შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ტკბილი შემოდგომა


11-09-2015, 18:25
ავტორი იგი
ნანახია 3 157

"გვიამბე მუზავ ..."
_ცხრა ტრადიციული რიცვია მუზებისა: კლიო, ევტერპა, თალია, მელპომენა, ტერპსიქორია, ერატო, პოლიჰიმნია, ურანია, კალიოპა..
კოშკში ცხოვრობენ - დიახ იმ ჯადოსნურ კოშკში, რომელშიც არავინ არასდროს შესულა კალიოპეს გარდა, ეს სწორედ მან მომიწვია ამ ყველაფრისგან მოწყევტილ მხარეში და მომცა ნება, გადამებიჯებინა ოქროს გალავნისთვის ..
ჰადესმა ბრძანა და სჯერათ მოკვდავთ, რომ არსებობს ღრუბლებს შორის ქალაქი, რომელსაც აკრავს ოქროს გალავანი და რომელშიც ცხრა მზის შვილი-მუზა ცხოვრობს , მათი ერთადერთი მასაზრდოებელი კი აედია ..
უკვდავთ სჯერათ, რომ ორიონში არც ერთ მოკვდავს არ დაუდგამს ფეხი, მაგრამ კალიოპემ დააბრმავა ყველა და სწორედ დროის ერთ მონაკვეთში, მე მივიკვლევ გზას "ჰელიოსის კარიბჭისკენ" ....
"ორიონი"დიახ ეს უჩინარი მხარეა ..
"ჰელიოსის კარიბჭე" კი, მუზების კოში ..
კალიოპე დედამიწაზე ჩამოვიდა, ჩემი ხურჯინი დაინახა თუ არა წინ წარმიდგა , უკუნითი ღამე იყო , მხოლოდ ამ დროს შემეძლო გამოსვლა , მხოლოდ ამ დროს ვერ მხედავდნენ, როგორ ვიღებდი ნაგვიდან სარჩოს .
ლამაზი იყო. არა ლამაზი ეს სიტყვა ვერ გამოხატავს იმას, რაც ჩემმა მიმქრალმა თვალებმა დაინახა. ქალი იდგა ჩემი წინ. ქალი არა ქალღმერთი, ოქროსფერი დალალები წელამდე დაეყარა , წითელი ბაგეები ერთმანეთს გადაეჭდო და მიყურებდა, თვალები ეს იყო, როგორც წყალში მოტივტივე ოქროს მონეტები, რომლებიც იმედის ნაპერწკლებით კიაფობს ...

დიდხანს იდგა ასე, მერე გაქრა ხელში ნობათი და ხურჯინში რაღაც საოცრად მსუბუქი დამიტოვა ,დავიხარე და ხურჯინის გახნა დავაპირე, ის კი, ოროსფერი ზარხუფით იყო დაკეტილი, ხელის გულს დავხედე წამიერად მასში ელექტრონებმა დამიარა. რუკა იყო, რაღაც საოცარი ორნამენტებით მოხაზული.
და მე ორიონის მხარეში ვარ ოქროს ქალაქში , როგორც მას უწოდებენ, ქუჩაში მივდივარ და დროდადრო ხელს დავყურებ, რომელზეც ორნამენტები იცვლება , ყველაფერი საოცრად ლამაზია ყველაფერი ჯადოსნურია , მაგრამ მაწანწალასთვის რომელმაც ყველაფერი დაკარგა, სამყაროს შავ-თეთრი ფონი გადავლებია. ირგვლივ შემოდგომაა. წარმოიდგინეთ შემოდგომა ოქროს ქალაქში, ყველაფერი ოქროდფრად ლივლივებს და მაინც მე არშემიძლია აღვიქვა ის,
ნელა ვუახლოვდები კარიბჭეს და წამიერად აღელვება მივლის კიდურებში და ვცდილობ ნაბიჯები მძლავრად დავადგა , მთელი გზა არასდროს მოვუსვენებივარ ფირქს რა დევს ხურჯინში, მაგრამ არცერთხელ მიცდია მისი გახნა ..
შორიდან ვხედავ კოშკი დაკეტილია, ირგვლივ არავინ აღარ ჭაჭანებს, ყველა შემოდგომის ფოთლებით გადაპენტილ ხეივანში დავტოვე , ვუახლოვდები და წამიერად ყველაფერი წყდება ,კოშკის უზარმაზარი მნათობი კარი იხსნება და შიგ სიღმეში ოქროსფლად ალივლივებული კიბეები იკვეთება, ავდივარ ვგრძნობ, როგორ ეჯახება ჩემს გაცვეთილ სამოს ფუფუნება და ჯადოსნობა, მაგრამ მაინც ყველაფერი მუქ ფერებში კიაფობს ...
უეცრად რაღაც საოცარი ხმაოვანება იჭრება ჩემში, ჯადოსნური მხოლოდ ეს შიძლება მიუსადაგო მას. კიბის საფეხურები ილევა და ერთიც ვივლებ გონებაში ....

ირგვლივ არამიწიერი სამყარო ბობოქრობს 9 ქალღმერთი 9 მუზა გაბნეული უზარმაზარ დარბაზში ირგვლივ ყველაფერი ჯადოსნურია , მათი თვალები 9 გარდამავალ ტონალაობაში იკვეთბა და ინტერესით მიმზერს, მე ირგვლივ ვიხედები და ვხედავ მას რამაც ასე მომაჯადოვა, დარბაზის შუაგულში იისფერი ნიმფა ჩანგზე მელოდიას აქსოვს ....
და წამიერად რაღაც იხსნება !!!
ხურჯინს ვიხსნი და ის ღიაა ...
ხელს ჩუმად ვაცურებ, 9 არამქვეყნიური ჯადოსნობა მე დამყურებს, მეღიმება ხელში რაღაც მესობა, მაგრამ არაფრად ვაგდებ , ხურჯის ვიღებ ისე რომ არააფერი ამომაქვს, არფასთან ნელი ნაბიჯებით მივდივარ , და ამჯერად ორივე ხელს ვაცურებ ხურჯინში. იქედან კი, 9 ულამაზესი ყვითელი ვარდია , ნამდვილად ყვითელია , ზემოთ ვიხედები და სამაყროც დარბაზიც ფერებში ინთქმება , ნელა ვუახლოვდები პირველ მუზას და ხელში ყვითელ ვარდს ვაძლევ ის იხრება რევერანს აკეთბს და ლოყაზე მკოცნის , 9 ვარდი და ცხრა ამბორი ფერებში ჩაკარგულ მხარეში
ხმაური ჩამესმის, თუ ტკივილი თვალებს ვახელ და ბინძური დედამიწა შემომყურებს , მისი რიგითი მხლებელით ..
პოლიციელია ხელით მაგდებს სასტუმროს ფოიედან და ხურჯინს მესვრის ....
ხელი როცა უნდა გამიშვას, წამიერად მზერა უშეშდება ჩემს ხელის გულზე, მეც მის მზერას ვაყოლებ თვალს, იქ იეროგლიფებში ჩაკარგული საოცრად მომხიბლელი რუკა დამნათის
ნელა ვიხედები ხურჯინისკენ ის კი, არაბუნებრივი ზომის მეჩვენება
გულში რაღაც საოცნებო მოლოდინი ლივლივებს
თუგინდ ოცნებით გაბერილი გუდა მქონდეს
ოღონდ მქონდეს!
ოღონდ მქონდეს !



№1  offline ადმინი უნდა ვწერო

შუაში და სამჯერ გქონდა გამოყენებული,რაც არასასიამოვნო წასაკითხი იყო(სჯობდა მოგეშორებინა).
არც ერთხელ და არა არცერთხელ(შეიძლება,ბეჭდვისას გამოგრჩა მათი დაშორება.არ ვიცი როგორ იყო,მაგრამ მაინც აღვნიშნავ.
მხლებელის არა მხლებლის.
ზოგან გქონდა პუნქტუაციური შეცდომები,მაგრამ საკმაოდ გამართული ნაწერი იყო.

კარგია,რომ უფრო შორს წახვედი და სცადე მხოლოდ მარტოობა და ამრტოსულობა არ დაგენახა..საინტერესო და სასიამოვნო წასაკიტხი იყო.
ასევე ძალიან მომეწონა დასაწყისი და დასასრული.მინდა აღვნიშნო,რომ ორიგინალური წერის სტილი გაქვს,რამაც განსხვავებული გახადა შენი ჩანახატი..სიუჟეტი და ხედვაც განსხვავებული გქონდა..

მოკლედ,წაკითხული ჩანახატებიდან ყველაზე მეტად შენმა მომხიბლა.
წარმატებები.

 


№2  offline მოდერი Kira

შეცდომები გაქვს. მაგრამ უნდა ავღნიშნო რო მომეწონა, უფრო მიეცი ფანტაზიას გასაქანი და მხოლოდ მარტოსულობა არ დაგინახია ამ ფოტოდან.წარმატებები.
--------------------
ზვიგენი დაფრინავს!!!

 


№3  offline წევრი სანდრა

ორჯერ გადავიკითხე და ზუსტად მაინც ვერ ჩავწვდი.
გეტყვი, რომ ერთ-ერთი საუკეთესო ჩანახატია, რაც საიტზე წამიკითხავს, მაგრამ იმით ვერ გაგახარებ, რომ ფორმატს ბოლომდე შევუსაბამე.
თავიდან არაფერს ველოდი, აღტაცებული ვკითხულობდი.
შუაში წარმოვიდგინე დასასრული: კაცი, რომელიც ფოტოზე აღბეჭდილის მსგავსად მიდის.
ბოლოში იცი რა იყო? აი, რომ გგონია ახლა და ჰოპ! - დასასრული.
მინდოდა, სურათთან ბოლომდე დამეკავშირებინა და ვერა, ყველა ძაფი მაინც ვერ მივაწვდინე.
იყო პუნქტუაციური შეცდომები, უმნიშვნელო.
იყო ბეჭდვითი შეცდომებიც და გულახდილად მიკვირს - ყველა რატომ ჩქარობთ?
მომეწონა იმის მხრივ, რომ ამ მარტოობიდან ასე თუ ისე გადავუხვიეთ და იქვე არ გავიჭედეთ.
5 ბალიანი სისტემიდან, როგორც ჩანახატს 10-ს ვუწერ და როგორც საკონკურსო ჩანახატს - 4ს.
წარმატებები!
ფავოტიტებში ვაგდებ love

 


№4  offline მოდერი ანკა

საკმაოდ საინტერესო ჩანახატი იყო... მომეწონა ის, რომ დაინტერესდი რა ხდებოდა იდუმალ კოშკში და შენეული ვერსია წარმოგვიდგინე.
შეცდომები გქონდა სასვენი ნიშნების დასმის მხრივ და ასევე მექანიკური. რამდენჯერმე რომ გადაგეკითხა და გაგესწორებინა უფრო პასუხისმგებლიანი ადამიანის შთაბეჭდილებას დამიტოვებდი. ასე მგონია, რომ დაწერე და გამოაქვეყნე... ზედმეტი შესწორების გარეშე. ეს უბრალოდ ჩემი აზრია და იმედია არ გეწყინება...
ეს ჩანახატი სხვებისგან ნამდვილად განსხვავებულია, რადგან თითქოს სურათს მიღმაც დაგვანახე რა ხდებოდა. საბოლოო ჯამში ნორმალურია

 


№5  offline ახალბედა მწერალი lullaby

შეცდომები იყო, განსაკუთრებით სასვენ ნიშნებთან დაკავშირებით.
სურათთან მაინცდამაინც ვერ დავაკავშირე, მაგრამ ყოჩაღ მაინც. ძალიან განსხვავებული და ორიგინალური იყო, მიუხედავად იმისა, რომ ბოლოს ძალიან სწრაფად დასრულდა. არა დასაწყისიც და დასასრულიც იდეის მხრივ კარგი იყო, უბრალოდ ისე ჩავიძირე კითხვისას, დასასრულის სისწრაფემ სიზმრიდან ხელის კვრით გამომიყვანა.
როგორც ჩანახატი ძალიან კარგია. ყვითელი ვარდებით ჩემი გული დაიპყარი.
10 ბალიანი სისტემიდან 7 დაგიწერდი, უფრო იმიტომ, რომ შინაარსი ოდნავ დაშორებულია სურათთან ჩემი აზრით. მაგრამ + 1 ქულა ვარდებისთვის აუცილებლად.

მაინც გგულშემატკივრობ. წარმატებებს გისურვებ!

 


№6  offline წევრი lisebeth

სასვენ ნისნებტან დაკავსირებით ბევრი შეცდომა იყო.
სტილისტურიც დავიჭირე რამდენიმე ,მაგრამ ჩანახატი იყო ძალიან საინტერესო. ძალიან მიხარია ,რომ ერთ თემაზე არ ''ჩაიციკლე'' და ეცადე გამორჩეული ყოფილიყავი.
ჩემთვისპირადად ერთ -ერთი მოწინავე ფაქტორია ის ,რომ საკუთარ ფანტაზიას გასაქანი მიეცი და რაც შეიძლება შორს გაიხედე.
ყოჩაღ ავტორ ...

მაინც მგონია რომ ზოგი შეცდომა მექანიკურაქდ გაგეპარა ან შრიფტი აგერია

10 ბალიანი სისტემიდან 8

 


№7  offline ახალბედა მწერალი Keke27

სათაური ვერ შევუფერე ჩანახატის შინაარს.
შეუძლებელია მითების სამყაროში მოხვედრილი ადამიანი, თან მისია დაკისრებული, ასე დინჯად და ჩაფიქრებული მიაბიჯებდეს.

სხვას ველი მე აფოტოდან და ჯერ-ჯერობით ვერ წავიკითხე.

კარგი იყო, რომ გამოიყენე ღმერთები. უცხო გახადა ნაწერი.

მოკლედ, წარმატებები.
--------------------
გაუზიარეთ ერთმანეთს ბედნიერება და გადასდეთ ერთმანეთს ღიმილი.

 


№8  offline მოდერი nicol

განსხვავებული იყო. კარგია ცოტა სხვა კუთხით რომ წახვედი. მომეწონა და წარმატებები.
--------------------
თინა ნიკოლ

 


№9  offline მოდერი malena

აი, მე ახლა, ამ დილით წავიკითხე ეს ჩანახატი და უბრალოდ აღფრთოვანებული ვარ. არც სასვენი ნიშანი გამხსენებია და არც სხვა გრამატიკული შეცდომა მომხვედრია თვალში, მთლიანად "ამიყვანა" შენმა ნაწერმა და მომისროლა მუზებთან. :)
ბრავო!!!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent