ . იმდენად ამპარტავანი ვარ , რომ არასდროს არ გავუყადრებ თავს ქუჩაში მოსიარულე „ქართველ ვაჯკაცებს“ , რომლებიც დახვეწილ , კარგად შემოსილ , მოვლილ ქალებს უხამს კომენტარს უკეთებენ „რა კაი სახმარია“ -ს სახით , იმდენად ჭკვიანი ვარ , რომ არასდროს მივცემ უფლებას დამიახლოვდეს ყალბი ადამიანი , იმდენად ფრთხილი ვარ , რომ არ დავუშვებ ვინმემ გაიგოს ჩემს შესახებ სიმართლე , არ მივცემ უფლებას ჩაიხედონ ჩემს სულში და თავიანთი ბინძური ფეხებით ისეირნონ ჩემს სამყაროში . არავის მოგცემთ უფლებას დამამციროთ , არავის არ დაგითმობთ ჩემს თავს . იმდენი ბოროტება მაინცაა ჩემში , რომ თქვენზე შური ვიძიო . ყველას , ყველას განანებთ იმისათვის , რომ დამკარგეთ , მაშინ როცა სხვები ოცნებობენ გავხადო ღირსი იმისა რაც თქვენ დაიმსახურეთ ჩემგან . იცით რა ? მე ამას მივაღწევ . ჩემთვის კი არა , თქვეთვის და იცით რატომ ? თქვენი იმედგაცრუებული სახის დანახვა ყველაზე მეტად დამამშვიდებს , თქვენი უშედეგო მცდელობა ჩემი გულის მოგებისა ნამდვილად მომგვრის კმაყოფილებას . ჩემს წინ მუხლებზე დამხობილებს ერთადერთი გრძნობთ გიპასუხებთ „სიბრალულით“. დიახ ! მე შემებრალებით იმის გამო , რომ იყავით სულელები და დაკარგეთ ერთადერთი შანსი . იცით ბოლოს რა იქნება ? მე გავიღიმებ და უბრალოდ ხელს დაგიქნევთ . ყველაფერი დამთავრდება ისე , როგორც მე შემეფერება .



№1  offline წევრი marisa

ჰოდა, იცი, რა,, ეს რომ შენმა "მტრებმა", "არადამფასებლებმა" იცოდნენ, ბოლო ხმაზე გადაიხარხარებდნენ.

 


№2  offline წევრი სანდრა

როგორც ჩანახატი,ბევრი ვერაფერი,მომიტევე, მაგრამ ზუსტად ჩემი სათქმელი დაწერე.
თუმცა არც ისეთი ამაყი და არც ისეთი მიუნდობი ვარ, რომ ჩემი სამყარო არ იცოდნენ.. ამიტომ ვაგებ ხშირად, მაგრამ ორმაგად ვახდევინებ, ყოველთვის smile

 


№3  offline წევრი ევერსი

marisa
ჰოდა, იცი, რა,, ეს რომ შენმა "მტრებმა", "არადამფასებლებმა" იცოდნენ, ბოლო ხმაზე გადაიხარხარებდნენ.

შეიძლება იხარხარონ მაგრამ ბოლოს მაინც მე გავიცინებ :* იმხიარულონ სანამ დრო აქვთ ...

 


№4  offline წევრი marisa

მე ის ვიგულისხმე, რომ "მტრებმა" რომ ის იცოდნენ, რასაც ჩვენ მათ მიმართ განვიცდით და რამდენად გვჭამს შური, ბოღმა, აგრესია ჩვენს ფსიქიკას, ნერვებს, გაიხარებდნენ. ყველაზე მაგარი მომენტია, როცა შურისძიებაზე არ ფიქრობ და ნერვი არ გიტოკავს მათ გამო;)

 


№5  offline წევრი ევერსი

marisa
მე ის ვიგულისხმე, რომ "მტრებმა" რომ ის იცოდნენ, რასაც ჩვენ მათ მიმართ განვიცდით და რამდენად გვჭამს შური, ბოღმა, აგრესია ჩვენს ფსიქიკას, ნერვებს, გაიხარებდნენ. ყველაზე მაგარი მომენტია, როცა შურისძიებაზე არ ფიქრობ და ნერვი არ გიტოკავს მათ გამო;)

გააჩნია ვინ რას დაგიშავებს . ელემენტალურ იმედგაცრუებას არ შეუძლია ადამიანი ამ ემოციამდე მიიყვანოს . მე ასე მგონია .

 


№6  offline წევრი marisa

ევერსი
marisa
მე ის ვიგულისხმე, რომ "მტრებმა" რომ ის იცოდნენ, რასაც ჩვენ მათ მიმართ განვიცდით და რამდენად გვჭამს შური, ბოღმა, აგრესია ჩვენს ფსიქიკას, ნერვებს, გაიხარებდნენ. ყველაზე მაგარი მომენტია, როცა შურისძიებაზე არ ფიქრობ და ნერვი არ გიტოკავს მათ გამო;)

გააჩნია ვინ რას დაგიშავებს . ელემენტალურ იმედგაცრუებას არ შეუძლია ადამიანი ამ ემოციამდე მიიყვანოს . მე ასე მგონია .


გააჩნია, ადამიანის გუნება-განწყონილებას. ზოგი ისეთია, ზოგი ასეთი. წვრილმანებზე ჩაციკლული ბლომად არიან. "მე ასე მგონია". შენი აზრიც გასაგებია :)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent